ze ging het vlees eerst aanbakken, toen stoven, om vervolgens weer te bakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat zij wel iéts meer kon dan dat.. Maar helaas
En Jaspers is er altijd zo duidelijk inquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
SAUS?? Vergeten? In dit programma? Hoe kan dat?
Ja dat kan idd niet andersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mitra eruit, wat wil je, met je entrecote stoven
Ja vooral dat, ik vind m echt heel onaangenaam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
die kop alleen alen dan nog dat achterlijke gedrag
hij werd door de voice over mooi als Judas omschrevenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja vooral dat, ik vind m echt heel onaangenaam.
Terechtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij werd door de voice over mooi als Judas omschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop