quote:Die zijn er bij de bodyshop ook volgens mij, en daar zijn er niet of nauwelijks prijsverschillen (althans, de laatste keer dat ik rekende).Op zaterdag 23 oktober 2010 09:38 schreef verita het volgende:
[..]
Misschien komt het door transportkosten naar Nederland?
quote:Dat lijkt mij niet, aangezien Ierland ook de euro heeftOp zaterdag 23 oktober 2010 10:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En de pond staat laag waardoor het verschil nog groter lijkt..
quote:Ik doelde dan ook op het prijsverschil met Engeland.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, aangezien Ierland ook de euro heeftMaar zoveel verschil, dat lijkt mij niet door transportkosten te komen...
quote:Vandaag geroken bij de Lush, vond hem heel lekker ruiken. Maar geen ervaring mee verderOp zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef LeNeHe het volgende:
Heeft iemand Lady Catrina gebruikt? Ben benieuwd hoe die ruikt, wil bestellen vanuit UK, maar twijfel over deze..
quote:Die heet hier Angel's Delight gok ikOp zaterdag 23 oktober 2010 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vandaag geroken bij de Lush, vond hem heel lekker ruiken. Maar geen ervaring mee verder![]()
Ik heb net Sultana of soap en Au délice des anges (zie ik niet op de nederlandse site) gekocht
![]()
![]()
Helaas niet voor mezelf maar als cadeautje voor mijn schoonzus
quote:Oja ik zie hem idd, bij de kerstspullen (wist niet dat hij bij de kerstcollectie hoorde).Op zaterdag 23 oktober 2010 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heet hier Angel's Delight gok ik
En stiekem denk ik dat het prijsverschil met Engeland vooral komt omdat de winkels wel wat op moeten brengen om te kunnen blijven bestaan.
quote:Ja ik heb hem, ik vind hem heerlijk, schuimt niet meteen groots maar dat komt wel.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef LeNeHe het volgende:
Heeft iemand Lady Catrina gebruikt? Ben benieuwd hoe die ruikt, wil bestellen vanuit UK, maar twijfel over deze..
quote:Is hij rood/oranje/roze-achtig? (hangt van de batch af). Dan is het vast en zeker New. Errug lekkere kanelige shampoo.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Lushies, I need help
Ik heb op zoek naar een shampoo. M'n vriendin had namelijk een Lush shampoo gekocht, en ik ben er ook nieuwsgierig naar. Ze weet alleen de naam niet meerKomt ie:
Het is een shampoo die goed is tegen roos, en naar kaneel ruikt. Het was een droge shampoo, dus niet in een fles.
Er was nog een soort antiroos shampoo, maar die rook naar teer en die was het niet...
Hebben jullie enig idee wat ze bedoeld?
quote:Ik mag hem van een vriend van mij lenen
quote:Als het goed is hebben mijn papa en mama sinds kort ook een. Als die terug zijn van vakantie dus maar even heel lief kijken of ik die even mag lenen!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik mag hem van een vriend van mij lenen
quote:Heeeel lief kijken danOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Als het goed is hebben mijn papa en mama sinds kort ook een. Als die terug zijn van vakantie dus maar even heel lief kijken of ik die even mag lenen!
quote:
quote:Uhuh, als jij het netjes terug geeft niet neeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Maar ze zijn dan natuurlijk heel relaxt, dus dan kan ik ze vast wel zover krijgen
![]()
Het kost ze ook niks natuurlijk, dat scheelt ook weer, haha.
quote:Tsja, zo braaf ben ik dan weer wel hoor. Niet altijd profiteren he, dan krijg je op een gegeven moment nooit meer wat, hahaOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, als jij het netjes terug geeft niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |