Jaaa! Moet dat al?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, die je weer mee met de volgende ronde Maffia?
Zal Ang3l dat morgen ook zeggen als ze hem vragen hoe zijn weekend was?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Het valt me nog mee dat de optie berichten versturen er nog niet uitgesloopt is.quote:
Weet je al of en wanneer je naar mijn voorstelling komt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
Meer details, Angel, hoe kan ik nou een boek schrijven met alleen "" smilies?!
Vreemde? Ik ken hem al 7 jaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Zat en niet geplanned in bed belanden met vreemde mannen, daar krijg je wel een sletimago van.
Ja, ik heb 12 november in mijn agenda gezet, ik moet alleen nog een kaartje (en een slaapplaats) reserveren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Weet je al of en wanneer je naar mijn voorstelling komt?
Ik kreeg vannacht een foto door geMMS't jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal Ang3l dat morgen ook zeggen als ze hem vragen hoe zijn weekend was?
Dit was geen date!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sjees Ang3l...nooit meer zeuren over dates hé?
Ja, denk ik ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wil ie gewoon zeggen dat ie het leuk heeft gehad. Gekke wereld, maar het zou kunnen!
Dat bedoel ik. Jij hebt blijkbaar helemaal geen dates nodig.quote:
En toch vind ik niet dat je je profielfoto op facebook moet gaan veranderen in LOVE met een hart de dag nadat je eindelijk na 7 jaar met een jongen naar bed bent geweest. Da's stom. Da's verwarrendquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wil ie gewoon zeggen dat ie het leuk heeft gehad. Gekke wereld, maar het zou kunnen!
Ja, geen honger hebben en toch eten is ook verwarrend, maar het gebeurt en je doet er niks aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch vind ik niet dat je je profielfoto op facebook moet gaan veranderen in LOVE met een hart de dag nadat je eindelijk na 7 jaar met een jongen naar bed bent geweest. Da's stom. Da's verwarrend
En het is ook nodigquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, geen honger hebben en toch eten is ook verwarrend, maar het gebeurt en je doet er niks aan.
Lieverd, kijk eens wat ik hier gepost heb:quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Erik! De filmposters van Black Swan!
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19447
Ik kijk hier ZO enorm naar uit
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch vind ik niet dat je je profielfoto op facebook moet gaan veranderen in LOVE met een hart de dag nadat je eindelijk na 7 jaar met een jongen naar bed bent geweest. Da's stom. Da's verwarrend
Zeven jaar?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeven jaar, en ze moesten er allebei eerst zat voor zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeven jaar?Hoe houdt ie dat vol?
wat eng. Zat je goed in de olie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heftig vanachter bijna gestikt in mijn eigen braaksel
quote:Kerstboom
Een droom over een kerstboom symboliseert familiefeest, samenkomst en familieverhoudingen. Je zou één of andere angst of stress in je huiselijke leven kunnen ervaren. Het wijst tevens op een passage van tijd, zelfontwikkeling en spirituele verlichting. Overweeg ook eens de gevoelens en emoties die je hebt tijdens de feestdagen om dit droomsymbool te kunnen duiden.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dus dat ik bij G_E op bezoek was en dat G_E en zijn GL een kerstboom hadden en dat ik naar de kerstboom keek en dat mijntoen zei "Wax!! Kijk nou uit!!" en dat ik toen de kerstboom omstootte. Maar nou weet ik nóg niet waarom ik nou weer zoiets droom.
Kekke website wel, dat dromeninfo.![]()
Mja ik denk dat het toch gewoon een samenraapsel van gebeurtenissen en gedachtegangen is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
Wat een hoogdravend gedoe zeg, die uitleg. Het is gewoon "die tijd van het jaar"
Ja ik denk om kort te zijn en raar zo op een forum maar ik wil wel weer eens op bezoek en alles gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |