Klopt. Maar ach, ik heb zo'n 8 tot 10 jaar dezelfde oude CRT tv gebruikt en heb mijzelf een beperkte budget opgelegd voor een tv in mijn kamer en dit voldoet hoop ik (afgaande op recensies) prima.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef IHVK het volgende:
Mja er zijn nu allemaal nieuwe technieken onderweg.
Vorige keer dat ik dat deed gingen alle verraders in de andere topiquequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef Bomil het volgende:
[..]
Volgende keer open jij een nieuwe topic dan
Ghehehe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik dat deed gingen alle verraders in de andere topique
Ga dr helpenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Ayca het volgende:
Mijn buurvrouw maakt ook van die grote manti met aardappel(Die is sivasli
)
Zal ook wel uit een dorp aan de grens met Kayseri komen dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Ayca het volgende:
Mijn buurvrouw maakt ook van die grote manti met aardappel(Die is sivasli
)
quote:
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Zal ook wel uit een dorp aan de grens met Kayseri komen dan.
Pfffquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Bomil het volgende:
[..]zo kan ik dat wel over iedereen zeggen
Ayca maakt van die lekkere sarma, Oh maar niet op dit moment hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef IHVK het volgende:
Kom je ook naar Kayseri Ayça? Er gaan veel bussen en het kost bijna niks. Alleen je bent wel een hele dag in een bus.
quote:
Mie-tje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als het kon zou ik het serieus wel doen.Beetje van Turkije zien en fokkers meeten, wat wil je nog meer.
Awesomequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort kan je gewoon met de hogesnelheidstrein, China leent Turkije er 30 miljard dollar voor.
En veiliger.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef Ayca het volgende:
Dan ben je er ook wel een stuk sneller dan met de bus gok ik.
99% van de vrouwen zal gamen nooit begrijpenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een cijfertje![]()
Ik speel bijvoorbeeld ook nog steeds fanatiek op de playstation met mijn call of duty matties online (min-e vindt het kinderachtig)![]()
maar wel TheSituation..quote:
quote:
kom ik beur je wel opquote:
Precies. Liever een stortbui zo nu en dan, dan dat grijze met veel windquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef IHVK het volgende:
Regen, je moet er van houden.
Ik vind regen nog wel te pruimen.
Het ergste is grijs weer met niks.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef TheSituation het volgende:
[..]
kom ik beur je wel op2 shemales, jij en ik.. we maken een Audi Quattro
IHVK sende katil we maken een Quintet.. ister msnk da katilsin Orkestra olur..quote:
quote:
Oja ik leef nog trouwens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Je liegt, weet je hoeveel dieren je wel niet hebt vermoord voor die doner kebab van je vanmiddag?
katilsin sen katil.. volgens mij heb je het niet naar je zin.. sikildin mi?quote:
Nee alleen jij en ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:15 schreef TheSituation het volgende:
[..]
![]()
ik had eerder ditvan jou verwacht
maar enfin, lets get the party started
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef TheSituation het volgende:
[..]
katilsin sen katil.. volgens mij heb je het niet naar je zin.. sikildin mi?
weet je wat jij krijgt: meatspinquote:
ga eens naar meatspin nokta comquote:
bullshit wat zag je danquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
Nu moet ik even fok verlaten. Ga op bezoek bij TheSituation voor de meatspin () Later!!
ik zou zeggen leg eens uit, want Ayça weet het niet..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef IHVK het volgende:
Jongen, ik zit zolang op fok, natuurlijk weet ik wat de meatspin is.
Eigenlijk is een doner kebab letterlijk een meatspin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
Nu moet ik even fok verlaten. Ga op bezoek bij TheSituation voor de meatspin () Later!!
yo neppe mocreau, met je diplomeau, heaumeauquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een doner kebab letterlijk een meatspin.
Weheehehehquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ben jij weleens op meatspin punt com geweestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik eet nooit meer Turks, wie weet waar al die gerechten van jullie op gebaseerd zijnquote:
al die tijd heb je de worst van een shemale gegetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik eet nooit meer Turks, wie weet waar al die gerechten van jullie op gebaseerd zijn.
Waar zeg ik dat ze lelijk is dan? Jij denkt dat blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben misogynist.
[..]
Waar zeg ik dat ze lelijk is?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze lelijk is dan? Jij denkt dat blijkbaar.
Wik.
Met dat woordje 'anders' van je leg je mij doelbewust woorden in de mond!quote:
stel gorillas die hard aan een pussy toe zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |