Ik geloof 78-79 ofzo, heb een stuk of 10 club games gedaan. Heb meer gewone ranked games gespeeldquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef Captain_Zappa het volgende:
Dat is prima, wel niveau is je prof (ongeveer) en welke plek sta je ?
En als je nog vrienden hebt in je lijst die iemand zoekt dan zijn die ook meer dan welkom !
Ik wil ook wel meedoen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef Captain_Zappa het volgende:
Awesome, wij zijn ook ongveer zo hoog. Welke plek speel je ?
Moet je Robben is proberen, die is nog veel beterquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef sanakthe het volgende:
Vinden jullie Elia ook zo goed? Ik kan echt veel met hem, en hij is ontiegelijk snel..
Top, ik voeg je toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen.
Zit op 78, kan zowel spits als CDM spelen.
GT=Santelllo
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Rijstbal het volgende:
Heb nog kramp.
Frustrerende potjes zeg! 2x scoren in de laatste minuut van de blesuretijd en 2x winnen met penaltys.![]()
En om nog maar te zwijgen over die kutpaal en scheidsrechter die je op sommige momenten buitenspel fluit terwijl het niet zo is.
Zelf geen disconnects gehad de afgelopen dagen, weet niet wat een leaderboard isquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb het een paar dagen niet meer gespeeld.
1. Hoe zijn de ps3 servers? Nog disconnects gehad?
2. Zijn de leaderboards al gereset?
Ja, bij de slechtere teams is het eigenlijk ook beter om over te schieten naar een andere speler.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Smoesjes.
Bij De Graafschap - VVV miste je trouwens wel een enorme kans zeg. Dat is het grappige/frustrerende aan slechtere teams, dan kun je dat soort kansen ook missen.
Mooiste van mij vond ik die van Borussia Dortmund in de 2e minuut, gelijk vanaf de aftrap zonder dat jij de bal had geraakt.
Dat was dus bij mij het geval. haha. Tegen de paalquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, bij de slechtere teams is het eigenlijk ook beter om over te schieten naar een andere speler.
En zelfs dan mis je nog wel eens hoor. Open doel
Was een schot voor open doel op de paal van Ahaoui of iets dergelijks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, bij de slechtere teams is het eigenlijk ook beter om over te schieten naar een andere speler.
En zelfs dan mis je nog wel eens hoor. Open doel
Speel je op semi-pro daar? Je krijgt wel mega veel ruimte zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Geen fantastisch doelpunt, maar wel een heer-lij-ke aanval.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43135658
Wel laag niveau, de tegenstander zet 0,0 druk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Geen fantastisch doelpunt, maar wel een heer-lij-ke aanval.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43135658
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |