Nederlandse webshop, bij retroquote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zie t nergens?? En waarom gooien ze de spaarkaarten er nou weer uit. Alsof ik die van mij nog volkrijg voor 31-1-11. Kak.
Idd, was bang dat er iets zou lekken ofzo, en had ook verwacht dat het volgende week zou komen, omdat ze 5 tot 7 werkdagen zeiden. Dus ben zeer tevredenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, haha. Dat geluk heb ik dan weer niet
[..]
Zozo, dat is lekker snel!
Lush en gewoon in 1 zin, dakannie, hé?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Bramito het volgende:
Een paar maanden terug voor het eerst bij Lush geweest. Ik was in Cork voor m'n werk en daar zag ik zo'n winkel. Ik denk:"Leuk concept, even wat voor m'n vrouw kopen." Nog nooit zoveel aandacht van zo veel vrouwen tegelijk gehad.... Wat een fanatieke verkoopsters zeg... Wel leuk hoor, maar het mag iets minder. Mijn vrouw vond het in ieder geval leuke produkten, en daar ging het om.
Ik dacht trouwens dat ik wat bijzonders had, loop ik van de week door een winkelcentrum hier in Zaragoza, zit er gewoon een Lush.
Zo erg is het toch niet? En de deur stond open, dus het viel wel mee.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef shmoopy het volgende:
Maar wat een lieve echtgenoot ben jij om zo'n vreselijk stinkende winkel in te lopen voor haar.
Op de Nederlandse website bij de Retro. Mijn spaarkaart is kwijt... verdorie. Moest nog 1 stempel.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zie t nergens?? En waarom gooien ze de spaarkaarten er nou weer uit. Alsof ik die van mij nog volkrijg voor 31-1-11. Kak.
Het is maar goed dat Lush geen katten verkoopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:25 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben ook aan het 'ontstashen'.
Persoonlijk lijkt het mij, nuchter gezien en tegen het licht van de economische crisis en hongerige kindjes in zielige landen met vliegenpoepjes op hun oogjes, enigszins van de gekke dat ik 4 soorten conditioner heb, 3 soorten shampoo en iets van 10 soorten gels/jellies/BBS-en voor onder de douche.
De stukken zeep (ik gebruik heul nooit zeep) niet meegerekend, of de tig massagebars.
Afgelopen, shmoop.
Dus alles opmaken en alleen iets kopen als het op is en dus nodig.
Maar de Matryoshka wil ik natuurlijk nog wel hebben, en Ghost, moek toch eens proberen.
Voor Kerst, jeweetz.
Tering....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Lush geen katten verkoopt.![]()
Ik ben jaloers op jouw probleem: minimaal 15 soorten jellies/douchegels hier en zeker nog 25 BBsen en aanverwante badartikelen.Wel maar 2 soorten shampoo en NUL conditioner.
En ik heb al een jaar geen badspul meer gekocht.quote:
Ja, dat zal wel inderdaad!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb al een jaar geen badspul meer gekocht.Vorig jaar kerst ben ik flink los gegaan en dan die gratis boxen er nog bij... dan gaat het hard.
UK en afgelopen jaar in een NL winkel. Met dank aan het meisje wat flauwviel in de wachtrij en die ik naar binnen hielp voor de menigte uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel inderdaad!
En die gratis boxen in de winkel of via de UK-actie ofzo?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK en afgelopen jaar in een NL winkel. Met dank aan het meisje wat flauwviel in de wachtrij en die ik naar binnen hielp voor de menigte uit.Mooie gratis hatbox heb ik toen gescoord.
wat wat wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Gaat een van jullie morgen nog voor de Candy Cream Lotion?! Ik ga hem even ruiken en als het lekker is.... Dan ga ik ongetwijfeld voor de bijl
ik ga wel even langsquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Gaat een van jullie morgen nog voor de Candy Cream Lotion?! Ik ga hem even ruiken en als het lekker is.... Dan ga ik ongetwijfeld voor de bijl
special edition body lotion, alleen in nederland te verkrijgen, en alleen op 13 november in de winkels. onbekend wat de prijs is maar een tante van mij gaat proberen een potje voor me te scorenquote:
quote:Ben jij zoet geweest dit jaar? Dan is dit product helemaal jouw ding! Zorg ervoor dat je zaterdag 13 november een van de Nederlands Lush filialen verblijdt met een bezoekje. Met een beetje geluk kun je dan een van de must haves van dit jaar in de vorm van de Creamy Candy Lotion (EUR 22.95 - 225 ml) bemachtigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |