quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan heb ik ook wel iemand voor jeeven zoeken of ik hem kan vinden
Ja heel serieus, maar t staat een beetje raar om hem te mailen met ''Hoi ik vond je leuk op Topchef en hoorde op Fok.nl je naam, wil je me leren kennen?''quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, dus ergens toch wel serieus?
Ik heb wel z'n facebook voor je. Hij heeft ook een leuke foto eropquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja heel serieus, maar t staat een beetje raar om hem te mailen met ''Hoi ik vond je leuk op Topchef en hoorde op Fok.nl je naam, wil je me leren kennen?''
Jaspers is door die misser van (mijn favo) Nouri wel 4 kilo afgevallen. Paniek in de kledingkast van Jaspers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Nouri heeft gewoon de dag van Jaspers verneukt. Hij kon zijn gerecht niet proeven ..
Allison is blij vandaag![]()
Nee. Ook lang haar, over zijn schouders wel stukje. Geen staart, wel een baardquote:
Hij is serieus bezig met afvallenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaspers is door die misser van (mijn favo) Nouri wel 4 kilo afgevallen. Paniek in de kledingkast van Jaspers.
quote:Deze week 0 afgevallen, maar ik ga door
Linkje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb wel z'n facebook voor je. Hij heeft ook een leuke foto erop
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat hij aan het afvallen was, misschien van het schuurdakje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is serieus bezig met afvallen
[..]
Die van mij lijkt sprekend op hemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb wel z'n facebook voor je. Hij heeft ook een leuke foto erop
[ afbeelding ]
Klinkt superquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nee. Ook lang haar, over zijn schouders wel stukje. Geen staart, wel een baardEn hij heeft 8 jaar in Frankrijk gewoond en kan echt goed koken
Oeh grote baardquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die van mij lijkt sprekend op hemalleen grotere baard
eng dit
Ik PM het je straks welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Linkje?![]()
Ach joh, als je die jongen tijdens het programma ziet, dat zie je toch ook wel dat het allemaal een houding is. Volgens mij is hij hardstikke liev
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oeh grote baard, nou heeft Ben competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |