werk? prive?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn, dat je in je mailbox komt en je mail is al gelezen
Niet dat ik weet, ik heb 't pas sinds gister. Een onstilbare honger.quote:
Begin met roken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef Rifoki het volgende:
Niet dat ik weet, ik heb 't pas sinds gister. Een onstilbare honger.
Privé. Werkelijk geen idee.quote:
Stress. Het valt ook niet mee, weken zonder mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik heb 't pas sinds gister. Een onstilbare honger.
Krijg je als je onder een bepaald bedrag blijft, ook gewoon terugquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef Yuki het volgende:
Freelance-werkgever gemaildDat gaat wel weer wat centen opleveren
Jammer dat de belasting er nog vanaf gaat
Gaat snel hierquote:
hinderlijke beatquote:
quote:
ik merk het sinds ik hier post vliegt mijn postcount ook als een idioot omhoogquote:
Zelfs dat doe ik al.quote:
En de dag voordat ik je weer zie begin ik ineens te vreten als 'n gek?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Stress. Het valt ook niet mee, weken zonder mij.
Bizarquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten op geld. Dan kan ik lingerie gaan kopen.
In that case betaal ik je vandaag voor geleverde diensten, hebben we morgen 'n leuke bezigheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef L-E het volgende:
+1quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik zei zomaar iets, ik weet het toch ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
En de dag voordat ik je weer zie begin ik ineens te vreten als 'n gek?
Ik kreeg voor mn verjaardag een waardebon van een website. 5 euro korting op sapph bhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef L-E het volgende:
Hoe foutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In that case betaal ik je vandaag voor geleverde diensten, hebben we morgen 'n leuke bezigheid.
Maar dat is pas over een half jaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg je als je onder een bepaald bedrag blijft, ook gewoon terug
Tijd om mijn wachtwoord te veranderen, blijkbaar. De mailtjes zelf boeien me niet, ik ontvang op dat adres belachelijk veel spam (eigen schuldquote:
Ja mijn stekels gaan meteen op, dat snap jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijd om mijn wachtwoord te veranderen, blijkbaar. De mailtjes zelf boeien me niet, ik ontvang op dat adres belachelijk veel spam (eigen schuld) maar ik lees die dingen nooit en gaan altijd ongelezen de prullenbak in, en verder is mijn webmail leeg. Maar nu al de 3x in een paar dagen dat er een heleboel ongelezen staan terwijl het allemaal spam is.
Tel je de kosten voor alles dat je opeet erbij op?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In that case betaal ik je vandaag voor geleverde diensten, hebben we morgen 'n leuke bezigheid.
Dat is ook een kutplaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
hinderlijke beat
net een a milli a milli a milli
Ja, amateurs...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Als je dan toch stiekem iemands mail leest, markeer dan tenminste de mailtjes daarna weer als ongelezen
Nopequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef rival het volgende:
hotmail iets?
vergeten uit te loggen bij vriendje ofzo?
gehackt?
en dan natuurlijk er een foto van maken met jou erinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef L-E het volgende:
Wat voor freelancewerk doe je dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dat is pas over een half jaar
Overigens, op jouw advies idd mijn tarief wat omhoog gegooid
Ja precies, dat doe ik ook bij de hotmail van anderen die ik checkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Als je dan toch stiekem iemands mail leest, markeer dan tenminste de mailtjes daarna weer als ongelezen
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef missbehavin het volgende:
Ja mijn stekels gaan meteen op, dat snap je
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dat is pas over een half jaar
Overigens, op jouw advies idd mijn tarief wat omhoog gegooid
Ik vind het verschil grappig in die "nieuwe" lil wayne / eminem song, lovequote:
Dat is ook gewoon een hoerenweg om op te rijden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
Sommige mensen...
http://www.webregio.nl/zu(...)-elkaar-op-n200.aspx
ook bij mij hoor, ik zou meteen IP's gaan natrekken als me zoiets zou overkomenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mijn stekels gaan meteen op, dat snap je
haarlemmerweg toch? die is epischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een hoerenweg om op te rijden.
Ooh dat is een goede, ik zou eens aan mijn pa kunnen vragen of hij dat kan zien..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef PeuRac het volgende:
ook bij mij hoor, ik zou meteen IP's gaan natrekken als me zoiets zou overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |