quote:...Op zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef lievergeheim het volgende:
Iphone met vodafone.
warneer komt het staat al wel op de website
[ afbeelding ]
quote:Geheel afhankelijk van hoeveel jij belt en SMSt.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef lj_lightning het volgende:
Wat is verstandiger?
Ik heb nu een iPhone 3G met T-mobile flex 25, sms-verdubbelaar en Web'N'Walk voor 37,95/maand nu wil ik de iPhone 4 bestellen () alleen nu weet ik niet wat handiger is, dit abonnement houden of een i150 abbo nemen? Het scheelt maar 7 euro...
Pro's / Con's
Flex 25
250 belminuten
500 smsjes
Web 'n Walk
Onbeperkt tegoed behoud
37,-/maand
i150
150 belminuten
150 smsjes
iPhone onbeperkt internet
Visual Voicemail
29,95/maand
Als ik het zo bekijk lijkt het Flex 25 abbo veel relaxder toch? of zie ik iets over het hoofd?
quote:Ja daar probeer ik dus achter te komen... maar het is voor mij niet helemaal duidelijk. Qua sms-jes heb ik het nu niet nodig (verbruik gem 70min en 70 smsjes) maar toch...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van hoeveel jij belt en SMSt.
Is Web 'n Walk net zo snel als het iPhone internet
quote:Dus ik heb 2 jaar met een verbinding uit het jaar 1812 zitten internetten terwijl ik met een 6x zo snellere verbinding had kunnen werkenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef TC03 het volgende:
Web 'n Walk Standard = 384 kbps
Web 'n Walk Plus = 1024 kbps
iPhone = 2048 kbps
quote:bij de iphone krijg je visual voicemail (joepie), iets sneller internet waar je in de praktijk vrij weinig van zult merken met de brakke 3G dekking over het algemeen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef lj_lightning het volgende:
Wat is verstandiger?
Ik heb nu een iPhone 3G met T-mobile flex 25, sms-verdubbelaar en Web'N'Walk voor 37,95/maand nu wil ik de iPhone 4 bestellen () alleen nu weet ik niet wat handiger is, dit abonnement houden of een i150 abbo nemen? Het scheelt maar 7 euro...
Pro's / Con's
Flex 25
250 belminuten
500 smsjes
Web 'n Walk
Onbeperkt tegoed behoud
37,-/maand
i150
150 belminuten
150 smsjes
iPhone onbeperkt internet
Visual Voicemail
29,95/maand
Als ik het zo bekijk lijkt het Flex 25 abbo veel relaxder toch? of zie ik iets over het hoofd?
quote:idem.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:13 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dus ik heb 2 jaar met een verbinding uit het jaar 1812 zitten internetten terwijl ik met een 6x zo snellere verbinding had kunnen werken![]()
Krijg tieten
quote:Nieuwe computer machtigen, een reservekopie maken voordat je synct. Daarna kun je synchroniseren, reservekopie terugzetten en alle apps ook weer synchroniseren. Alles wat op je iPhone stond wordt verwijderd, maar aangezien dat dan allemaal op je nieuwe computer staat, moet het geen probleem zijn om weer terug te zetten.Op zondag 24 oktober 2010 02:10 schreef timbob het volgende:
Ok, probleempje! / vraagje!
Ik heb dus nu een andere computer, en dat is mooi. Maar nou wil ik natuurlijk ervoor zorgen dat ik niks kwijt raak op m'n iphone.
Wat ik nu gedaan heb:
- De muziek heb ik er opnieuw opgezet, dat was niet zo'n ramp, kost alleen tijd.
- Ik heb van m'n oude computer alle Apps op een usb stick gezet, alle ipa bestanden in de itunes map op de nieuwe computer gezet, en daarna in de nieuwe itunes gedaan.
- Ik heb de backupmap de oude computer gekopieerd ( Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup )Alleen geen idee wat ik er mee moet / kan.
Ik wil dus nu zorgen dat m'n Apps gewoon kunnen syncen ZONDER dat ik alle data in m'n apps kwijt ben... Kan dat?
Is daar een andere handige optie voor? moet ik de backup restoren? zoja, hoe?
(heb natuurlijk ook weinig zin in alle telefoonopties opnieuw te moeten instellen en alle smsjes enzo kwijt te zijn... Foto's idem.)
huu
quote:Top, ik ga het ff proberenOp zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nieuwe computer machtigen, een reservekopie maken voordat je synct. Daarna kun je synchroniseren, reservekopie terugzetten en alle apps ook weer synchroniseren. Alles wat op je iPhone stond wordt verwijderd, maar aangezien dat dan allemaal op je nieuwe computer staat, moet het geen probleem zijn om weer terug te zetten.
Vergeet alleen niet de computer te machtigen. Dit doe je in iTunes bij store>computer machtigen
quote:ok, ik heb nu de hele apple/itunes map gekopieerd, daarna de aankopen overgezet van de iphone.Op zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Oke
Ik had toevallig een paar dagen geleden hetzelfde, toen de harde schijf van mijn laptop stierf en ik mijn netbook moest gebruiken om te syncen. Ik heb toen eerst copytrans moeten gebruiken om de muziek van mijn iPhone op de netbook te zetten, toen een reservekopie gemaakt, computer gemachtigd en "aankopen overzetten" gebruikt om de apps van miijn iPhone naar de computer te kopieëren. Gelukkig niets verloren, behalve een paar uur om m'n library weer in orde te krijgen.
quote:jeuj!Op zondag 24 oktober 2010 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als het goed is, worden de gegevens teruggezet als je herstelt van een reservekopie, inclusief savedata van games.
quote:Waarom wil je naar T-Mobile? Binnen afzienbare tijd gaan KPN en Vodafone de iPhone ook leveren hoor.Op zondag 24 oktober 2010 16:00 schreef Ferdii het volgende:
Ff vraagje,
mijn abbo (bij kpn) loopt eind februari af. - 4 maanden betekend het dat ik eind okktober een nieuw abbo mag kiezen. Dit wordt de iphone 4. Probleem is alleen dat t-mobile nog een sim lock heeft en ik niet van plan ben om 4 maanden lang met 2 telefoons rond te lopen. (1 om te bellen en nieuwe telefoon om mee te spelen).
Heb gebeld met t-mobile, blijkt dat je voor 120 euro je simlock kan laten verwijderen. In mijn ogen veel te duur :n Zijn er nog andere opties naast het jailbreaken (waar ik niet op zit te wachten).
Iemand die weet of er al meer duidelijkheid is over hoe en wanneer bij vodavone/kpn en of tmobile zijn simlock verliest?
Wachten tot februari duurt nog zo lang
quote:T-Mobile rekent af per seconde na de eerste minuut, KPN en Vodafone rekenen alles per minuut vanaf nu of binnenkort.Op zondag 24 oktober 2010 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom wil je naar T-Mobile? Binnen afzienbare tijd gaan KPN en Vodafone de iPhone ook leveren hoor.
http://www.kpn.com/prive/(...)nederland/iphone.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |