Het gaat niet om de kleding. Het gaat om wat er onder die kleding zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef devlinmr het volgende:
Om de een of andere vage reden zijn er tegenwoordig vele jongeren die terug willen naar de jaren 80 omdat de muziek toen zo geweldig was. Ook de 40tigers van nu denken met weemoed terug aan die tijd, en jaren 80 feestjes springen als paddenstoelen uit de grond.
Nou... Er was ook gigantische KUTmuziek in die tijd. Verzamel daarom hier alle kutmuziek uit de jaren 80:
TS begint
Kan maar 2 positieve punten noemen aan dit nummer en geen van beide hebben iets met de muziek te maken
![]()
![]()
En over de kleding wil ik het al helemaal niet hebben....
Een grote bush?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef flappy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kleding. Het gaat om wat er onder die kleding zit.
Die eerste twee okéquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef devlinmr het volgende:
Omdat t vooral vrouwen zijn in mn 1ste post.... de mannen waren niet veel beter:
stevie wonder is een overschatte tyfusmongool.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:40 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Bovenaan mijn lijstje:
Ongelofelijk dat dit de grootste hit van 1984 was.
Album van hem is door Nederlandse journalisten gekozen tot album van de jaren 70.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:59 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
stevie wonder is een overschatte tyfusmongool.
dat album is songs in the key of life, en is kut.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Album van hem is door Nederlandse journalisten gekozen tot album van de jaren 70.
Kwam even niet op de naam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:07 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
dat album is songs in the key of life, en is kut.
Leuk weetje. The Rolling Stone koos London Calling van The Clash tot album van de jaren 80.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam even niet op de naam.
Begreep in 79 die keuze al niet.
Slechtste nummer ooit gemaakt.quote:
Videoclips opnemen in de fitnessclub was toen echt 'de' shit..quote:
Dat vond en vind ik juist een briljant nummer en het einde is schitterend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:31 schreef female81 het volgende:
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-a-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha... (Van wat voor planeet komt dit?)
Dan geniet je hier vast ook vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:31 schreef female81 het volgende:
Ook weer van die klinische ellende.Maar ik heb zo'n idee dat er hele mensenmassa's zijn die dit geweldig vinden.
Geweldig nummer idd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:01 schreef Misstique het volgende:
Dat vond en vind ik juist een briljant nummer en het einde is schitterend..
Bah, Slayer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef A-mineur het volgende:
Onterechte klacht;
SLAYYYYYYYYYYYYYYYYERRRR
Tevens, in b4 ritmo.
Nee, niet bepaald.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan geniet je hier vast ook van
Oh, op zich best leuk hoor. Maar ik herinner me dat je het destijds minstens vijf keer per dag hoorde, weken lang. En dan gaat de lol er wel af!quote:
Daar is niks onbegrijpelijks aan, het is gewoon 1 van de beste nummers van GM ooit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:47 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Nog zo'n onbegrijpelijke nummer 1 hit:
Dat zegt misschien iets over het niveau van GM.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar is niks onbegrijpelijks aan, het is gewoon 1 van de beste nummers van GM ooit..
Zonde dat zo'n mooi nummer tussen al deze bagger in dit topic staatquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:31 schreef female81 het volgende:
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-a-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha... (Van wat voor planeet komt dit?)
Ook over Stevie accepteer ik geen verkeerd woord.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:40 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Bovenaan mijn lijstje:
Ongelofelijk dat dit de grootste hit van 1984 was.
Sorry, baas. Maar ook grote artiesten brengen weleens wat minder werk uit. En daar valt, wat mij betreft, dit nummer echt onder.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:50 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ook over Stevie accepteer ik geen verkeerd woord.
Alsof Marky Mark zo geniaal was![]()
![]()
Of was dat jaren 90?
Misschien dat ik er na een overdosis paddo's en/of sterke drank mogelijk iets in ga horen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zonde dat zo'n mooi nummer tussen al deze bagger in dit topic staat
quote:Ja. Maar goed, dat vind ik van aardig wat nummers die hier gepost worden.
quote:Ja, maar deze niet:Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, dat vind ik van aardig wat nummers die hier gepost worden.
quote:Wel.
quote:Jaaaa, de rockballad, begon zelf ook al langzaamaan van binnen op te vreten door dit topic en moest meteen denken aan die bagger.Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al die onschuldige leuke popliedjes afkraken
We zien toch wel heel erg het grootste gedrocht van de jaren '80 over het hoofd; the Rock Ballad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |