mooi zo, een iets aggressiever album van ze trouwens, is leviathan, een conceptalbum over het verhaal van moby dickquote:
Pagan wilde in het vorige topic preventief de OP veilig stellen maar faaaaaaaldequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pagan had last van premature post-u-latie
quote:
Morgen maar ff zoeken, klinkt veelbelovend, zo doggies uit en tukkie doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi zo, een iets aggressiever album van ze trouwens, is leviathan, een conceptalbum over het verhaal van moby dick
(bear with me, de geluidskwaliteit is bagger)
maar ik vind van crack the skye die lange nummers waar metal en prog goed samenkomen zo tof![]()
die solo van Oblivion zou david gilmour zich niet voor hoeven te schamen
Neuh, ik zag de bui al hangen, oh-oh gaat lapohunten en doet niet aan OP's, dus hij stond al klaar om te posten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pagan had last van premature post-u-latie
Nope, dames eerst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pagan wilde in het vorige topic preventief de OP veilig stellen maar faaaaaaalde
Sorry maar muzikaal gezien heeft ze geen enkel recht van spreken gezien de plek waar zij zich op dit moment bevindtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef APK het volgende:
Grees vroeg me eerder vandaag nog of ik dat ene liedje wilde posten, maar ik weet niet zeker of jullie er al klaar voor zijn
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry maar muzikaal gezien heeft ze geen enkel recht van spreken gezien de plek waar zij zich op dit moment bevindt
Ho ho das valsspelen, das een Police nummer, toen was ie soms nog wel okquote:
Ja hallo, ik heb flink lopen bieren! Morgen nerdie talkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik denk, Q is er, het wordt weer nerdtalk, maar Q is d'r poep in een desire aan het kleien ofzo, ze post niet
Neujquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay dan.
Qwea, heb je de Desire al weer in huis?
Walnoten, phuh, die kraak ik tussen mijn billen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Je vroeg of ie vol was, niet ontkennen![]()
Daaaaaaaaar moest nog een walnoot ihiiiiiin
motorcycle brilcream puppy licky lickyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Another faalhaas enters the topic!
Cat, zijn dr nog leuke nieuwe Lush dingen zonder welke ik eigenlijk niet zou moeten kunnen leven?
Die heb ik niet en ik leef nog steedsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
motorcycle brilcream puppy licky licky
Stelt vooralsnog niets voor hoor.quote:
Oh oh wat nu weer?quote:
Hé, die was van mij!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had al bijna een jaar geen Lush meer gekocht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Another faalhaas enters the topic!
Cat, zijn dr nog leuke nieuwe Lush dingen zonder welke ik eigenlijk niet zou moeten kunnen leven?
Ik had een testertje van Grass, maar ik ben m nog steeds niet gaan kopen, mijn laatste Lush was van vorige nieuwjaarsactie ook, en das nog niet opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al bijna een jaar geen Lush meer gekocht.Grass lijkt me super, maar die heb je volgens mij al.
Ik heb net wel wat kerst besteld. Glögg en Iced Wine zijn heerlijk.
Arme Greys, geen enge mannen, alleen maar Stinkquote:
Cat22?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same here.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had een testertje van Grass, maar ik ben m nog steeds niet gaan kopen, mijn laatste Lush was van vorige nieuwjaarsactie ook, en das nog niet op![]()
Ik ga eind deze maand met Maes hiero Lushen
Mijn afwas is nog steeds klaar!quote:
Tombo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een lush-waardebon van 10 euro
Voortaan wegwerpspul gebruikenquote:
Amsterdam vind ik ook goed hoor, wat jij wiltquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Misschien dat ik over 2 weken ga Lushen met Tombo in Haarlen. Kaike kaike, nie kopuh uiteraard.
ZIE JE NOU WEL DAT ZE STIEKEM BIJ DE VOICE WASquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
SMS van Greys; ze staan voor de deur geparkeerd en het is helemaal geweldig
Maar Haarlem ben ik nooit geweest dus da's prima.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik ook goed hoor, wat jij wilt
Veul te duur in NL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ga wel vet shoppen met Maes![]()
I need loads and loads of Snowfairy
I haz no cc rememberquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veul te duur in NL.![]()
Ik ben net begonnen aan mijn 2e 100 ml flesje sinds januari.
volgens mij pak jij ze af en toe beet en smeer je ze uit over je toetsenbordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
K
Wat goed!099999999999999999999
![]()
![]()
![]()
(vindt een kitten ook)
Met 5 stuks is het hier af en toe net een flipperkast. Ze duiken links en rechts op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij pak jij ze af en toe beet en smeer je ze uit over je toetsenbord
wordt die verfilmdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Hey Zwab, gaan we in januari samen naar de film van Norwegian Wood?
Film is al klaar, komt in januari hier uitquote:
Huh, heb jij Norwegian Wood nog niet gelezenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, moet ik em maar lezen voor hij hier uitkomt
nopequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, heb jij Norwegian Wood nog niet gelezen?
Heb ik je die nog niet gestuurd dan???
* bij die andere twee in tas mikt *quote:
Chickflick!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan hoe mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt nietquote:
checkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar mr Wind-Up Bird en Kafka had je wel al gehad toch?
En nu heb je Dance x3, die van de schaapjes en HBWLATEOTW ?
de wondere wereld van de japanse literatuurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:52 schreef APK het volgende:
WTF joh, ik dacht dat ik vaag nerdry was met die pics van mijn nieuwe foon.
Ik ga zo met Ishiguro in bad, geleend van een collega, Nocturnes, ook verhalenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de wondere wereld van de japanse literatuur
maar dan alleen die van haruki murakami, aka sushinissankatananipponkaratetepanyaki
Uuuuh. okay.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de wondere wereld van de japanse literatuur
maar dan alleen die van haruki murakami, aka sushinissankatananipponkaratetepanyaki
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:12 schreef Pagan het volgende:
Zo, het regent hier2!![]()
Laarzen+hoed+potloodventersjas=nognatgeworden![]()
Truste, geen stoute dingen posten veel stoute dingen posten zodat ik morgen weer watheb.
Kijk eens naar de tt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat ik net in de F&F SC postte
Zat ik in die andere.
Oef, ik moet wegblijven?quote:
Ach joh, wat is het verschil?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat ik net in de F&F SC postte
Zat ik in die andere.
Ik ook, blijkt de halve F+F SC jou ook te sms'enquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me net een beetje gemist vanavond eigenlijk![]()
Stiekem vinden ze me lief!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, blijkt de halve F+F SC jou ook te sms'en
Grapje hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef, ik moet wegblijven?
Ik voelde me net een beetje gemist vanavond eigenlijk![]()
Heuj, heb jij ook gesmst dan? En dat niet met ons gedeeld?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, blijkt de halve F+F SC jou ook te sms'en
Maar jij ons niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze me lief!Sssssssssssht
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij ons niet.![]()
Ik voelde me genegeerd.
Je moet eerst heensturenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij ons niet.![]()
Ik voelde me genegeerd.
Maar APK heeft hier niet gedeeld wat je stuurde, Ing en ik welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Ing gesmst! En APK. En jou ook later
Oh, ff kijken of er geluid opgenomen is bij mijn filmpjes
Dat durf ik niet met al dat geweld hier.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
Heuj, heb jij ook gesmst dan? En dat niet met ons gedeeld?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met al dat geweld hier.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
Dat heeft ie wel gedeeld, aan oh-oh, dat er geen enge mannen in de bus zaten
(Omdat ik niet met een bus hoefde)
quote:
slaap lekkerquote:
Dikke vettequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht dat ie het met die bus over zichzelf had
Waarom nou weer?quote:
Zal het nou ooit gaan vervelen?quote:
'Belle'quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal het nou ooit gaan vervelen?
Ik gok van niet
Het gaat anderen misschien wél vervelenquote:
Ik zoen nergens !quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nou hier ook al zitten zoenen?
Ik voel me *teveel* in alle SC's zo. Kies er eentje, ga daar zitten bekken, maar niet in allebei.
Hij plays hard to get.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zoen nergens !
Het is steeds een "aanloop naar" maar de grande finale mis ik steeds
Da's die ketting.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zoen nergens !
Het is steeds een "aanloop naar" maar de grande finale mis ik steeds
Bij dat eerste nummer (die doe ik morgen even) ging die Kyteman tussendoor als Sting zong echt helemaal stuk haast van emotie, puur omdat hij daar stond. Met dat Royal Symphonic orkest. Hij ging nog net niet huilenquote:
Joh, ik dacht dat Sting daar heel goedkoop met z'n bassie en twee gitaren in het Gelredome ging staan, maar hij had een heel orkest meegenomen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat eerste nummer (die doe ik morgen even) ging die Kyteman tussendoor als Sting zong echt helemaal stuk haast van emotie, puur omdat hij daar stond. Met dat Royal Symphonic orkest. Hij ging nog net niet huilen![]()
Ik ga nu maar een tukkie doen, want ik val haast om.
En morgen wordt het weer laat.
Nee hoor...lijkt maar zo.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef JJH het volgende:
Trusten.
Ik had nog even een sproetje. Straks om 11u gaat de wekker weer.
Ja.quote:
Zeg dat, de kachel gaat maar aan vandaag!quote:
Aah, roken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.En ik heb dadelijk familie reünie. Waarbij altijd een buiten component zit.
Staat nu al aan, maar het schiet niet op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dat, de kachel gaat maar aan vandaag!
Nee.quote:
quote:
Weet je nog een leuke film?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:39 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Al denk ik wel dat Cat iets actiefs gaat doen, ofzo
Waar maak je je druk om joh, zo'n ding kost 5¤ ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:48 schreef Qwea het volgende:
nou, ik zal zo eens stoeien met gparted en dat kutstickje
Het ging goed, maar de kans dat ik aangenomen word is niet zo groot (lang verhaal inzake contracten en dergelijke). Ik zou gister of maandag gebeld worden, gister ben ik nog niet gebeld. Dus ik zit het hele weekend in spanningquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb![]()
Hoe ging het? Vielen ze om van je paarse jurrukie?
Oh bahquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het ging goed, maar de kans dat ik aangenomen word is niet zo groot (lang verhaal inzake contracten en dergelijke). Ik zou gister of maandag gebeld worden, gister ben ik nog niet gebeld. Dus ik zit het hele weekend in spanning
He bah, da's altijd naar. Ik duim mee voor een goede afloop.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het ging goed, maar de kans dat ik aangenomen word is niet zo groot (lang verhaal inzake contracten en dergelijke). Ik zou gister of maandag gebeld worden, gister ben ik nog niet gebeld. Dus ik zit het hele weekend in spanning
Ik hoop het ook heel erg, want ik heb er echt een heel goed gevoel bij. Zowel qua functie als qua bedrijf!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah![]()
En toch....hoop ik dat ze je aannemen![]()
*duimt
En nu boodschappies doen, tha dwama
Die van mij moet werken vandaag, dus ik moet alles alleen doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop het ook heel erg, want ik heb er echt een heel goed gevoel bij. Zowel qua functie als qua bedrijf!![]()
Ik heb mijn vriend boodschappen laten doen nuIk ruim hier op als tegenprestatie
![]()
Goed geregeldquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:04 schreef Cat22 het volgende:
Er wordt vandaag voor mij gekookt.![]()
Eerst luns bij mijn nichtje en vanavond uit eten.
Die van mij deed het ook uit eigen belang, want het brood was op en hij had hongerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij moet werken vandaag, dus ik moet alles alleen doen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik was er gister ook niet, waarom ben ik niet gesmst?![]()
Ik voel me ondergewaardeerd
Middag!quote:
De heenweg was wel écht erg, we waren bijna omgekeerdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Middag!
Ik heb vanmorgen tot 11.30 geslapen, en nog stonden alle honden niet vanzelf op toen ik klaar was met douchen en zoIk lag wel pas om 2.30 in bad want ik moest een boek uitlezen.
Ik lees net dat het helemaal niet gruwelijk was gisteravond
Mwah, ik vond het orkest bij Diana Ross toch weer een veredelde bandquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Huilie!
Het was toch zo een Symphonica in Rosso toestand?
Dat is toch altijd met een of ander orkest, das toch de hele opzet van dat gedoe?
Kippenvel....schitterendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
Kijk, als je aan het begin blijft hoef je Sting niet te horen, maar zie/hoor dat hele orkest![]()
Dat zelfde hele orkest zat er gister dus ook.
We gingen voor hem ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat Heer G. helemaal lyrisch was van Sting...had ie ook best ff mogen staan en klappen en joelen![]()
Lekker dankbaar jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
We gingen voor hem ja.
En ik vind dat dus echt rete irritant als iemand het zo koeltjes beleeft
quote:Voor de gelegenheid zijn grote hits van Sting en The Police voor het orkest bewerkt. Dat deze arrangementen geslaagd zijn, blijkt al vanaf de eerste tonen. Zonder voorprogramma betreedt Sting het podium met If I Ever Lose My Faith In You. Zelf refereert hij slechts subtiel aan het thema: Onder zijn zwarte pak draagt hij een rood overhemd en zijn colbert is, evenals dat van zijn bandleden, versierd met een rode bloem.
Ingetogen
Het publiek, dat al even gevarieerd is als het oeuvre van de zanger, zingt vanaf de eerste woorden mee met alle bekende nummers. Zachtjes, want begeleid door strijkers en blazers klinkt het van Englishman In New York tot Roxanne allemaal even subtiel en ingetogen. Uitzondering daarop is het bombastische Russians. Even voelt het alsof de koude oorlog, waarover het nummer gaat, nog net zo vers in het geheugen ligt als de tekst van het nummer.
Het licht is sfeervol en de video-animaties van een sterrenhemel maken dat je je soms even in een sprookje van Disney waant. Het voelt, zeker na het inlassen van een pauze, als een bezoek aan het theater, met het verschil dat er in dit theater ruim 30.000 mensen passen.
Fiction Plane
Nog voor de pauze wordt vol trots de eerste gast aangekondigd. Joe Sumner is de begenadigd zanger van Fiction Plane en niet in de laatste plaats de zoon van Sting. Nederlandse muziekliefhebbers werden op festivals al eerder getrakteerd op het nummer Two Sisters, maar niet eerder verzorgde Joe's vader hierbij het achtergrondkoortje.
Neerlands trots
Naast Joe Sumner mag ook Neerlands trots Kyteman het podium betreden. En of hij nu optreedt met zijn eigen hiphop-orkest of met een wereldster als Sting: de trompettist voelt zich als een vis in het water. Tijdens All Would Envy blaast hij in zijn eentje voor enkele minuten het hele orkest naar de achtergrond.
Een andere opvallende gast is bandoneonspeler Carel Kraayenhof, die Sting deze avond begeleidt bij de klassieker Moon Over Bourbon Street.
Sting betovert
Na een aaneensluiting van twee uur grote hits lijkt er niets te wensen over. Toch volgt er een uitgebreide toegift. Na Desert Rose, waarbij ook Kyteman nogmaals ten tonele verschijnt, en Fragile besluit Sting het concert met het a capella inzetten van I Was Brought To My Senses. Voor wie nog twijfelde is hiermee het bewijs geleverd: Sting betovert. Met of zonder band of orkest.
Ja die las ik net ook, niks geen zangeres niequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
APK, zie dat regeltje over Kyteman, dat ie in zijn eentje het hele orkest naar achter blies
[..]
Belachelijk dat ze die niet noemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die las ik net ook, niks geen zangeres nie
een voorgrondoverstingheenzingzangeresquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
Ow maar ze noemen haar niet omdat ze geen 'gast' was denk ik
Ze was er gewoon de hele avond. Een achtergrondzangeres, maar dan op de voorgrond.
Ze stond ook gewoon naast hem.
OMG, hij heeft ook 'Roxanne' gezongen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
APK, zie dat regeltje over Kyteman, dat ie in zijn eentje het hele orkest naar achter blies
[..]
Whehehe, jij bent oud.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:Ik vond the Police leuk op Pinkpop toen ik 6 was
Ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
We gingen voor hem ja.
En ik vind dat dus echt rete irritant als iemand het zo koeltjes beleeft
En vragen 'Zeg, vind je het wel leuk??' komt de sfeer dan ook niet ten goedequote:
Mss geniet ie wel gewoon stilletjes van binnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En vragen 'Zeg, vind je het wel leuk??' komt de sfeer dan ook niet ten goede
Ja misschien wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss geniet ie wel gewoon stilletjes van binnen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien wel.
We zullen het nooit weten.
Neuh, gewoon eten en voer voor de vogeltjes kopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef Greys het volgende:
Ga je shoppen?![]()
Een nieuwe-maar-dan-geen-blauwe?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En vragen 'Zeg, vind je het wel leuk??' komt de sfeer dan ook niet ten goede
Ik had gisteren net m'n Lush binnen, was te ziek om het open te makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al bijna een jaar geen Lush meer gekocht.Grass lijkt me super, maar die heb je volgens mij al.
Ik heb net wel wat kerst besteld. Glögg en Iced Wine zijn heerlijk.
Nog steeds?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:49 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, gewoon eten en voer voor de vogeltjes kopen.
Dat 'ding' hangt nu in de gang te drogen.
Die heb ik ook ja, lekker!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik had gisteren net m'n Lush binnen, was te ziek om het open te maken
Dus net gedaan: The joy of jelly/ donkerpaars ruikt heerlijk ftuitig
Wat is het?quote:Sex in the shower, ruikt heerlijk als ik aan het zakje ruik.
Beetje karma achtig ofzo?quote:Sore Labours, massagebar. ruikt heerlijk kruidig.
Lush binnen krijgen is altijd weer een kadootjequote:Lush had er nog wat Skin Sin bodylotion bij gedaan.
Ale drie dingen echt lekker voor de herfst.![]()
![]()
Kweenie, kijken of ik er iemand anders ongelukkig mee kan maken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Nog steeds?En wat ga je er daarna mee doen?
Of een andere kleur maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef APK het volgende:
[..]
Kweenie, kijken of ik er iemand anders ongelukkig mee kan maken?
Ik denk dat er dan geen vogeltjes meer langskomen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
Eieren met spek
Ik had er ineens trek in.
[..]
Of een andere kleur maken.
Of een vogeltjes-bungalowtent van makenOf nee, dan zie je die kleur alsnog
Ja echt! Maar ben dan ook wel zo goed als de hele nacht wakker geweestquote:
Ja, dat zeker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, lekker!
[..]
Wat is het?
[..]
Emotibomb
Beetje karma achtig ofzo?
[..]
Nee, kruidiger, met kruidnagelolie en cardemom, en een beetje patchouli
Lush binnen krijgen is altijd weer een kadootje
Business or pleasure?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:16 schreef senesta het volgende:
Ja echt! Maar ben dan ook wel zo goed als de hele nacht wakker geweest
Ouch!quote:
Ik moest meteen aan van die japanse eetstokjes denkenquote:
waar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef Qwea het volgende:
Zwab! Pm
En mn appeltaart zit in den oven
ohhhh, wacht evenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef Qwea het volgende:
Zwab! Pm
En mn appeltaart zit in den oven
Geen leuke mensen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben wezen fitnessen met Mr Gb net. En daarna gingen we Expeditie Robinson terugkijken met Haagen Dasz![]()
![]()
Vanavond komen er mensen te eten. Jeeh.
Schoonoudersquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen leuke mensen?
Of gewoon geen zin in visite. Wat ga je maken/bestellen?
Wanneer moet je de uitslag hebben? Morgen heb ik wel tijd om te helpen eventueel, als je dat wilt/dat mag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga zometeen maar eens een paar vellen papier er bij pakken en stemmen tellen voor de paintwedstrijd. Met al die categorieën gaat dat wel even duren![]()
Ow da's liefquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer moet je de uitslag hebben? Morgen heb ik wel tijd om te helpen eventueel, als je dat wilt/dat mag.
Oké, nou mochten jullie morgen toch nog hulp nodig hebben geeft dan even een gil!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow da's lief
Maar Senes en ik gaan het samen doen straks als het goed is.
Dus het komt wel goed
ooh, was hij vol? Ik kreeg geen melding dattie vol wasquote:
just kidding.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:34 schreef Greys het volgende:
Hoi Sara.
Hoezo op het verkeerde moment?
Sms blunder begaan?quote:
Wanneer worden we verwacht?quote:
Hij moet een half uurtje afkoelen, dus laten we zeggen ; over 45 min?quote:
quote:
goeiemoggelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik kan niet vinden hoe die troep uit te zetten.
'Warm' ipv 'Waarom'
Ja, maar dan tik je toch ook gewoon te weinig letters in, gekkiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik kan niet vinden hoe die troep uit te zetten.
'Warm' ipv 'Waarom'
Nee, komt omdat de T9 op Engels staat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar dan tik je toch ook gewoon te weinig letters in, gekkie
En onder opties kan je het vast wel uitzetten?
Leuk hè, geld uitgeven?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Lekker wezen shoppen vanmiddag bij de kamera-express![]()
Maar dat statief had ik écht nodigdie
7D
eigenlijk niet
![]()
dat wel, alleen blijkt nu de statiefkop een andere schroefdraad te hebben dan het statief zelf, en er is geen verloopschroef oid. bijgeleverdquote:
Allebei bij dezelfde winkel gekocht?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:23 schreef Barbaaf het volgende:
dat wel, alleen blijkt nu de statiefkop een andere schroefdraad te hebben dan het statief zelf, en er is geen verloopschroef oid. bijgeleverd. Maar ff een mailtje sturen om te vragen wat voor oplossing ze voorstellen.
Dat zijn die verdomde regendans indianen, die is het schuld dus, kun je geen baksteen gooien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:25 schreef APK het volgende:
Man met panfluit in de straat, sodemieter op!
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nu gewoon een nieuwe camera gekocht???
Inderdaad, heb me ook ruim laten voorlichten en vooral de kop op aanbeveling van de verkoper gekocht, 't was niet dat ik twee artikelen uit een rek trok en die gewoon afrekende.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Allebei bij dezelfde winkel gekocht?
Wat een prutsers dan.
Zal wel bij de entourage van die fucking Sting horen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat zijn die verdomde regendans indianen, die is het schuld dus, kun je geen baksteen gooien?
Oh leuk juistquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:25 schreef APK het volgende:
Man met panfluit in de straat, sodemieter op!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel bij de entourage van die fucking Sting horen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk juist
Of is ie er heel vaak?
Nee, maar 4 uur panfluiten vond ik wel genoeg.quote:
Kan nog véél ergerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te veel knopjes voor mij.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan nog véél erger![]()
[ afbeelding ]
En dan heb je nog niet eens op het 'menu' knopje gedrukt.quote:
Dat valt toch reuze mee, opaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te veel knopjes voor mij.
ROFLquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan nog véél erger![]()
[ afbeelding ]
waarschijnlijk sloop je dan het scherm van je laptopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel reuze benieuwd wat er zou gebeuren als je op sommige van die knopjes drukte
Nah, heb zelf een paar camera's en ik word echt knettergek van de overbodige shit die erop zit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Dat valt toch reuze mee, opa
De helft is prullenbak, play, menu, soort bestand.
Daar hoef je zelfs geenmanual
voor te lezen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
ah dat was de druppel? pizza?
call spock viel nog onder de logische opties?
Ja oke, maar wat zie je aan overbodige knopjes op dat bovenste plaatje dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, heb zelf een paar camera's en ik word echt knettergek van de overbodige shit die erop zit.
En als je zo'n ding een keer uitleent ben je twee dagen bezig om 'em weer normaal te krijgen omdat ze op alle knopjes gedrukt hebben.
Ik druk ook altijd maar watquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik lees nooit manuals. Ik wil meteen op knoppen drukken om te kijken wat het doet.
APK moet mij dus nooit een camera uitlenen
Alles.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat zie je aan overbodige knopjes op dat bovenste plaatje dan?
Ik heb er gelukkig maar twee. Een zwarte en een roze
Doe je dat met alles, of alleen met camera's?quote:
Dat is een deel van het opvulmateriaal in de doos. Staan meestal letters en tekeningetjes op en als je die ontcijfert kom je soms achter features die je zelf nooit gevonden zou hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
wat zijn toch steeds die handleidingen waar jullie het altijd over hebben?
Klinkt eerder als cohossenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
2 halve liter flesje malibu cola, check
1 halve liter flesje rooie wodka jus, check
7 halve liters bier, check.
Zou het genoeg zijn?
Zo maar op naar de studio waar Mike live in de uitzending moeten draaien, en Qwea gaat cohosten
voor alleen jou of moet de rest ook meedrinken, want dan gaat het krap an wordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
Zou het genoeg zijn?
Zo maar op naar de studio waar Mike live in de uitzending moeten draaien, en Qwea gaat cohosten
Voor hoeveel personen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
Zou het genoeg zijn?
Veel plezier!quote:Zo maar op naar de studio waar Mike live in de uitzending moeten draaien, en Qwea gaat cohosten
QFTquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor alleen jou of moet de rest ook meedrinken, want dan gaat het krap an worden
Zo te lezen wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
Zou het genoeg zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |