die van lottum vond ik nog erger....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Dennis Weening te gast vanavond? Sinds gisteravond vind ik 'm maar een mietje, door zomaar op te stappen bij Expeditie Robinson omdat 'ie de proef niet Robinson-waardig vond.
Ramon zou zeggen :quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Dennis Weening te gast vanavond? Sinds gisteravond vind ik 'm maar een mietje, door zomaar op te stappen bij Expeditie Robinson omdat 'ie de proef niet Robinson-waardig vond.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van lottum vond ik nog erger....
Net nog even zijn Twitter pagina bekeken, maar die heeft zo te zien wel wat shit over zich heen gekregenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Dat laatste denk ik. Dit is meer wat voor in de avond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
wat een strakke plaat is dit toch....had dit geen megahit kunne worden? of is dit te extreem voor overdag?
g 6 van east asian nogwat ofzo. lekkere avondplaatquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Dit is meer wat voor in de avond.
Kijk maar naar de reactie van Timo20 hierboven.
Ik denk dat jij hem wel kan waarderen na een aantal malen te hebben gehoord.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]! niet omdat `t te extreem is (helemaal niet) maar omdat ik `t nog nooit had gehoord
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |