quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic krijgt géén deel 3. Het is niets meer dan een verkapte SC geworden.
hey schatje, ken ik jou niet ergens van ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
"Hey, wil jij eens proeven hoe GHB smaakt in je cola?"quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey schatje, ken ik jou niet ergens van ?
Waar kunnen wij dan SC flirten ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
neequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:10 schreef kitao het volgende:
wat een homogeen groepje hier zeg.
dromertje zeg er wat van.
ah toe nou..quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
nee srry ik ga alleen voor mijsjens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:28 schreef Beach het volgende:
Panzermaus, wil jij wat van me drinken hihi
nee.. maar oehh, jij ziet er niet verkeerd uit zeg ! ik zou graag een beschuitje metjou etenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
hee dromevangertje ken ik jou niet ergens van ? kom je hier vaker???
Zitten er van die kleine harde klontjes in?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:30 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een man, maar als ik hard in mijn tepels knijp komt er toch melk uit. Wie wil er van mijn mannenmelk proeven?
weet ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee.. maar oehh, jij ziet er niet verkeerd uit zeg ! ik zou graag een beschuitje metjou eten [ afbeelding ]
kaarslicht en allesquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
weet ik
ma ik bedoel k lust geen beschuit droge korels op de sofa neeeeee dat moet ik niet hebben hoor
gwn lekker knuffeldoen
mte chocola enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |