Koffie op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Toverheks het volgende:
ja of jullie moeten het heel erg voor Yolanthe vinden dat al haar ondergoed in beslag is genomen
Komt van http://bitsandpieces.us/2(...)-seen-one-like-this/ - niet schrikken van de eerste fotoquote:
Jij ziet haar al lopen in haar blote billen??quote:
Huh wut?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Remmie, let je wel op![]()
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
En bijgelezen.... nog net op tijd![]()
Môgguh![]()
![]()
N. ging vanmorgen ineens grappig lopen doen: "Ga je even douchen?!"
Ja, als dat kon dan deed ik dat wel![]()
Morgen eindelijk
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Mars en Venus, enzo![]()
die smiley slaat op de 'grap' van N, niet op jou
Ik zie haar eerst rennen met de gastendoekjes en etagiere van Jan en daarna zie ik een deurwaarder, strak in pak, er met haar strings vandoor gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ziet haar al lopen in haar blote billen??
Of zou ze bij de lokale Italiaanse Wibra nu van die 3 voor ¤ 5,- stringetjes hebben gehaald??
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"![]()
En morgen mag je lekker douchenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"![]()
En ik was allang blij dat hij vandaag niet vroeg weghoefde en ik dus tot na 8 uur in bed kon blijven liggen....
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Moet het werkwoord "Teunen" in deze niet met een hoofdletter?
En messteken of kogel oogstenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof dan mogen we allemaal haatzaaien
Ehm ja.... want als het een "hint" zou zijn, dan zou die zeker net zo hard op hem moeten slaan, en mijn zwangere, niet-rokende reukvermogen is beduidend beter dan het zijnequote:
Teun werkt niet, in ieder geval volgende week nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkwoorden zijn nooit met een hoofdletter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |