Oftewel: het is bijna op nuquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
Ik heb vanavond alvast tussendoor de paddenstoelenragout voor morgen in elkaar geflansd.
Is erg lekker geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
haha, dat ook.. of gewoon als het een beetje koud isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, lange mouwen zijn lekker ja, kun je over je handen trekken bij vieze trapleuningen
Nee, ik heb geen smetvrees
Nee hoor...een glas Taliskerquote:
Ik heb een kort, strak bruin leren jekkiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Leuk model Tezz.
Valt me op dat de dames in deze SC redelijk dezelfde smaak hebben qua model
Zo een wil ik er ook nog bijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een kort, strak bruin leren jekkie
Ja, ze vallen allemaal op me.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
En openbare toiletdeurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, lange mouwen zijn lekker ja, kun je over je handen trekken bij vieze trapleuningen
Ja inderdaad!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Leuk model Tezz.
Die heb ik mezelf beloofd als ik weer in maatje 42 pas.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een kort, strak bruin leren jekkie
Dat soort dingen zijn leuk - echt een gloriemoment danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Die heb ik mezelf beloofd als ik weer in maatje 42 pas.
Helaas heb ik het vanavond gruwelijk verpest want ik heb een halve zak Joppie-chips leeggegeten (ja ik móest het gewoon proeven ) en mijn man had eiersalade gemaakt voor op toastjes. Stom. Ik heb te veel gegeten....
Toch voel ik me schuldig... Morgen heb ik een feestje en we gaan naar een hotelletjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn leuk - echt een gloriemoment dan
Enne, morgen lekker wandelen met je hond, die chips is ook weer niet zo'n ramp joh
Ooh, Talisker staat nog op het wensenlijstje!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor...een glas TaliskerTerwijl ik zit te MSN-en en probeer foto's van Kahlie uit te zoeken
Trusten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ooh, Talisker staat nog op het wensenlijstje!
Ik ga d'r in, pfff, voel me echt moe! Vet irritant.
Kom maar proevenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ooh, Talisker staat nog op het wensenlijstje!
Ik ga d'r in, pfff, voel me echt moe! Vet irritant.
Super dank.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom maar proevenSlaap lekker
Morgen vind je foto's in je PM
Jaja praktisch dus. Maar is ie ook mooi ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:19 schreef borisz het volgende:
Heb een prima jas. Van binnen fleece gevoerd. Lekker warm
Hij kan er zeer mee doorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaja praktisch dus. Maar is ie ook mooi ??
Kaas!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT : ik ga NU de kaasrondjes proberen
Foto!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef Tezz het volgende:
Mijn man is op de achtergrond heel irritant aan het zappen. Van Jackass op MTV naar bowlen op Eurosport en weer terug.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit Portishead te luisteren, na tijden, dankzij Pblijft toch wel erg mooie muziek
die knop zijn ze op mijn tv-ab vergetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef Tezz het volgende:
Mijn man is op de achtergrond heel irritant aan het zappen. Van Jackass op MTV naar bowlen op Eurosport en weer terug.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke combi.. komen hard aan die bowlingballen
Is ook niet zo moeilijk bij Jackass woehaha. Ik durf te wedden dat als je het even youtube-t je een hit hebt!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat dan voor me he..
is het normaal voor pc hooft dames met jas en al te gaan koken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
Straks nog even mijn eerste echte kennismaking met Nigeila doen.
Heb 3 afleveringen van dit seizoen op DVD staan.
Kleine stukje wat ik ter controle keek: ze doet mij erg aan een PC Hooftstraat-vrouw denken.
Maar ik zal het wel verkeerd hebben. Misschien kan ze, behalve wulps in een camera kijken, ook wel lekker koken.
Maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:41 schreef Tezz het volgende:
Kaas!![]()
![]()
![]()
![]()
Rondjes, vierkantjes, plakjes, gesmolten, hard, zacht, oud, jong, roodschimmel, blauwschimmel, warm, koud.....
Koken kan ze wel volgens mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
Kleine stukje wat ik ter controle keek: ze doet mij erg aan een PC Hooftstraat-vrouw denken.
Maar ik zal het wel verkeerd hebben. Misschien kan ze, behalve wulps in een camera kijken, ook wel lekker koken.
Goed knopje is datquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:54 schreef flying-dutchman het volgende:
die knop zijn ze op mijn tv-ab vergeten
Naar Nigella moet je niet kijken om het koken. Naar Nigella moet je gewoon alleen kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
Heel erg goed! Vooral als ik net uit bed ben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Daar hebben we ons kindHoe is het met je nekkie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de Lein-mobiel is weer mooi gerepareerd![]()
Ik heb bij H&M een lekker warm fleecevest gekocht voor allerlei gelegenheden, en de mouwen zijn extra lang met een gat voor je duimquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heel erg goed! Vooral als ik net uit bed ben.Dat klinkt helemaal niet tof eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Maar de Lein-mobiel is weer mooi gerepareerd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Heel erg goed! Vooral als ik net uit bed ben.Ik ben niet geinteresseerd in blik, maar fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de Lein-mobiel is weer mooi gerepareerd
En het is nog niet goed met jeSchouders laag, doorademen en ontspannen die handel, een paar keer per dag. Mss nog wat massage erbij van cheeseje
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb bij H&M een lekker warm fleecevest gekocht voor allerlei gelegenheden, en de mouwen zijn extra lang met een gat voor je duimZo gigaheerlijk
![]()
En in een paars shirtje wat ik alleen nog thuis draag, zit er in 1 mouw onderop ook een gaatje (reden van niet meer buiten dragen...) waar ik graag mijn duim door mag steken
Ik eigenlijk ook niet, maar ik heb nu wel weer een mooie meegespoten bumper, en stiekem ben ik daar erg blij meequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben niet geinteresseerd in blik, maar fijn
En het is nog niet goed met jeSchouders laag, doorademen en ontspannen die handel, een paar keer per dag. Mss nog wat massage erbij van cheeseje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |