quote:New is meer tegen haaruitval... Maar misschien is het zo aangeprezen omdat soak and float zo onwijs stinkt?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Hij was inderdaad roodachtig. En als ik de beschrijving op de site zo lees, zou het inderdaad heel goed New kunnen zijn. Hij was voor roos, maar ook voor geirriteerde hoofdhuid (waar roos soms ook gewoon door wordt veroorzaakt. Ik denk dus dat het best kan kloppen!
quote:Ik denk t, want ze had het ook over n andere die erg "apart" rookOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
New is meer tegen haaruitval... Maar misschien is het zo aangeprezen omdat soak and float zo onwijs stinkt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch. Net m'n bestelling binnen en in plaats van de Gingerbread House gift heb ik de bubble bar gekregen.
quote:Haha, goed zoOp dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Tsja, zo braaf ben ik dan weer wel hoor. Niet altijd profiteren he, dan krijg je op een gegeven moment nooit meer wat, haha
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Fotootjes
[ afbeelding ]
Met cadeautjes open
[ afbeelding ]
En omdat het Lush is en nooit iets in één keer goed gaat
[ afbeelding ]
let ook op het subtiel onderstreepte gift bij gingerbread house![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Fotootjes
[ afbeelding ]
Met cadeautjes open
[ afbeelding ]
En omdat het Lush is en nooit iets in één keer goed gaat
[ afbeelding ]
let ook op het subtiel onderstreepte gift bij gingerbread house![]()
![]()
quote:bah omdat je die niet lekker vindt?Op donderdag 28 oktober 2010 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen! Whoei! Alles was goed en heel, haha.
Er zaten 4 proefjes bij, en ik had er ook om één gevraagd:
- Ghost; damn... wat lekker!
- Snowcake; die had ik al, bah.
- Smitten.
- H'su Henna bladiebla; die heb ik gevraagd, omdat ik deze even wilde testen t.o.v. Jasmin Fluffy bladiebla.
Ik vind Glögg trouwens niet zo geweldig, maar Cinders (ofzo) ruikt ver hetzelfde en die is wel lekker... Haha.
Oja, en vandaag heb ik ook mijn Lush Times vanuit NL binnen gehad. Ik heb hem ook in de UK gevraagd, maar die heb ik niet gehad.
quote:Ja, hahaOp donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
bah omdat je die niet lekker vindt?
quote:Ik ook!!! We gaan in januari een weekendje weg, dus daar heb ik een Gingerbread house voor gekocht, kan ik er toch een keertje van genieten!Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik baal zo hard dat we geen bad hebben.
quote:over dat doorzichtige is niet helemaal waar, ze hebben de Jelly's nu in een nieuwe verpakking, die is doorzichtig maar wel dik plastic en die gelden wel voor de 5 bakjes is een fresh mask (had het laatst gevraagd omdat ik 3 van die doorzichtige hadOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef douche-eendje het volgende:
Verse lushproducten zijn ongeveer 14 maanden houdbaar, maar de bruisballen gaan na verloop van tijd minder goed bruisen als ze ouder worden. Ik gebruik ze zelf het liefst gewoon vers.
Herbalism, in wat voor een potje zit dat? Als het een zwart potje is bewaren, de doorzichtige mogen weg.
De actie waar jij het over hebt is de afgelopen jaren na kerst geweest, als je dan voor een bepaald bedrag besteld had kreeg je een gift met voornamelijk kerstspul bij je bestelling.
quote:volgens mij is lush ook met allemaal natuurlijke producten gmaakt en hebben ze aparte dingen zoals shampoobars, blokken shampoo waar je achterlijk lang mee doet. Ik heb toen die drop, big en nog een shampoo besteld, en daar deed ik echt maaanden mee. Snowfairy heb ik telkens besteld zodra ze hem hadden net als Honey I washed the Kids zeep, dream cream en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:42 schreef morgane het volgende:
Mag ik jullie even wat vragen? Ik lees al een paar topics mee, en het lijkt me allemaal heerlijk spul, maar ik vraag me af waarom het Lush assortiment nou zo 'bijzonder' is dat jullie er zo veel van hebben. Ik vind het nl. best duur allemaal, maar zou zeker eens wat willen proberen. Wat maakt het het geld waard? Gaat de zeep lang mee? Ruikt het sterk? Smeert het goed? Wat is het 'geheim' van Lush?
quote:Mooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:12 schreef Dipkip het volgende:
Er is dinsdag fragrance round, je kunt dan parfums bestellen als forum special. O.a. Big, Day of the Dead, American Cream, Twilight, So White, Snowcake. Er is er nog een, even denken.
quote:Klinkt goed, dank je!!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Providentia het volgende:
[..]
volgens mij is lush ook met allemaal natuurlijke producten gmaakt en hebben ze aparte dingen zoals shampoobars, blokken shampoo waar je achterlijk lang mee doet. Ik heb toen die drop, big en nog een shampoo besteld, en daar deed ik echt maaanden mee. Snowfairy heb ik telkens besteld zodra ze hem hadden net als Honey I washed the Kids zeep, dream cream en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.
Het zijn heerlijke producten, zien er apart en leuk uit, je doet er lang mee, de geur is niet chemische en er worden natuurlijke ingredienten gebruikt,
Nederland heeft elke maand drie andere retro's, dus dat kan je (volgens mij) niet met zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Komen die Retro's ook in de NL webshop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |