Hihihih dan heb je mij nog niet malle gekkie!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dankje, ik hou er niet van om met meerdere mannen in 1 bed te liggen
Nothing personal, jij bent vast geweldig
Dankje tijgerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:14 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik vroeg de bardame het geilste drankje![]()
Nou, ik geef hem wel weer weg...
Hier is je nieuwe drankje mop
[ afbeelding ]
Heb jou al 23 keer gehad, je bent de bomquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihih dan heb je mij nog niet malle gekkie!!!!
Morgen dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dankje, ik hou er niet van om met meerdere mannen in 1 bed te liggen
Nothing personal, jij bent vast geweldig
Wil je met me trouwen schat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb jou al 23 keer gehad, je bent de bom
Hangt er van af hoe goed je bentquote:
"Filmpje kijken"?quote:
Nee dat niet, heb Linlinlin al en ik denk dat ze meeleest en dan wordt ze boosquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen schat?
Dan doen we toch een triootje schatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb Linlinlin al en ik denk dat ze meeleest en dan wordt ze boos
Maar een affaire ben ik niet vies van
Vraag het aan ploertendoder, i will rock your worldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe goed je bent![]()
![]()
Maar ik wil jullie allebei voor mezelfquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doen we toch een triootje schat
Not only my world I hopequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vraag het aan ploertendoder, i will rock your world
Nee joh, Titanicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Is goed, natuurfilmpje ?
Ik ben verliefd
Sms je me even?
Ja, je weet waar ik van hou he... ik PM je zo mijn nummerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee joh, Titanic
Is goed, iets geils?
Ja maar ik lees net dat je een affaire wil!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Liiiiinnn
Heb alleen jou! Dat weet je! Het is reeds aangepast
Gaan we nog een liefdeswasbeer kopen?
Omgquote:
Hoi schatjequote:
Snel dan! Kan ik zo smsen als ik in bed ligquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ja, je weet waar ik van hou he... ik PM je zo mijn nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |