mooi zo, een iets aggressiever album van ze trouwens, is leviathan, een conceptalbum over het verhaal van moby dickquote:
Pagan wilde in het vorige topic preventief de OP veilig stellen maar faaaaaaaldequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pagan had last van premature post-u-latie
quote:
Morgen maar ff zoeken, klinkt veelbelovend, zo doggies uit en tukkie doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi zo, een iets aggressiever album van ze trouwens, is leviathan, een conceptalbum over het verhaal van moby dick
(bear with me, de geluidskwaliteit is bagger)
maar ik vind van crack the skye die lange nummers waar metal en prog goed samenkomen zo tof![]()
die solo van Oblivion zou david gilmour zich niet voor hoeven te schamen
Neuh, ik zag de bui al hangen, oh-oh gaat lapohunten en doet niet aan OP's, dus hij stond al klaar om te posten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pagan had last van premature post-u-latie
Nope, dames eerst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pagan wilde in het vorige topic preventief de OP veilig stellen maar faaaaaaalde
Sorry maar muzikaal gezien heeft ze geen enkel recht van spreken gezien de plek waar zij zich op dit moment bevindtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef APK het volgende:
Grees vroeg me eerder vandaag nog of ik dat ene liedje wilde posten, maar ik weet niet zeker of jullie er al klaar voor zijn
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry maar muzikaal gezien heeft ze geen enkel recht van spreken gezien de plek waar zij zich op dit moment bevindt
Ho ho das valsspelen, das een Police nummer, toen was ie soms nog wel okquote:
Ja hallo, ik heb flink lopen bieren! Morgen nerdie talkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik denk, Q is er, het wordt weer nerdtalk, maar Q is d'r poep in een desire aan het kleien ofzo, ze post niet
Neujquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay dan.
Qwea, heb je de Desire al weer in huis?
Walnoten, phuh, die kraak ik tussen mijn billen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Je vroeg of ie vol was, niet ontkennen![]()
Daaaaaaaaar moest nog een walnoot ihiiiiiin
motorcycle brilcream puppy licky lickyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Another faalhaas enters the topic!
Cat, zijn dr nog leuke nieuwe Lush dingen zonder welke ik eigenlijk niet zou moeten kunnen leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |