abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:52:51 #1
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87576858

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

[ Bericht 98% gewijzigd door De_Hertog op 15-10-2010 21:21:14 ]
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87576899
Nu nog met, binnenkort zonder.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:57:36 #3
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87577046
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje *O*
Heb je eerder een mail gehad dat het hoesje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:04:09 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_87577301
KPN komt dus ook met de iPhone G4. En mijn abo loopt af op 31 januari. Hmmm, zal ik?
pi_87577507
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef remlof het volgende:
KPN komt dus ook met de iPhone G4. En mijn abo loopt af op 31 januari. Hmmm, zal ik?
Doe eens stout voor een keer!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:13:12 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_87577580
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:10 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Doe eens stout voor een keer!
Ik ben nogal aan Nokia verknocht, heb nog nooit een andere foon gehad dan een finse :@
  FOK!fotograaf vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:19:55 #7
159915 -Menn0-
MNO
pi_87577819
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe kan ik kiezen wat wel en niet in een reservekopie bewaard wordt? Hij gaat nu elke keer HD filmpjes op m'n MacBook zetten. Binnen no time HD vol, dat moet ik niet hebben. Maar ik wil ook niet dat hij helemaal geen backup meer maakt, zoals van contacten en apps enzo.
Anyone? ;(
,,/
pi_87578106
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben nogal aan Nokia verknocht, heb nog nooit een andere foon gehad dan een finse :@
Ja, dat had ik ook hiervoor met SE's maar ben verliefd op de iPhone hehe.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_87578618
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Anyone? ;(
In iTunes aangeven wat je wel wil syncen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:55:13 #10
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87579072
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Hiervoor heb ik ook altijd een Finse gehad. Maar die USSR interface werd steeds slechter en onduidelijker. Ik zou nu niet meer anders willen dan een iPhone.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:03:22 #11
159915 -Menn0-
MNO
pi_87579318
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:43 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

In iTunes aangeven wat je wel wil syncen.
Waar? Zie iets over het hoofd ;( hij moet alles backuppen behalve de filmpjes en foto's gemaakt met mn iPhone..
,,/
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:02:38 #12
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87581160
Wat is een gruwelijke app die gratis is?
pi_87581259
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Sala-adin het volgende:
Gruwelijke apps moet je voor betalen. Maar waarom zou je moeilijk doen om een keer een paar euro neer te leggen voor iets wat goed werkt?
pi_87582724
Vanmiddag eindelijk de sim van mn vriendin klein laten knippen via een gast op markplaats (5 euro) en nu draait de 4 dus.

Het is een engels toestel, al een tijdje oud maar vandaag pas geactiveerd.

Heb t case-program gedraaid net en kon nog een hoesje bestellen. Ga ik hier nu voor betalen, of kom ik er toch nog voor in aanmerking? :P

edit: ik lees net de laatste posts van het vorige topic, die gingen daar ook over.

De bestelling ging goed, dus ik zie wel of we iets binnenkrijgen :)

[ Bericht 11% gewijzigd door kikoooooo op 15-10-2010 19:53:51 ]
pi_87584493
Mag nu al mijn Vodafone abo verlengen maar wacht nog wel even tot de iPhone 4 komt. Sinds mijn iPad ben ik om. :@
MOKUM XXX RATED
pi_87588400
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:48 schreef kikoooooo het volgende:
Vanmiddag eindelijk de sim van mn vriendin klein laten knippen via een gast op markplaats (5 euro) en nu draait de 4 dus.

Het is een engels toestel, al een tijdje oud maar vandaag pas geactiveerd.

Heb t case-program gedraaid net en kon nog een hoesje bestellen. Ga ik hier nu voor betalen, of kom ik er toch nog voor in aanmerking? :P

edit: ik lees net de laatste posts van het vorige topic, die gingen daar ook over.

De bestelling ging goed, dus ik zie wel of we iets binnenkrijgen :)
HAH

Wil gewoon _O_

Uw bestelling wordt naar verwachting op 29 Okt, 2010 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 02 Nov, 2010 per post op het opgegeven adres worden afgeleverd.
H2336ZM/A SPECK PIXELSKIN HD IPHONE 4 - BLACK-ZML 1 0.00 1-2 weken
pi_87589115
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Sala-adin het volgende:
Stumbleupon: houdt je uren bezig!
pi_87591807
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Heb je eerder een mail gehad dat het hoesje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?
Tel is op de 28e besteld en betaald. Maar je had geen optie tot die bumber. Nam aan dat hij bij het toestel zat of dat je een brief erbij kreeg
pi_87592443
ik had een vraagje, tijdens het jailbrekn met greenpoison zag ik als je op het zwarte scherm komt en hij van alles installeerd
een paar keer cant find feed ... staan
maar hij ging toch verder en heeft cydia nu ook installeerd

is het jailbreken nu goed gegaan oftoch iets fout??
pi_87592591
Goed.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:45:53 #21
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87592646
Heel de stad in Eindhoven uit zitten pluizen. Ik zocht een Mophie Air Juice Pack (3GS). Nu maar online via iphoneclub gekocht.. Hopelijk morgen binnen...

Sinds ik er 4.1 op heb gegooid, kan ik hem niet eens een dag (van 8 tot 1600) vol houden.. Heel irritant. Misschien wil ik wel terug naar 3.1.3. :(
pi_87592717
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef nelisb het volgende:
Goed.
ok thanks...
en wat nu kan ik nu via itunes gewoon dingen installeren apps en games??
pi_87592827
Ja.
pi_87592996
ehm hoe doe ik dat dan?
als ik dubbelklik op de game en dan komt hij in itunes te staan en als ik dan mn telephoon laat synchrosniseren zegt ie error bij het installeren van de game
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:02:05 #25
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87593172
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:56 schreef casper019 het volgende:
ehm hoe doe ik dat dan?
als ik dubbelklik op de game en dan komt hij in itunes te staan en als ik dan mn telephoon laat synchrosniseren zegt ie error bij het installeren van de game
Oke, weetje?

Koop een Nokia 3310. Oerdegelijk, Die begrijp je. Je kan er ook mee bellen en smsen! :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')