Ik vond het meteen al een wazige gozer, evenals die Allisonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, ik kijk net naar de aflevering van gister en ik denk, waar ken ik die Benjamin nou toch van. Blijkt het de ex-vriend van een vriendin van mij te zijn![]()
Op tv komt hij relaxed over, maar ik vond het nogal een wazige gozer
Geloof me, in het echt is ie nog wazigerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik vond het meteen al een wazige gozer, evenals die Allison
Klasgenoot van mij ziet er precies zo uit, dacht eerst dat hij het weasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geloof me, in het echt is ie nog waziger![]()
PM mij eens, hij is mijn type echtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, ik kijk net naar de aflevering van gister en ik denk, waar ken ik die Benjamin nou toch van. Blijkt het de ex-vriend van een vriendin van mij te zijn![]()
Op tv komt hij relaxed over, maar ik vond het nogal een wazige gozer
wtf ongegeneerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
PM mij eens, hij is mijn type echt![]()
Beetje flauw, ik mis durf!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
HeheTuurlijk meen ik het niet, ik heb respect voor zijn privacy enzo
Nou als ik toch ge-pmd word met zijn naam ga ik wel zoeken hoorquote:
Haha, dus ergens toch wel serieus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou als ik toch ge-pmd word met zijn naam ga ik wel zoeken hoorEen langharige man die kan koken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou als ik toch ge-pmd word met zijn naam ga ik wel zoeken hoorEen langharige man die kan koken
Dan heb ik ook wel iemand voor jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
EIN REICH, EIN FERNSEHER, EIN FERNSEHPRGORAM JAWOHLquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef wolferl het volgende:
Nou kom, opgerauscht met THE NANNY.
Ich möchte Topchef sehen, gerade jetzt. SCHNELL BITTE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |