quote:
Daarom zullen homo's het wel tegen elkaar zeggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mannenpap. Geheid dat elke vrouw afhaakt als je het zo noemt.
Ervaring?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Männerpapfquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jij zegt het en zal het dus wel weten. Ik ben niet zo bekend in die scene.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:41 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Daarom zullen homo's het wel tegen elkaar zeggen.
Ik zet niet voor niets het woord ZULLEN erbij, Opa.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij zegt het en zal het dus wel weten. Ik ben niet zo bekend in die scene.
Mijne is geen sap, meer een soort dikkige snotachtige substantiequote:
Yup een klein faal momentje van mij. Tenzij er uber veel voorvocht komtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef dakraam het volgende:
[..]
Mijne is geen sap, meer een soort dikkige snotachtige substantie
Gepikt van Yes .quote:bearnaisesausje
blanke vla
but
cu m
fapsel
fluitekruid
Freudsap
fut
geil
geslachtsroom
Golf van bengeile
jizzle
klamme yoghurt
kwakje
kwakkie
liefdesmayonaise
love juice
mannenpap
mannensap
natuurlijk glijmiddel
neukroom
olie
piemelbrie
piemelsientje
plek mi pitjes (Brabants)
potentiële levensvormen
pretpap
sap
slagroom
smoezies
spuitsel
spuitvocht
witteke
witten drek
yoghurt
zaad
zaadstraal
witte glorie
Kunnen opa's nog klaar komen dan?quote:
Ok, goed dat ik het weet. Kan ik het op me CV zettenquote:
mmm, werk jij bij campina?quote:
Maar je noemt het dus kwak. Probleem opgelost.quote:
Ik noem het gewoon kwakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:32 schreef Netsplitter het volgende:
De vrouw die mijn zaad slikt kan even niks meer uitbrengen vanwege de hoeveelheid, dus weet ik nog steeds niet hoe ik het moet noemen omdat ze er stil van zijn.
Kwak-bier. Klinkt heel fout.quote:
Dat klinkt meer als een saus gemaakt van in stukjes gehakte piemels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een saus gemaakt van in stukjes gehakte piemels.Watdan? ga je het uittesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/
Wat uittesten? De piemelsaus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |