abonnement Unibet Coolblue
pi_88654884
Haha
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:59:24 #252
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_88665342
Twee nieuwe nummers op 3voor12draait van gisteren (2e uur)
Electrotechnique en Vijf Sterren Abbo.
Eerst is een nummer van Triggerfinger, dat moet je dan ook maar luisteren, of even doorspoelen ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:06:54 #253
240618 Micson
The lonely stoner
pi_88666852
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:59 schreef kciR het volgende:
Twee nieuwe nummers op 3voor12draait van gisteren (2e uur)
Electrotechnique en Vijf Sterren Abbo.
Eerst is een nummer van Triggerfinger, dat moet je dan ook maar luisteren, of even doorspoelen ;)
5 Sterren Abbo klinkt lekker, weer een Fur-nummer. _O_ Elektrotechnique lijkt me ietsje minder
pi_88668398
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:57 schreef One_conundrum het volgende:

[..]



Mwoah, mijn top 5, zo uit het hoofd.

1. Te Fur met Aila
2. Voor jou
3. Niet Als jouw

En dan een eigenlijk heel veel shit, zoals bertje, stofzuiger, bekkie, en meer klassiekers van Parels :P
Voor Jou vind ik ook geniaal, die solo _O_ En Niet Als Jouw is misschien wel mijn favoriete Jeugd-nummer. Prachtig sentimenteel ;(
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:55:51 #255
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88670069
Oh ik zit helemaal in Elektrotechnique.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:02:14 #256
298538 Barrie-Banketbakker
Ik kom je banket bakken.
pi_88671547
Stop! ...contact :D
pi_88674928
quote:
De Jeugd Van Tegenwoordig #10 Nieuw album op 23 november
Nou dat is dan leuk voor de personen die ervan houden,
Ik persoonlijk hou niet van nederhop. Maar heb er ook weer geen hekel aan.
De probleem is alleen dat ik me erg aan die rappers, die denken dat ze ganster zijn, dat terwijl ze nooit in een gang gezeten hebben of iemand hebben vermoord enz,
Toen rap net in amerika in kwam, want het kwam uit de ghetto,en het waren dan ook gangsters die na uit de gang waren gestapt een carieren als rapper waren gestart. Dus ze gingen rappen over de dingen die ze hadden meegemaakt en het ging dus daarom ook over drugs, wappens, hoeren,Diefstal enz, dus daar zat een waarheid in. Die nederlandsen rappers (die meestal kruimel crimineeltjes zijn) zingen over geweld en diefstal en criminalitieit en hoeren en drugs alsof ze ook hetzelfde zijn, of meegemaakt hebben als 2-pac, young jeezy, snoopdogg of welke gangster rapper dan ook.

dat is het genen wat iritatie oplevert,
pi_88675087
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:

[..]

Nou dat is dan leuk voor de personen die ervan houden,
Ik persoonlijk hou niet van nederhop. Maar heb er ook weer geen hekel aan.
De probleem is alleen dat ik me erg aan die rappers, die denken dat ze ganster zijn, dat terwijl ze nooit in een gang gezeten hebben of iemand hebben vermoord enz,
Toen rap net in amerika in kwam, want het kwam uit de ghetto,en het waren dan ook gangsters die na uit de gang waren gestapt een carieren als rapper waren gestart. Dus ze gingen rappen over de dingen die ze hadden meegemaakt en het ging dus daarom ook over drugs, wappens, hoeren,Diefstal enz, dus daar zat een waarheid in. Die nederlandsen rappers (die meestal kruimel crimineeltjes zijn) zingen over geweld en diefstal en criminalitieit en hoeren en drugs alsof ze ook hetzelfde zijn, of meegemaakt hebben als 2-pac, young jeezy, snoopdogg of welke gangster rapper dan ook.

dat is het genen wat iritatie oplevert,
:'). De Jeugd van Tegenwoordig is niet bepaald hiphop, dus je post echt in een verkeerd topic.

Ja, jongens als Kempi e.v.a. zijn dramatisch, maar de Nederlandstalige hiphop is in de afgelopen jaren flink veranderd. Veel rappers profileren zich juist helemaal niet als 'gangster'. Opgezwolle / Fakkelbrigade rapt vol liefde over hun stad Zwolle, ik bedoel maar. De nieuwe Diggy Dex al gehoord? Geen gangster, een studentikoze jongen die nu keurig netjes een gezinnetje heeft en daar hele hitgevoelige, maar kwalitatief uitstekende liedjes over maakt.

Je mag je gerust ergeren aan rappers en aan hun zelf-aangemeten imago, vooral daar je energie in steken. Vooral niet verdiepen in de cultuur van Nederhop, vooral afgaan op wat Shownieuws en andere media je vertellen over Nederlandstalige hiphop. Nederlandse hiphop is springlevend en lang niet zo gangster als jij hier denkt te weten. En nu gaan we verder met De Jeugd van Tegenwoordig, vier hippe, studentikoze kakkerjongens die volwassen aan het worden zijn en over anderhalve week een tof album gaan afleveren.
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:01:07 #260
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_88677598
Electrotechnique is lekker!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_88677889
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:

[..]

Nou dat is dan leuk voor de personen die ervan houden,
Ik persoonlijk hou niet van nederhop. Maar heb er ook weer geen hekel aan.
De probleem is alleen dat ik me erg aan die rappers, die denken dat ze ganster zijn, dat terwijl ze nooit in een gang gezeten hebben of iemand hebben vermoord enz,
Toen rap net in amerika in kwam, want het kwam uit de ghetto,en het waren dan ook gangsters die na uit de gang waren gestapt een carieren als rapper waren gestart. Dus ze gingen rappen over de dingen die ze hadden meegemaakt en het ging dus daarom ook over drugs, wappens, hoeren,Diefstal enz, dus daar zat een waarheid in. Die nederlandsen rappers (die meestal kruimel crimineeltjes zijn) zingen over geweld en diefstal en criminalitieit en hoeren en drugs alsof ze ook hetzelfde zijn, of meegemaakt hebben als 2-pac, young jeezy, snoopdogg of welke gangster rapper dan ook.

dat is het genen wat iritatie oplevert,
Hetgeen dat bij mij irritatie oplevert, is deze post. Man man, wat een slecht Nederlands.
celebrate your money
pi_88679591
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:

[..]

Nou dat is dan leuk voor de personen die ervan houden,
Ik persoonlijk hou niet van nederhop. Maar heb er ook weer geen hekel aan.
De probleem is alleen dat ik me erg aan die rappers, die denken dat ze ganster zijn, dat terwijl ze nooit in een gang gezeten hebben of iemand hebben vermoord enz,
Toen rap net in amerika in kwam, want het kwam uit de ghetto,en het waren dan ook gangsters die na uit de gang waren gestapt een carieren als rapper waren gestart. Dus ze gingen rappen over de dingen die ze hadden meegemaakt en het ging dus daarom ook over drugs, wappens, hoeren,Diefstal enz, dus daar zat een waarheid in. Die nederlandsen rappers (die meestal kruimel crimineeltjes zijn) zingen over geweld en diefstal en criminalitieit en hoeren en drugs alsof ze ook hetzelfde zijn, of meegemaakt hebben als 2-pac, young jeezy, snoopdogg of welke gangster rapper dan ook.

dat is het genen wat iritatie oplevert,
Ga es terug naar school mongooltje!
pi_88679979
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:

[..]

Nou dat is dan leuk voor de personen die ervan houden,
Ik persoonlijk hou niet van nederhop. Maar heb er ook weer geen hekel aan.
De probleem is alleen dat ik me erg aan die rappers, die denken dat ze ganster zijn, dat terwijl ze nooit in een gang gezeten hebben of iemand hebben vermoord enz,
Toen rap net in amerika in kwam, want het kwam uit de ghetto,en het waren dan ook gangsters die na uit de gang waren gestapt een carieren als rapper waren gestart. Dus ze gingen rappen over de dingen die ze hadden meegemaakt en het ging dus daarom ook over drugs, wappens, hoeren,Diefstal enz, dus daar zat een waarheid in. Die nederlandsen rappers (die meestal kruimel crimineeltjes zijn) zingen over geweld en diefstal en criminalitieit en hoeren en drugs alsof ze ook hetzelfde zijn, of meegemaakt hebben als 2-pac, young jeezy, snoopdogg of welke gangster rapper dan ook.

dat is het genen wat iritatie oplevert,
Om overigens inhoudelijk op je post in te gaan (voor zover dat mogelijk is): je hebt gelijk wat betreft het punt dat veel artiesten pretenderen gangster-rapper te zijn zonder ook maar in de buurt te komen van wat 'gangster' is. Je zit echter totaal verkeerd als je DJVT hieronder schaart.
celebrate your money
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:30:46 #264
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_88682012
quote:
slechte kwaliteit zeg ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:31:24 #265
256666 leeell
I know you're lonely
pi_88682034
luister nu nonstop sterrenstof, wat een bazennummer
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_88692289
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef Stofje het volgende:

[..]

-tekst-
Terechte reactie op die post, maar bij de volgende twee punten heb je het toch echt mis:

quote:
De Jeugd van Tegenwoordig is niet bepaald hiphop
Wtf, jawel.

quote:
De Jeugd van Tegenwoordig, vier hippe, studentikoze kakkerjongens die volwassen aan het worden zijn
Studentikoze kakkerjongens, nee.
full stops and exclamation marks
  zondag 14 november 2010 @ 13:34:37 #267
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88697246
Nu heb ik via Heineken die kaartjes voor dinsdag geregeld, gaan die kankerpostbodes staken dinsdag. :').
The Most Incredible, Baby
  zondag 14 november 2010 @ 14:36:42 #268
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_88699338
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef RedGuy het volgende:
Nu heb ik via Heineken die kaartjes voor dinsdag geregeld, gaan die kankerpostbodes staken dinsdag. :').
Je kan gewoon naar binnen op vertoon van je ID kaart, je krijgt helemaal geen kaarten thuisgestuurd.
  zondag 14 november 2010 @ 16:53:34 #269
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88704190
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:36 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Je kan gewoon naar binnen op vertoon van je ID kaart, je krijgt helemaal geen kaarten thuisgestuurd.
Ok, dat stond namelijk wel op die site?
The Most Incredible, Baby
pi_88705239
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef RedGuy het volgende:

[..]



Ok, dat stond namelijk wel op die site?
Ik heb gisteren (of vrijdag) een mailtje gehad met de uitleg over de kaartjes via Heineken. Ze hebben gewoon je naam +1 dus dat moet goedkomen :).
Fingerspitzgefühl
  zondag 14 november 2010 @ 17:36:15 #271
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88705470
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:26 schreef ForumGek het volgende:

[..]



Ik heb gisteren (of vrijdag) een mailtje gehad met de uitleg over de kaartjes via Heineken. Ze hebben gewoon je naam +1 dus dat moet goedkomen :).
Kijk, dat is topnieuws.
The Most Incredible, Baby
pi_88710701
Uit de mail:

quote:
Jouw naam staat + 1 op de gastenlijst. Let op, je ontvangt dus geen tickets voor deze show. Je kunt je met je ID melden bij de gastenlijstbalie.
Fingerspitzgefühl
pi_88710856
Ja balen dus.. Ik wilde ze cadeau doen aan een vriend van me, omdat ik zelf toch niet kan.
pi_88727821
Ik sta op de gastenlijst, Jiggy +5000
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_88727887
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef One_conundrum het volgende:

[..]



slechte kwaliteit zeg ...
Toch al 242 kijks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')