Aha en hoe stel je zoiets in? Heb je een linkje oid?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat je met je laptop, of via BlueTooth of via USB verbinding kan maken met je iPhone om daar vervolgens mee te kunnen internetten via de 3G verbinding van je iPhone.
Als ik dat eens wist...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet wat je dan doet, maar ik heb zelfs met Internet-Tethering aan gehad nog 75% van m'n accuduur. Terwijl dat ding toch al meer dan 4 uur in gebruik is, dat is inclusief Internetten, bellen, SMS'en en Ping!en.
Volgens mij werkt dat alleen omdat je een simlock-vrije iphone hebt...ik heb die optie helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb niet echt een linkje. Ik heb het gewoon zelf geprobeerd. Ik werd een beetje gek van het geneuzel dat je enkel met Jailbreak internet tethering aan kon zetten. Ik dacht dat moet vast makkelijker kunnen.
Ik had het als volgt gedaan:
Instellingen->Algemeen->Netwerk-> Mobiel Data Netwerk
Vervolgens bij het kopje Internet-Tethering vul je de gegevens van je Provider(T-Mobile, KPN, HI, Telfort, Vodafone, etc) in.
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je terug, reboot je je telefoon.
Nu staat er bij Instellingen->Algemeen->Netwerk een apart kopje Internet-Tethering wat je aan of uit kan zetten. Deze heb ik ingeschakeld.
[ afbeelding ]
Vervolgens heb ik Bluetooth aangezet.
Macbook erbij gepakt, Bluetooth daarop aangezet, vervolgens gepaired met de iPhone. En vervolgens kon ik kiezen voor "Verbinding met netwerk maken" bij m'n iPhone.
[ afbeelding ]
Voilà, en toen had ik Internet-Tethering..
Maar stiekem ben ik wel benieuwd of m'n provider dit door heeft berekend op m'n factuur...
Je moet die APN-instellingen wel invullen bij mobiele datanetwerk opties en dan verschijnt de optie voor internet-tethering als schakeloptie. Tenzij er bij gesimlockte toestellen helemaal geen optie is om de APN-instellingen voor Internet Tethering valt in te vullen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat alleen omdat je een simlock-vrije iphone hebt...ik heb die optie helemaal niet.
Nope, kan niet!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om te downgraden vanaf 4.1? Zonder SHSH Blobs..
wat moet ik daar invullen danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet die APN-instellingen wel invullen bij mobiele datanetwerk opties en dan verschijnt de optie voor internet-tethering als schakeloptie. Tenzij er bij gesimlockte toestellen helemaal geen optie is om de APN-instellingen voor Internet Tethering valt in te vullen.
quote:Jailbreaking wont reduce battery life, it's the stuff you're installing.Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef Saninl het volgende:
Wat een gezeik toch nu zeg, vanaf dat 4.1...
Ik ga hem dalijk even Syncen. Daarna weer herstellen, en via Pwnage tool ga jailbreaken. Mocht het dan weer zo klote zijn met accuduur en dergelijk ga ik niet meer Jailbreaken
quote:Tsja, ik heb niets?Op woensdag 20 oktober 2010 23:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jailbreaking wont reduce battery life, it's the stuff you're installing.
En ik heb TetherMe op mijn iphonegecrackte versie uiteraard
en het werkt prima
quote:Cydia store inderdaad, kan ook wel zonder hoor. maar wel handig in need.Op woensdag 20 oktober 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen last van dat mijn batterij sneller leeg ging met mijn jailbreak.
Is TetherMe een jailbreak-app? Ik mis het nog steeds wel een beetje, maar ach. Kan op zich prima zonder.
quote:Bazig, dat werkt.Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb niet echt een linkje. Ik heb het gewoon zelf geprobeerd. Ik werd een beetje gek van het geneuzel dat je enkel met Jailbreak internet tethering aan kon zetten. Ik dacht dat moet vast makkelijker kunnen.
Ik had het als volgt gedaan:
Instellingen->Algemeen->Netwerk-> Mobiel Data Netwerk
Vervolgens bij het kopje Internet-Tethering vul je de gegevens van je Provider(T-Mobile, KPN, HI, Telfort, Vodafone, etc) in.
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je terug, reboot je je telefoon.
Nu staat er bij Instellingen->Algemeen->Netwerk een apart kopje Internet-Tethering wat je aan of uit kan zetten. Deze heb ik ingeschakeld.
[ afbeelding ]
Vervolgens heb ik Bluetooth aangezet.
Macbook erbij gepakt, Bluetooth daarop aangezet, vervolgens gepaired met de iPhone. En vervolgens kon ik kiezen voor "Verbinding met netwerk maken" bij m'n iPhone.
[ afbeelding ]
Voilà , en toen had ik Internet-Tethering..
Maar stiekem ben ik wel benieuwd of m'n provider dit door heeft berekend op m'n factuur...
quote:32 GB neem ik aan?Op donderdag 21 oktober 2010 17:00 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb trouwens voor de geïnteresseerden nog een iPhone 4 UK geseald in doos te koop voor 700.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |