PS 3 zeker?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:17 schreef WJE11 het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat het beeld een paar seconden vastloopt? Het geluid gaat dan wel door. Een vriend van me heeft het ook en heeft spel niet op de HD geïnstalleerd en ik wel, dus dat moet het verschil niet zijn....
Dat werd tijdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb hem net met de post binnen gekregen
GT: Isidorna
quote:Clubs ging net wel lekker
quote:Schijnt dat met gamehubs met fifa erg slecht is deze keer.
quote:Hahaha, me broertje zat naast me (7 jaar) en die zei: 'die had ik zelfs nog erin geschoten'Op woensdag 20 oktober 2010 16:55 schreef Santello het volgende:
Mijn gemiste kans dan van 2 meter afstand haha.
Ik speel trouwens liever als aanspeelpunt en dat ik dan terug kaats.
Vandaar dat je me niet vaak diep zag gaan als je aan de bal was, maar ging inderdaad heerlijk
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef mrsjaak2 het volgende:
Hoe kunnen de ratings van de spelers zo veranderen in je opstelling. Heb bijvoorbeeld net een RM van 74 gehaald en als ik hem in mijn team op die positie zet is ie ineens 68.
quote:Welke niveau's, level bedoel je? Gewoon, als je een aantal punten hebt behaald dan stijgt je level ook. Het is eigenlijk een soort graadmeter tussen goede en minder goede spelers als het ware.Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Semmm het volgende:
word eindelijk een beetje beter, schommelde eerst steeds rond de 200 punten () nu rond de 400. wat betekenen die niveaus trouwens?
quote:Hoe kan dat?Op woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Santello het volgende:
FUCKING KUT EA
Speel ik gewoon head to head, krijg ik er op eens een ''partner'' bij en is het 2v1,
vervolgens gaat mijn medespeler eigen doelpunten maken en verlies ik. WHAT THE FUCK
quote:Dat is bij alle fifa's johOp woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Nevermind.. het volgende:
moesten jullie vandaag ook bij het opstarten van fifa (om online te komen). Wat documentjes als privac polis enzo accepten?
quote:jantje?Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Rijstbal aardig pakkie gehad jongen
quote:3 - 0 is jantje heOp woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen idee...
was 6-3, had nog 2 penals gemistschopt die 3 rode kaarten
is het 3-0
quote:Heeft te maken met de vorm of het systeem dat je speelt me je team ligt hem wellicht niet zo goed.Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef mrsjaak2 het volgende:
Hoe kunnen de ratings van de spelers zo veranderen in je opstelling. Heb bijvoorbeeld net een RM van 74 gehaald en als ik hem in mijn team op die positie zet is ie ineens 68.
quote:Jantje vind ik zo dom, 3-0 vind ik lang niet vernedert genoeg
quote:Het waren 5 rode kaartenOp woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen idee...
was 6-3, had nog 2 penals gemistschopt die 3 rode kaarten
is het 3-0
quote:Oja, dan heb ik je er al tussen inderdaad!Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Mars NL, hebben elkaar al toch ?
quote:bij een potje met vrienden is het wel grappig maar online is het gewoon lafOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jantje vind ik zo dom, 3-0 vind ik lang niet vernedert genoeg
Trouwens net een bazenclub opgericht. Staan nu 7-0-0
quote:Haha, ja bij mij probeerde iemand het ook. Mooi niet, won uiteindelijk ook met 7-1Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
bij een potje met vrienden is het wel grappig maar online is het gewoon laf
quote:Naja, ik moet eigenlijk wat mensen hebben met goede pro's. Want het maakt echt een verschil of je pro 70 is of 80+
quote:Welke positie speelt je pro? Mijne is nog 74, ga nauwelijks omhoog op het middenveldOp woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Naja, ik moet eigenlijk wat mensen hebben met goede pro's. Want het maakt echt een verschil of je pro 70 is of 80+
De mijne is bijvoorbeeld is 97 acceleratie en 96 finishing
quote:halen? Je weet al dat je die dingen online veel goedkoper kan kopen?Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke positie speelt je pro? Mijne is nog 74, ga nauwelijks omhoog op het middenveldMorgen live gold halen
quote:Ik koop het ook online ja, moet nog even goedkoop 3 maanden vinden, 13maanden is overbodigOp woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
halen? Je weet al dat je die dingen online veel goedkoper kan kopen?
quote:Ik speel als Any maar ik heb hem als spits. Hij is wel klein, maar echt bliksem snelOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke positie speelt je pro? Mijne is nog 74, ga nauwelijks omhoog op het middenveldMorgen live gold halen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:51 schreef brainbird het volgende:
Mijn speler is overal 88+, behalve in de keeper... want dat kan ik toch niet.
Het liefste speelt ik op de CAM positie, spelmaker.
Verdiensten vorderingen 80% en ik speel op de ps3.
Erg goed ben ik nog niet online, maar je kan het altijd leren, fifa 10 was ook niet zo aangeleerd en dat was me ook gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |