quote:Ik bedoel dus:Op donderdag 21 oktober 2010 01:47 schreef ego-tripper het volgende:
Die snap ik niet Sinnie. Je zegt dat je ze als club hebt verslagen maar tussen haakjes zet je individueel en niet met clubs... wat is het nou:P
quote:Nja, dat wist ik al. Die gasten zitten ook altijd bij elkaar in de party. En hun zitten al in de top 10 van Nederland sinds Fifa 2008. Op alle spellen stonden hun bovenaan, Fifa 08/09/10 en fifa worldcup.Op donderdag 21 oktober 2010 02:23 schreef ego-tripper het volgende:
Wel grappig dat die met zijn alle in een club zitten.
quote:Ag ik had net 22 keer op doel geschoten en alsnog verloren met 3-2 terwijl hij maar 3x op doel had geschoten.Op donderdag 21 oktober 2010 12:26 schreef Sinnie het volgende:
Jezus man, scoor ik in de 89e minuut een goal werd hij afgekeurd voor buitenspel. De rode lijn zat gewoon op de gele en de spelers stonden gelijk (ik legde hem af). Op dat soort momenten -_-'
quote:Heb je toegevoegd.Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef broodjeeimetui het volgende:
iemand zin in een potje op de 360? GT: copycat 100
zullen we anders een goede OP maken met gamertags, het fok VP team, competitie enz.
quote:Nice ! was dit met Pachucha Bafanan ?Op donderdag 21 oktober 2010 02:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nja, dat wist ik al. Die gasten zitten ook altijd bij elkaar in de party. En hun zitten al in de top 10 van Nederland sinds Fifa 2008. Op alle spellen stonden hun bovenaan, Fifa 08/09/10 en fifa worldcup.
Ik ook trouwens
Alleen ik heb niet zoveel met ze. Vooral SoldEagle vind ik een kneus. De enige die nog een beetje gaat is Kwaliteit.
quote:o kut, ik had het verkeerd getypt, het is zonder spatie dus: copycat100
quote:nou, bij alle vorderingen, passen, balbeheersing enz, behalve keepen, moet ik er nog maar 2 of 3, daarom heb ik 80%Op donderdag 21 oktober 2010 00:16 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Hoe dat? Ik zit rond de 36 % Maar mijn pro is al wel 82. De hoogste tot nu toe in mijn vriendenlijst. (rond de 30 en iedereen speelt fifa.
quote:Dat had ik al door:POp donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
o kut, ik had het verkeerd getypt, het is zonder spatie dus: copycat100
quote:Nee, heb een eigen clubOp donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Nice ! was dit met Pachucha Bafanan ?
Ik was er gister niet
quote:dat had ik ook!Op donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
GVD zit nou in een potje waar mijn tegenstander mijn spelers bestuurd :S
Hij loopt ze allemaal in eigen doel. Ongelofelijk
quote:Ja, eerst speelde hij 'met' mij zeg maar dus ik dacht dat het om 1 of andere manier 2 vs 2 was. Dusja, ik gewoon spelen (ik had ook niet gehoord dat deze glitch/bug er weer in zat) en na de 5e minuut liep hij ineens naar ons eigen doel. Toen wist ik al hoe laat het was. Ben er maar uit gegaan want anders is het nog slecht voor me doelsaldo ook.
quote:Is het niet zo dat jij bijvoorbeeld de 2e helft controlle hebt over zijn mannetjes? Als je dan meer eigen goals scoort win je alsnog.Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, eerst speelde hij 'met' mij zeg maar dus ik dacht dat het om 1 of andere manier 2 vs 2 was. Dusja, ik gewoon spelen (ik had ook niet gehoord dat deze glitch/bug er weer in zat) en na de 5e minuut liep hij ineens naar ons eigen doel. Toen wist ik al hoe laat het was. Ben er maar uit gegaan want anders is het nog slecht voor me doelsaldo ook.
Maar echt triest, weer 50 punten voor niets kwijt geraakt. Me vorige loss was ook al vanwege een freeze anders had ik een dikke winningstreak van over de 20 games
quote:Lijkt me niet. Die bug zat er ook al in bij Fifa 09/10 geloof ik. Maar ja, ik wist niet dat hij op Fifa 11 er ook al was.Op donderdag 21 oktober 2010 15:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is het niet zo dat jij bijvoorbeeld de 2e helft controlle hebt over zijn mannetjes? Als je dan meer eigen goals scoort win je alsnog.
quote:belangrijk?Op donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil wel spelen.
Heb morgen belangrijk toernooi
Mars NL - Xbox
mars-fifa - PS3
ben meer op xbox vanavond
quote:zo scoor ik elke wedstrijd minimaal 1x -.-;Op zaterdag 16 oktober 2010 03:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Begin weer wat vaker te winnen online. Afronden gaat me ook wat makkelijker af. Net even m'n stats van 10 en 11 vergeleken en bijna alles is hetzelfde, op het aantal doelpunten voor na. Moet dus gewoon gaan werken aan het afmaken van kansen, dan moet 't beter gaan.
Verloren wedstrijd, maar leuk doelpunt:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/42519251
quote:maar jij bent dan ook chuck norrisOp donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef LazyboyRiloro het volgende:
[..]
zo scoor ik elke wedstrijd minimaal 1x -.-;
quote:Ben niet zo'n afstandsschotenkoning dus ik vond 't wel leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef LazyboyRiloro het volgende:
[..]
zo scoor ik elke wedstrijd minimaal 1x -.-;
quote:als je gewoon een beetje oefent, weet je precies hoe hard je moet drukken enzo om hem in die verre hoek te krijgenOp donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben niet zo'n afstandsschotenkoning dus ik vond 't wel leuk.
quote:je vader.Op donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook chuck norris
quote:95 snelheid maar?Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef LazyboyRiloro het volgende:
[..]
als je gewoon een beetje oefent, weet je precies hoe hard je moet drukken enzo om hem in die verre hoek te krijgen
mijn virtuele prof heeft 95 snelheid krijg een steekpassie van mijn maatjes en dan zet ik een actie in de 16 of er buiten en krul hem zo in de verre hoek met mijn rechter
Baas.
quote:ja ik doe ook wel wat anders hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef brainbird het volgende:
[..]
95 snelheid maar?![]()
nee zonder dollen, ik zou ook meer op de rest oefenen, zelfs als ik aanvaller ben, heb ik voorzetten ofzo 87.
quote:ik op leaderboard 88 geloof ik.Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef brainbird het volgende:
ik heb daar zelf geen last van, heb het zelf ook op de hospitality staan.
volgens het leaderboard heb ik 93 overall.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |