Zijn er zoveel prutsers dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef tho_Omas het volgende:
Het kaft van het koren scheiden gaat je sowieso niet lukken.
Jij moet eens leren lezen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef Lort het volgende:
Je moet ook niet in jezelf snijden. Dan had je al dit gedoe niet gehad TS.
Ongeveer 0.7 centimeter breed in mijn gezicht ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:51 schreef Frishe het volgende:
Over wat voor een litteken hebben we het? Een kleintje op een vrij onzichtbare plaats? Of een flinke jaap dwars over je gezicht?
Helpt niet echt op een donkere huid of ik moet het overal opsmeren zodat het niet opvalt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom koop je geen maskeerspulletjes?
Ja, ga gewoon naar de huisarts. Die kan je doorverwijzen naar een plastisch chirurg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een aantal maanden zat ik er over te peinzen om een littekencorrectie te laten uitvoeren. Eindelijk de beslissing genomen om het toch te doen.
Alleen het probleem nu voor mij is: waar vind ik een goede geschikte chirurg die ervaring heeft in de behandeling die ik wil laten uitvoeren. Er zijn zoveel klinieken in Nederland die dit uitvoeren. Hoe kan ik het kaft van het koren scheiden. Op het internet kom ik zoveel namen tegen die dit ''zouden'' kunnen doen. Bestaat er een lijst met aangeprezen artsen in Nederland?
Zijn er instanties die consumenten hierover kunnen adviseren? Kan ik hiervoor bij de huisarts terecht om advies.
0,7? Dat valt dan toch heel erg mee? 7 milimeter...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ongeveer 0.7 centimeter breed in mijn gezicht ja.
Tot je het zelf hebt. Nee het valt niet mee, het is echt kut.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
0,7? Dat valt dan toch heel erg mee? 7 milimeter...
Mwah, als ik kon ruilen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tot je het zelf hebt. Nee het valt niet mee, het is echt kut.
Ik heb het op mijn neus, in het midden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, als ik kon ruilen...
Ik ken ook iemand die heeft een centimeter bij z'n slaap. Valt niet heel erg op.
Maar zonder is altijd beter natuurlijk.
Dat is geen fijne plek nee...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn neus, in het midden.
Ik wil niet naar een lokale beunhaas, heb er best veel geld voor over voor een goede arts met veel ervaring erin. Misschien het AMC bellen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ga gewoon naar de huisarts. Die kan je doorverwijzen naar een plastisch chirurg. Gewoon in een ziekenhuis.
En hoe lang dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ongeveer 0.7 centimeter breed in mijn gezicht ja.
Een centimeter, het is voornamelijk de verkleuring dat ontzettend opvalt.quote:
Is m in laten kleuren met een tattoo dan niet een slimmere optie misschien? Want van littekens weghalen krijg je altijd weer een nieuw litteken zeg maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
halve centimeter, het is voornamelijk de verkleuring dat ontzettend opvalt.
Je zult nooit een natuurlijke effect kunnen krijgen met inkleuren, daarnaast ben ik er ook geen voorstander van om een tattoo te laten zetten. Ik weet dat er een nieuwe litteken zal ontstaan, maar over het algemeen kunnen ze die een stuk kleiner maken zodat het niet meer opvalt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is m in laten kleuren met een tattoo dan niet een slimmere optie misschien? Want van littekens weghalen krijg je altijd weer een nieuw litteken zeg maar.
Ga naar je huisarts en vraag een verwijzing.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zult nooit een natuurlijke effect kunnen krijgen met inkleuren, daarnaast ben ik er ook geen voorstander van om een tattoo te laten zetten. Ik weet dat er een nieuwe litteken zal ontstaan, maar over het algemeen kunnen ze die een stuk kleiner maken zodat het niet meer opvalt.
Dat is wel afhankelijk van hoe klein het litteken was en de plaats. Ik denk niet dat het in jouw geval heel veel kleiner kan worden eigenlijk. Maar vraag het aan je huisartsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je zult nooit een natuurlijke effect kunnen krijgen met inkleuren, daarnaast ben ik er ook geen voorstander van om een tattoo te laten zetten. Ik weet dat er een nieuwe litteken zal ontstaan, maar over het algemeen kunnen ze die een stuk kleiner maken zodat het niet meer opvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |