abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88017228
quote:
6s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
Wit is toch lelijk.
Zeker. Je zou maar op de lijst staan bij T-mobile voor een witte IPhone
pi_88017268
Dan kun je hem toch alsnog syncen?
pi_88022967
Mijn mute-knop is op hol geslagen. Als ik em gewoon op loud zet is er niet veel aan de hand, maar zo gauw ik em op mute zet switch ie constant tussen mute en loud. Blijkt dat als dat knopje ongeveer een halve milimeter verschuift de switch al wordt getriggerd.

Ik heb mn iphone eigenlijk altijd op mute staan. Is er niet een mogelijkheid om dit softwarematig te locken? Iemand anders een tip :-(?
pi_88023147
quote:
Zal me niet verbazen als de witte iPhone pas het daglicht zal gaan zien bij de revisie, zomer volgend jaar :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:48:36 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88023173
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:01 schreef nelisb het volgende:

Zeker. Je zou maar op de lijst staan bij T-mobile voor een witte IPhone
Dat doe je toch niet vrijwillig?
Opeens krijg ik angstzweet: dadelijk hebben ze mij - om me te pesten - op die witte lijst gezet ... Moet ik nog langer de T9 horror herbeleven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:46:04 #286
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88025273
Ik hoop dat Hi of VF voor 1 November iets laten weten wat het wordt, want ik ga anders Dinsdag direct naar T-mobile, vind raar dat je kan inschrijven voor info en dat je van KPN na 2 weken een mail krijgt met de melding dat ze geen info hebben.......
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_88026019
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat doe je toch niet vrijwillig?
Opeens krijg ik angstzweet: dadelijk hebben ze mij - om me te pesten - op die witte lijst gezet ... Moet ik nog langer de T9 horror herbeleven.
Bij de voorinschrijving kon je aangeven of je wit of zwart wilde hebben. Dus ja mensen hebben daar toen vrijwillig voor gekozen.
Toen hebben mensen die een witte wilden hebben een zwarte gekregen en mensen die op de lijst voor een zwarte stonden, bleken op de lijst voor wit te staan.

Maar dat was in het begin, geen idee hoe dat nu is. Maar er zullen vast nog mensen vrijwillig op de witte lijst staan.
pi_88026030
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop dat Hi of VF voor 1 November iets laten weten wat het wordt, want ik ga anders Dinsdag direct naar T-mobile, vind raar dat je kan inschrijven voor info en dat je van KPN na 2 weken een mail krijgt met de melding dat ze geen info hebben.......
Ben ook benieuwd wanneer VF eens met info komt. Mag allang mijn abo verlengen. :{
MOKUM XXX RATED
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:08:54 #289
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88026183
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:04 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd wanneer VF eens met info komt. Mag allang mijn abo verlengen. :{
Het stomme is dat ik KPN aan de telefoon had omdat ik graag info wou, maar zij wisten nog niks, vervolgens zeg ik duidelijk dat ik de iphone 4 wil en dus weg bij hun wil omdat ik dan naar T-mobile ga. Zeggen ze "We bellen u meteen waneer u mag verlengen en kijken wat we kunnen doen" Dan hoop ik dat ze met goed nieuws komen!

Er moet toch iets bekend zijn... Ik denk dat dit stiekeme gedoe toch alleen maar klanten gaat kosten? meerdere mensen om me heen stappen nu alsnog over.... helemaal met de belofte dat T-mobile duurder wordt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:15:50 #290
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88026479
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Fukjoeman het volgende:
Mijn mute-knop is op hol geslagen. Als ik em gewoon op loud zet is er niet veel aan de hand, maar zo gauw ik em op mute zet switch ie constant tussen mute en loud. Blijkt dat als dat knopje ongeveer een halve milimeter verschuift de switch al wordt getriggerd.

Ik heb mn iphone eigenlijk altijd op mute staan. Is er niet een mogelijkheid om dit softwarematig te locken? Iemand anders een tip :-(?
Dat heb ik ook gehad, eigenlijk niets aan te doen helaas. Enige wat voor mij werkte was om een spuitbus met lucht te pakken en dat stuk voorzichtig uit te blazen. En/of een paar keer goed heen en weer duwen om te zorgen dat alles wat ertussen zat een beetje weggedrukt wordt.
pi_88026913
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik KPN aan de telefoon had omdat ik graag info wou, maar zij wisten nog niks, vervolgens zeg ik duidelijk dat ik de iphone 4 wil en dus weg bij hun wil omdat ik dan naar T-mobile ga. Zeggen ze "We bellen u meteen waneer u mag verlengen en kijken wat we kunnen doen" Dan hoop ik dat ze met goed nieuws komen!

Er moet toch iets bekend zijn... Ik denk dat dit stiekeme gedoe toch alleen maar klanten gaat kosten? meerdere mensen om me heen stappen nu alsnog over.... helemaal met de belofte dat T-mobile duurder wordt.
Afwachten dan maar :)

De laatste 2 maanden teveel Apple gekocht, had allang van dat geld 3 weken op mijn gat op Curacao kunnen liggen :')
MOKUM XXX RATED
pi_88027060
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:15 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad, eigenlijk niets aan te doen helaas. Enige wat voor mij werkte was om een spuitbus met lucht te pakken en dat stuk voorzichtig uit te blazen. En/of een paar keer goed heen en weer duwen om te zorgen dat alles wat ertussen zat een beetje weggedrukt wordt.
heb nu een miniscuul stukje plastic ertussen gedrukt, zo blijftie op mute staan :'). Moet ik em natuurlijk niet weer op loud zetten. Beetje amateuristisch maar het werkt >:O
  Redactie Games woensdag 27 oktober 2010 @ 17:05:16 #293
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88028605
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:

Toevallig weet ik van een vriendin van me die bij Klantenservice van Hi/KPN Mobiel werkt, dat ze echt niet weten wat op het programma staat, mede omdat Apple en de hoge mensen intern, d'r maar weinig over kwijt willen. Meestal krijgen ze dat maar een week van te voren te horen. Zeker ook omdat Apple ook gewoon laat is met het aangeven hoeveel toestellen ze kunnen leveren (dat is bij T-Mobile ook zo het geval geweest). Zal je net zien dat ze em in de 2e week van november hebben..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:14:33 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_88029038
Ook lid van de club *O*
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_88029222
Heb hem besteld kan hem morgen al ophalen met T-mobile I300

nog geen kinderziektes bij de iphone 4 16 GB??
  Redactie Games woensdag 27 oktober 2010 @ 17:20:24 #296
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88029320
Zelfde kinderziektes als bij de 32GB toch.. :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:21:51 #297
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_88029390
Kan ik stembediening volledig uitschakelen?

Hij gaat automatisch bellen ermee. ;(
pi_88029470
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zelfde kinderziektes als bij de 32GB toch.. :')
wat zijn die kinderziektes dan ?
  Redactie Games woensdag 27 oktober 2010 @ 17:29:04 #299
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88029689
Tja, ach het is slordig. Maar eerlijk gezegd lig ik er niet heel wakker van. Ten eerste moet iemand m'n foon gejat hebben en ten tweede doe ik m'n Sim blokkeren zodra m'n telefoon gejat is. (zoals je met elke gejatte telefoon doet). Voor de rest kun je er niet veel meer mee toch?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:43:56 #300
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88030297
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Afwachten dan maar :)

De laatste 2 maanden teveel Apple gekocht, had allang van dat geld 3 weken op mijn gat op Curacao kunnen liggen :')
Daar heb je veel minder aan, geloof me.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88033523
VOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')