Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef Redbaron het volgende:
pff kon ik wegrijden in schuttorf omdat t te lang duurde, sta ik in Emsdetten ook al een uur te wachten
De ham en ei en prei die erin zitten, jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Serieus al die kleine stukjes lopen snijden?
dat hek gister haaltquote:
zeker een vrouw achter het stuur?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, vanmiddag op de weg naar huis vanaf school door een Megane van achteren aangereden op de Parkweg in Enschede![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, kerelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeker een vrouw achter het stuur?
hoe is je polo er aan toe?
zeker! hopelijk kan de vrouw waar ik tegen op heb gebotst het regelen met de verzekering van de schuldige, ondanks dat ik haar van achteren heb aangereden (aangetikt)quote:
Selmaquote:
Niet even politie gebeld om te vragen hoe dat zit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker! hopelijk kan de vrouw waar ik tegen op heb gebotst het regelen met de verzekering van de schuldige, ondanks dat ik haar van achteren heb aangereden (aangetikt)
[..]
Selma![]()
schadeformulier ingevuld voor hem en mij, wel gemeld dat er een 3e partij in het spel was. heb mijn verzekering ook al gebeld en de situatie kort uitgelegd, formulier geef ik maandag af...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet even politie gebeld om te vragen hoe dat zit?
Neem aan dat degene achter jou schuldig is voor beide.
hmm, mooi kutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, kerelwerd met iets van 30-40 aangereden, dus botste ook nog tegen mijn voorligger op...
achterklep wil niet meer open, achterbumper lijkt naar 'binnen' en naar boven geduwd te zijn; exacte schade lastig te bepalen van de buitenkant. voorbumper aan bestuurderszijde ook iets verplaatst, kan verbogen zijn, maar kan ook alleen verschoven zijn...
Ik kwijlde een beetjequote:
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:
lekker he![]()
![]()
\
Dubbelbock van palm is ook super!
http://www.nu.nl/sport/2355942/toppaard-totilas-verkocht.htmlquote:
Jaquote:
Da's me ook wat.. Ik ookquote:
Redelijk nieuw hier.. Post af en toe..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef haakon het volgende:
[..]Vervelend..
Nieuw hier ?of geen Twentenaar ?
Oke okequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Redelijk nieuw hier.. Post af en toe..
Sallander trouwens, wel geboren in de Twenterand!!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan die keerl geen ongelijk geven om dat paard te verkopen.
Nou, ik ben niet zo van het geven van m'n naam, maar ja.. Nja.. Los van dat: Wat wil je wetenquote:
Wat doe je overdag, werk / schoolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zo van het geven van m'n naam, maar ja.. Nja.. Los van dat: Wat wil je weten![]()
Ik heb je hier wel vaker gezien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Redelijk nieuw hier.. Post af en toe..
ik heb m laatst binnengehaald maar de kwaliteit niet goed genoeg, maar wel een aanrader dus?quote:
de kuikbiosquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb m laatst binnengehaald maar de kwaliteit niet goed genoeg, maar wel een aanrader dus?
In de bios gezien of de thuisbios?
gedownload en gekekenquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat doe je overdag, werk / school momenteel schoonmaakwerk, wil weer naar school
relatie neen
leeftijd 24
geslachtDat kunnen we natuurlijk niet zomaar blootgeven
sporten Elke ochtend en avond push ups/ situps
hobby's zingen, gedichten schrijven, internet, films kijken etc etc etc
the usual
Gelukkig val ik dus wel een beetje opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb je hier wel vaker gezien.
niet op mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig val ik dus wel een beetje op![]()
![]()
hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet op mijBwohohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
hijs allang in hd binnen te harkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb m laatst binnengehaald maar de kwaliteit niet goed genoeg, maar wel een aanrader dus?
In de bios gezien of de thuisbios?
maar mijn hark is versletenquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwohoho [ afbeelding ]maar gaan wij nog knuffelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Vast, maar toen ik m dl-de was ie net uit, en na de tijd nog geen moeite weer gedaanquote:
Zwaai je me nou weg?quote:
Ik zal het overwegenquote:
ik ben er al uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zwaai je me nou weg?
[..]
Ik zal het overwegen
ik zwaai je toe als welkom....ik zal je niet vaak zien posten dus beschouw het als bijzonderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zwaai je me nou weg?
[..]
Ik zal het overwegen
ik kan 'm wel invullen voor Dqod:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah Hallo!![]()
En waarom mag niet alles bekend worden?
Dat mag hoor, behalve mijn naam dan.. Daar ben ik een beetje schichtig mee op foraquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah Hallo!![]()
En waarom mag niet alles bekend worden?
En?quote:
Dank u.. Zal ik doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik zwaai je toe als welkom....ik zal je niet vaak zien posten dus beschouw het als bijzonder
Bwohohohoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan 'm wel invullen voor Dqod:
Geslacht: nee, nog levend
we gaan knuffelenquote:
quote:[..]
Dank u.. Zal ik doen
[..]
Bwohohoho
quote:
Ik kon stiekem al wel aan je reacties zien dat je vrouw was..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag hoor, behalve mijn naam dan.. Daar ben ik een beetje schichtig mee op fora
Maar geslacht is gewoon vrouwelijk
biertje dan maar?quote:
Soort van dat eerste.. Bepaalde mensen die alles gaan uitpluizen om lastig te gaan doen enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kon stiekem al wel aan je reacties zien dat je vrouw was..
Slechte ervaringen mee of bang of gewoon zomaar?
Lekker, mijn waarde rulerofdeathquote:
ik heb nog een pijpje, herfstbok, dunkel weizzen, noaber en in de auto nog 3 blikken schultenbrauquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soort van dat eerste.. Bepaalde mensen die alles gaan uitpluizen om lastig te gaan doen enzo
Mja, da's een ander verhaal
[..]
Lekker, mijn waarde rulerofdeath
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Assiej, ben jij nog een keer in dit topic te bewonderen?
Ik nog een sixpack GROLSCHquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog een pijpje, herfstbok, dunkel weizzen, noaber en in de auto nog 3 blikken schultenbrau
Herfstbok graagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog een pijpje, herfstbok, dunkel weizzen, noaber en in de auto nog 3 blikken schultenbrau
Kan d'r ook nog wel bijquote:
Heerlijk ehquote:
nu pas?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef haakon het volgende:
M'n ouders beginnen al te klagen: "Nog één?!"
komt u maar halenquote:
niet geschoten is altijd misquote:
Als dat zou kunnen, dan had ik allang aan je deur gestaanquote:
fiets kapot?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, dan had ik allang aan je deur gestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
whehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Meestal beginnen ze pas na 2krattn, nu al na 1..
whehe nee gekheid
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fiets kapot?Beetje ver ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk es? *wijst naar boven*I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
wat heet ver?quote:
heeft wel erg veel aan oniequote:Kijk es? *wijst naar boven*
Ik weet niet, maar volgens mij ben ik dan flink wat uurtjes onderwegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heet ver?
[..]
heeft wel erg veel aan onie
misschien moet je dan wat harder trappenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar volgens mij ben ik dan flink wat uurtjes onderweg
quote:Oh, t moet nog bloter? Ff kijkuhhhh
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien moet je dan wat harder trappen
[..]![]()
't mag ook van jezelf
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:54 schreef Redbaron het volgende:
Op dit mment zie ik maar een zak met botten bovenaan de pagina
Mia Kirshnerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:54 schreef Redbaron het volgende:
Op dit mment zie ik maar een zak met botten bovenaan de pagina
Ze heeft nou wel iets meer vetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van mij mag je
Hoef niet zo'n graatmager ding.
Ik kwijlde een beetjequote:
wel jammer dat je bij die onderste de ribben kunt tellenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]tozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Bwohoho daar was ik al bang voor.. Maar dat houden we maar een fantasie
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan u_u
En nog denkt (bijna) elke vrouw dat ze met elke kilo minder mooier wordtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer dat je bij die onderste de ribben kunt tellen
Nogmaals, ze heeft er nu weer wat vetjes bij.. Ze wordt verstandigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En nog denkt (bijna) elke vrouw dat ze met elke kilo minder mooier wordt
Oeff Michellequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat ik maar eens meer films van haar ga kijken
Mja, niks mis met wat vetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nogmaals, ze heeft er nu weer wat vetjes bij.. Ze wordt verstandig
Maar je hebt gelijk, t is jammer
zonet gezien jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oeff Michelle![]()
Heb je Machete al gezien? Heerlijk
[ afbeelding ]
Ik hou er ook niet van.. Mja Mia Kirshner.. *zucht*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, niks mis met wat vet
Blijf het lelijk vinden, die uitgemagerde 'dingen'.
Ze was heet in die filmquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zonet gezien ja
[ afbeelding ]
jupquote:
Dat hoeft ook weer niet neequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef Redbaron het volgende:
Joah je moet wel iets hebben om vast te pakken. Maar zodra het bij rollade effecten uitkomt wordt het lelijk
Jij bent ook aan t multi SC tasken?quote:
Poloquote:
mwoa, heb wel tijdje ge SC-t, maar laatste tijd niet meerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet nee![]()
[..]
Jij bent ook aan t multi SC tasken?
Trustenquote:
das mijn autoquote:
Je was net in de KLB jongeuhhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef haakon het volgende:
[..]
mwoa, heb wel tijdje ge SC-d, maar laatste tijd niet meer
Wat is je geaardheid dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soort van dat eerste.. Bepaalde mensen die alles gaan uitpluizen om lastig te gaan doen enzo
Mja, da's een ander verhaal
Mhm.. Ik dacht al, ik word toch nie gekquote:
Fopjequote:
Ik behoor tot de special needs clubquote:
Lieg niet tegen mequote:
quote:
Dat doet een mens goed, niet?quote:
net als een knuffelquote:
Eh? Now I'm confusedquote:
Dat ookquote:
Daar ging ik voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Best wel, mijn dag is weer helemaal goed![]()
Verkeerd gequote, was voor basje bedoeldquote:
Wij kunnen samen wel door 1 deurquote:Daar ging ik voor
Vast wel, zo breed ben ik nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Verkeerd gequote, was voor basje bedoeld
Dat ook
[..]
Wij kunnen samen wel door 1 deur
Maar Marko heeft wel een dikke kopquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Maar Marko heeft wel een dikke kop
inkoppertjequote:
das voor de oorlogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar Wouter heeft wel een dikke pens
Trustenquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef Dqod het volgende:
Ik sluit de ToF SC ook ff.. Het multitasken wordt me teveel (dankzij de drank)
Dus, tot morgen ofseaux![]()
![]()
das ja uutsloap'nquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef Redbaron het volgende:
hmm zo ook maar eens slapen, zelfs op zaterdag om 8u op
Selmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een liefde hier. Hoi Henrike
hee Selmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een liefde hier. Hoi Henrike
film!quote:
IKquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:18 schreef Intelligence het volgende:
Nog mensen vanaaf naar Zak? The Prophet en Evil Activities
Nein !quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:18 schreef Intelligence het volgende:
Nog mensen vanaaf naar Zak? The Prophet en Evil Activities
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker ziek thuis zitten, heerlijk
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Stampn in Zak!
Hey selma![]()
Nicole![]()
Astrid
Machiel![]()
Justin
Martijn
Have fun manquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Stampn in Zak!
Hey selma![]()
Nicole![]()
Astrid
Machiel![]()
Justin
Martijn
Assiequote:
Jij geen zin in stampenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Have fun man
Ik ga niet omdat ik geen zin heb
Geen puf, ben helemaal op..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assie!
[..]
Jij geen zin in stampenBen je ziek ofzo?
altijd feest als djumbo is geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:28 schreef ACT-F het volgende:![]()
Terug van ranjafeest. De lieftallige dames van Djumbo waren er ook
Was hij zo'n ranjagrootverbruiker dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ranjafeest? Ik moet ineens aan Steven denken (SSTJ ofzoiets)
Niet helemaal.. maar ja. Ik sla me er wel doorheen. Mn leven lang al zoveel moeten incasseren en nog ben ik niet kapot.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet helemaal.. maar ja. Ik sla me er wel doorheen. Mn leven lang al zoveel moeten incasseren en nog ben ik niet kapot.![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat niet best met NicoleZe is ontzettend warm, hele gezicht rood van de hitte en voelt zich echt slecht
Mogguh Selquote:
dank jequote:Op zondag 17 oktober 2010 03:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Griep en koorts?
Kusje voor Nicole
Heb je iets van Citrosan ofzo thuis? Dat helpt vaak wel ff voor als je ziek bentquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:04 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
[..]
dank je
geen idee of het griep is, zet niet echt door. Ben vooral warm, hoofd gloeit
ik zit bij Justin, geen idee wat hij in huis heeft.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je iets van Citrosan ofzo thuis? Dat helpt vaak wel ff voor als je ziek bent
http://www.zelfzorg.nl/product.php?id=71quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:07 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zit bij Justin, geen idee wat hij in huis heeft.
Wat is citrosan voor iets?
Ik heb niet geslapenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mogguh Sel![]()
slaap jij wel eens? 'savonds laat nog reacties en 'smorgens vroeg ook alweer
Beterschap dan maar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:04 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
[..]
dank je
geen idee of het griep is, zet niet echt door. Ben vooral warm, hoofd gloeit
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, nu 5 uur treinenVoel me net een Socios
je zorgt toch verder wel goed voor jezelf?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb niet geslapenmaar het is weekend he
slapen doe ik doordeweeks wel.
Of straks.
dank jequote:Op zondag 17 oktober 2010 10:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beterschap dan maar.![]()
Heb je een thermometer? ff in de gaten houden dat je niet te warm wordt.
Eens checkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
@justin enzo: de nieuwe sonic syndicate is goed man!
van 't niks doen?quote:
goed dat je 't zegt, moet voort nog naar maastrichtquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
4 uur onderweg en 'al' in Deventer
bij de fitness?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hamstring
en ik heb er al een hele sport ochtend opzitten.
Plannen met Hen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed dat je 't zegt, moet voort nog naar maastricht
ik dans op het hoogste niveau van de ido organisatie (die is landelijk over heel NL)quote:
tjah, ze is nu alleenquote:
Oke, je doet dansenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik dans op het hoogste niveau van de ido organisatie (die is landelijk over heel NL)
dus met trainen van dansen vanochtend
Playah playah!quote:
jeweetzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |