Users die niet op de lijst staan kunnen slechts meelezen. En de mensen die wél interesse hebben in meeposten + die de boel niet om shampoo helpen en alles, die sturen even een PM en de TS zet ze erin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:26 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
En hoe weet je dan of je erin mag of niet? Als ik in eerste instantie niet in een topic van een bepaald persoon mocht ga ik toch niet de hele tijd lopen checken of ik er nu opeens wel in mag?
Dat hadk nou tog egt nooit van je verwachd!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Pantsermuis zit, maar ik heb ook een lidmaatschap van de linkse kerk. Net als de meeste andere mensen hier die ik wel mag trouwens. Helaas zijn we tegenwoordig in de minderheid hier. In ieder geval zie je linkse mensen wel minder, wellicht omdat mensen met een lidmaatschap van de linkse kerk niet overal moeten schreeuwen.
Echt niet? Of ga ik er nou te serieus op in voor ONZ? Jij in ieder geval op ons idee voor het weren van gebruikers uit topics.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Dat hadk nou tog egt nooit van je verwachd!!!
Vraag me af hoeveel mensen dat zouden doen. Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Users die niet op de lijst staan kunnen slechts meelezen. En de mensen die wél interesse hebben in meeposten + die de boel niet om shampoo helpen en alles, die sturen even een PM en de TS zet ze erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik stem ijgelijk PVV.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:29 schreef Penisbaard het volgende:
Of ga ik er nou te serieus op in voor ONZ?
Mwah.quote:Jij in ieder geval op ons idee voor het weren van gebruikers uit topics.
goeie zaak ze zechen wat de volk denkt en hij doet wtat hij zech tege de linkse elite voor de volk pvv houzeequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Nee. Ik stem ijgelijk PVV.
[..]
Mwah.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen dat zouden doen. Ik niet in ieder geval.Genoeg mensen, geloof me. De subscriptions met eekhoornpostability zullen gretige aftrek vinden. Het is een winwin-kassatip voor Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik snap nouw nooit wat hij bedoeld met dat gedoe over sanitaire vorzieningen, snap jij dat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
goeie zaak ze zechen wat de volk denkt en hij doet wtat hij zech tege de linkse elite voor de volk pvv houzee
Oh, dan ligt het zeker aan mijquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Genoeg mensen, geloof me. De subscriptions met eekhoornpostability zullen gretige aftrek vinden. Het is een winwin-kassatip voor Danny.
Hallo meneer Bomans, ik vindt u egt te gek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef tho_Omas het volgende:
Iedereen hoort wat Wilders zegt maar niemand luistert want men wil maar horen wat hij/zij zelf willen horen !!Echt bijna niemand wil verstaan wat Wilders te zeggen heeft en blijven hem maar verkeerd begrijpen.Want als je goed luistert weet je dat hij het met iedereen goed voor heeft mits je normaal doe en daar heeft hij toch gelijk in, weg met die criminelen waarom komt men daar toch zo voor op??Leg dat eens uit!!
- Godfried Bomans
Ja is tog zo mn buurman is moslim nou durf me deur niet meer uit zn vrouw heeft n hoofddoek laat hun maar betale voor de hardwerkende burger t kan zo niet langerquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Hallo meneer Bomans, ik vindt u egt te gek.
Stinkt hun eten ook sow?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja is tog zo mn buurman is moslim nou durf me deur niet meer uit zn vrouw heeft n hoofddoek laat hun maar betale voor de hardwerkende burger t kan zo niet langer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |