Ach als Jaspers met zijn hond gaat wandelen en komt ie langs een slagerij, dan is het niet de hond, maar hijzelf die met zijn tong uit zijn mond loopt te kwijlenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week in Topchef.
8 mannen met lang haar
Lekkere combinatie inderdaadquote:
Dat zou nog eens super zijn! Dan ga ik de serie opnemenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week in Topchef.
8 mannen met lang haar
Nee, dat was het extra ingredient bij de opdrachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
Als dat Ben was zie ik het toch niet zitten
Oké dat is nogal bizarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee, dat was het extra ingredient bij de opdracht
Gebruik je creativiteit, je passie en durf!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oké dat is nogal bizarHoe moet je dat ooit lekker maken?
Met finesse! Een zoutje, met een zoetje een klein frisje. En blijven proeven. BLIJVEN proeven!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
3x verhitten zodat het vet weggaat.. zeggen de chefsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ahá, nou ik beschik duidelijk niet over de vereiste kennis van kooktechnieken.. Olijven bij de rijstebrij, nu breekt mijn klomp..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gebruik je creativiteit, je passie en durf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |