Dat je dan nog maar heel lang geen kat hoeft zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef senesta het volgende:
Ik wil er best een katje bij maar zeker niet zolang Elco er nog is
Er moet hier in huis voor Elco ook niet meer teveel veranderen, zijn gehoor en zicht gaan hard achteruit en hij is sneller uit zijn doen door nieuwe dingen. Hummer en Dodge zijn een mooi team dus ik vind het wel even mooi zo nu. Bovendien heb ik nu maandelijks best wat kosten aan Elco's medicijnen en wil ik een buffertje houden voor als er iets is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je dan nog maar heel lang geen kat hoeft zeg![]()
Ik wil dr best een poedel bij maar niet zolang ik Kees en Sjon nog heb.
En Chico doe ik t ook nooit meer aan, een pup.
Van Sjon issie echt 1000 jaar ouder geworden.
En ik ook
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ze zitten ook in mijn hoofd.
Denk ook niet dat ik ze er ooit weer uit krijg
Is hopelijk niet zonder 'n'?![]()
CRAP!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ze zitten ook in mijn hoofd.
Denk ook niet dat ik ze er ooit weer uit krijg
Is hopelijk niet zonder 'n'?![]()
Ja ex, ik vond dr geen reet aan en was dr zo klaar meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert he
Moeten we dan ook nog wat posts aanpassen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
CRAP!
Gelukkig heb ik dr nog 1 van je tegoed
Ze heeft gister een hééél erge (echtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert he
Nee ik schaam me dr niet voor , ik zal dr niet wakker van liggen, maar thnxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we dan ook nog wat posts aanpassen?
Nee schat ik ben heul niet ziekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:22 schreef ElisaB het volgende:
Helleu liefjens
Oh-oh, wat een nacht! Moet je niet even naar de DA?
quote:
Ik misinterpreteerde 'hij spoot bloed'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, voor wat gekots en wat gepoep?
Daar ben ik echt nog nooit voor naar de da geweest, gaat tot nu toe altijd vanzelf over hoor.
Nou niet als ie al de hele avond aan het spetterpoepen is hoor, das haske normaal, dan scheurt dr wel es een vaatje in de darmen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik misinterpreteerde 'hij spoot bloed'
Dat leek me wel dierenartswaardig, namelijk
Ik weet het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |