Hoe moet dat als de klomp ijs groter is dan het vriesvak zelf? Gewoon laten ontdooien TS.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:47 schreef Orealo het volgende:
Pannetje met kokend water en in het vak zetten.
Dat, en met een bijtel (of schroevendraaier, oid) flink hakken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoe moet dat als de klomp ijs groter is dan het vriesvak zelf? Gewoon laten ontdooien TS.
Ik zet dat pannetje (staat al op het vuur) er wel onder. Hete lucht gaat naar boven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoe moet dat als de klomp ijs groter is dan het vriesvak zelf? Gewoon laten ontdooien TS.
Jij bent zo cool dat dat pannetje bevriest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:52 schreef Koiboi het volgende:
[..]
Ik zet dat pannetje (staat al op het vuur) er wel onder. Hete lucht gaat naar boven.
quote:
QFTquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:48 schreef Sosha het volgende:
Ik heb de föhn er wel eens op gezet, maar 't ging niet heel veel sneller.
Je denkt toch niet dat ik dat ding anderhalf jaar laat openstaan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef klipper het volgende:
Eerst te lui om het vriesvakje regelmatig te ontdooien, en als het dan een keertje moet gebeuren moet het opeens snel![]()
Ah, oh, ja. Dank voor de tip.quote:Een goed onderhouden vriesvakje geeft trouwens veel meer rendement op alle punten.
Je kan je vriesvakje gebruiken, de koelkast is sneller op temperatuur, de goederen blijven langer vers, je bespaart enorm veel energie en dus geld uit.
Klopt ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgende keer een no-frost variant kopen, dan heb je er nooit meer last van..
Dat dus; ik heb al 20 jaar koelkasten met "de-frost"(auto ontdooi functie) techniek en toch ben ik al de laatste 20 jaar met regelmaat de boel aan het ontdooien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |