Op het toilet ben ik ook supertrots! Het is zo heerlijk als je 2 jaar lang het hele toilet niet hebt kunnen gebruiken en dan ineens weer beneden naar het toilet kunt. Het voelt echt alsof we weer een ruimte op het huis hebben teruggewonnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:57 schreef WRH het volgende:
mooi geworden zeg, heel erg veel gedaan!
super chic toilet ook geworden zo.
Moooooooooooi gewordenquote:
Dank je! Het is wel een hele klus geweest! Heb gelukkig een geduldige vriendin, anders had ik vast al bij "Help mijn man is klusser" gezeten, haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Skypo het volgende:
[..]
Moooooooooooi geworden, vooral je woonkamer. Heb je alles zelf gedaan of laten doen? Die metalen plaatjes op je toilet vind ik ook erg geinig, waar komen die vandaan als ik vragen mag?
Haha, desondanks toch erg knap gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:02 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Dank je! Het is wel een hele klus geweest! Heb gelukkig een geduldige vriendin, anders had ik vast al bij "Help mijn man is klusser" gezeten, haha.Op het stucen na heb ik alles zelf gedaan. Die plaatjes op de toiletdeur zijn van tiger, gewoon bij de bouwmarkt te koop.
Bedankt voor het compliment! Ik denk nog wel een hele tijd bezig te zijn (dus gaat een langlopend topic wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer zwaait naar de zoveelste Eindhovenaar die klust
Mijn complimenten voor de afwerking en smaak () ziet er erg netjes en strak uit... hoe lang gok je nog nodig te moeten hebben om alles af te krijgen?
Dank je! Ik had alleen bij de ronding in de muur er niet bij stilgestaan dat er ook nog een plint op moetquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:23 schreef rioohhh het volgende:
Dat ziet er echt wel super uit! Die ronding in de muur bij de keuken vind ik er ook erg leuk uitzien!
Nee, helaas geen kant en klare plint. Dat zou ook niet gaan, want de ronding is weer afhankelijk van de dikte van de afwerklaag. Heb er ook even op zitten puzzelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef rioohhh het volgende:
Ik vroeg me al af hoe je dat had gedaanmaar dacht.. als er zulke blokken bestaan, zullen die plinten ook wel te koop zijn.. Maar dat heb je dus anders opgelost
Wow, dat is gaaf. Misschien ga ik dat ook ooit nog eens doen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:50 schreef NeverAfter het volgende:
Een ander detail waar ik erg trots op ben zijn de deur architraven. Die zijn ook niet kant en klaar maar uit 2 platen MDF gemaakt. Ik hou zo van mijn bovenfrees
quote:O leuk! En waar kook je in de tussentijd?Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef NeverAfter het volgende:
Eerstvolgende klus wordt het vervangen van de keuken. Mijn moeder heeft een nieuwe keuken gekocht en ik ga de oude wat opknappen (Schilderen, nieuw werkblad, spoelbak, kraan en afzuigkap) en bij ons plaatsen. (kunnen we toch weer een paar jaar vooruit en terzijnertijd een nieuwe keuken kopen). Donderdag gaat mijn meisje voor een weekje naar de US en kan ik lekker ongestoord de oude keuken afbreken en alles voorbereiden voor de andere keuken. Mijn handen jeuken alZal proberen genoeg foto's te maken zodat jullie de voortgang kunnen volgen. De oude keuken mag ik er in week 45 uit gaan halen.
quote:Goeie tip! Heb na het klussen nooit zin om te koken...Op donderdag 21 oktober 2010 03:16 schreef klusfoobje het volgende:
gewoon aanschuiven bij het Leger des Heils. Na een dag stevig klussen val je daar in je bouwkleren echt niet op
quote:haha, ja zoiets hadden we ook al bedachtOp donderdag 21 oktober 2010 03:16 schreef klusfoobje het volgende:
gewoon aanschuiven bij het Leger des Heils. Na een dag stevig klussen val je daar in je bouwkleren echt niet op
quote:Ja dat is zo'n heerlijke plek om te zitten als het zonnetje lekker schijntOp dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Merlijn het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen![]()
Die foto met de eethoek onder de lichtkoepel:
[ afbeelding ]
quote:Alleen schilderijen wel ff recht hangenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n heerlijke plek om te zitten als het zonnetje lekker schijntHet geeft ook een heerlijk licht van boven....heel anders dan wanneer het licht via een raam in de zijmuur komt....
quote:Is dat zwaard bij de koepel bedoeld om het raam in te breken bij nood?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Merlijn het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen![]()
Die foto met de eethoek onder de lichtkoepel:
[ afbeelding ]
quote:hehe ja zag het... toen ik na het posten van de foto hem recht wilde gaan hangen, hing ie ineens wel recht :p rara politiepet....Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen schilderijen wel ff recht hangen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |