Ohjeeeeeeej..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg van zowel Van als sales geen reactie over de shipping van m'n TD pakketje. Ben bang dat er iets niet is ofzo..
Wanneer had je een bestelling geplaatst? Ik zondag en kreeg uiteindelijk gisterenavond pas de invoice binnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg van zowel Van als sales geen reactie over de shipping van m'n TD pakketje. Ben bang dat er iets niet is ofzo..
Fijn is dat wel hè? Ik heb bij 1 nagel dat ik die huid ga zien, das wel een beetje gek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:24 schreef Joysa het volgende:
Wat me trouwens opeens opvalt, ik heb veel minder snel vuil onder mn nagels.. zal die huid eronder dan toch echt gegroeid zijn?
Say whut?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
de maandverband-emmer op het toilet is bezeten
Huh?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
de maandverband-emmer op het toilet is bezeten
ja dat ding heeft een bewegingssensor, de deksel gaat open als je er met je hand boven hangt. Maar nu gaat ie regelmatig uit het niets open!!!quote:
Ik heb een hele week nog niet gelaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga vanavond weer lakken en even de stad in voor de Essence actie en GOSH actie
Spannendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Joysa het volgende:
Poeh, dat was een heel formeel gesprek
Hoor vanmiddag of ik nou zeker ben aangenomen
Oeh stress! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Joysa het volgende:
Spannend!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Joysa het volgende:
Zou ik ook niet kunnen hoor, TNTquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik kreeg vanmorgen telefoon van de TNT. Schijnbaar is de chauffeur een paar keer aan de deur geweest (verklaart de niet aflevering bij buren) en laat hij nu een briefje achter met zijn privé (!) nummer zodat ik hem hierover kan bellen. Die arme man moet het dus uit eigen zak gaan betalen? Dan bel ik 'm wel gewoon om goeie afspraken te maken, ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen hoor. TNT medewerkers hebben nou niet echt de beste werkgever.
Is dat nog steeds over de gemolesteerde Damone?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik kreeg vanmorgen telefoon van de TNT. Schijnbaar is de chauffeur een paar keer aan de deur geweest (verklaart de niet aflevering bij buren) en laat hij nu een briefje achter met zijn privé (!) nummer zodat ik hem hierover kan bellen. Die arme man moet het dus uit eigen zak gaan betalen? Dan bel ik 'm wel gewoon om goeie afspraken te maken, ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen hoor. TNT medewerkers hebben nou niet echt de beste werkgever.
Jup!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat nog steeds over de gemolesteerde Damone?
Ze gaan ook pas 16u onze tijd open dacht ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn TD is nog steeds in behandeling...
wat is dat voor raar gedoequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Mjah, ik vind het dus ook echt heel vreemd dat dit naar de medewerker persoonlijk wordt doorbelast.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
wat is dat voor raar gedoeTNT is daar toch voor verzekerd?!
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het dus ook echt heel vreemd dat dit naar de medewerker persoonlijk wordt doorbelast.
Heb maandag al besteld en al 2 mailtjes gestuurdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze gaan ook pas 16u onze tijd open dacht ik?
Klopt, maar gezien de werkomstandigheden bij de TNT + dat ik vind dat zoiets niet op "persoonlijk" niveau uitgespeeld moet worden. Daar heb je een klachtenafdeling voor, zeker bij zo'n groot bedrijf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
hij heeft dat ding toch zelf gemolesteerd? Als hier iets niet door de gleuf past kan je het de volgende dag bij bruna ophalen... Dan ga je niet lopen wrikken tot het breekt!!
Ik heb al zondag besteld en ook geen reactie of iets, dus ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heb maandag al besteld en al 2 mailtjes gestuurd
dit dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar gezien de werkomstandigheden bij de TNT + dat ik vind dat zoiets niet op "persoonlijk" niveau uitgespeeld moet worden. Daar heb je een klachtenafdeling voor, zeker bij zo'n groot bedrijf.
ze moeten jou er buiten laten, dat is nog wel het ergste. TNT moet jou compenseren, hoe ze dat vervolgens intern met de postbode regelen is jouw zorg niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar gezien de werkomstandigheden bij de TNT + dat ik vind dat zoiets niet op "persoonlijk" niveau uitgespeeld moet worden. Daar heb je een klachtenafdeling voor, zeker bij zo'n groot bedrijf.
Ja, dat ook. Het wordt nu helemaal naar persoonlijk niveau gebracht tussen mij en de veroorzaker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze moeten jou er buiten laten, dat is nog wel het ergste. TNT moet jou compenseren, hoe ze dat vervolgens intern met de postbode regelen is jouw zorg niet.
Wthquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Alles duurt lang... Die 2 missende poststukken heb ik ook nog nooit gezien en ik kreeg ook een heel apart mailtje terug :TNT zijn echt fuckers manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou daar toch echt niet voor willen werken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dat vind ik ook het raarst, ook dat ze zeggem dat hij al een paar keer aan de deur is geweest komt wat beschuldigend over naar Debs toe. Hun moeten dit regelen met hem en dan Debs de oplossing vertellen. Wat een suf bedrijf zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze moeten jou er buiten laten, dat is nog wel het ergste. TNT moet jou compenseren, hoe ze dat vervolgens intern met de postbode regelen is jouw zorg niet.
Hoe voel jij je nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef tliciouz het volgende:
Oh asos was aan de deur, was ik er niet. KAK.
nou, inderdaad.quote:
Lief dat je het vraagt! Wel oke, weet niet zo goed hoe ik me moet voelen eigenlijk.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Wel oke, weet niet zo goed hoe ik me moet voelen eigenlijk.
Ja en vooral omdat je hoopt zoiets nooit meer mee te maken en gebeurd het opnieuw. Nee helemaal niets, dat vind ik nog het ergste van allemaal, ze hadden ten eerste mij nooit meer naar binnen mogen laten lopen, ze hebben aan de telefoon gezegd ga maar naar huis en hou je rustig en dat was het. Ze gaan die man niet opbellen niet, aangezien hij psychische problemen heeft kan hij er niks aan doen, me reet. Hij weet donders goed waar hij mee bezig is, dus nu word er gewoon weer iemand anders heen gestuurd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap ikDenk niet dat zo iemand beseft wat voor impact het op jou heeft.
Doet je werk er ook iets mee?
Echt, TNT... Ik ga denk ik maar Track & Trace dingen van het werk mee nemen zodra ik iets versturen moet! Kan ik het i.i.g. na gaan of het onderweg is!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, inderdaad.
ik naar het postkantoor voor dat formulier, 'nee dat moet u op internet doen'
ik naar internet, niks te vinden natuurlijk.
ik de klantenservice bellen; 'oh, dat sturen we op'
faalhazen
Dat meen je niet! Kun je het zelf aan je collega's vertellen? Dat ze in elk geval voorbereid zijn.. of iets anders doen.. Weet niet wat ik er van moet zeggen, die "psychische problemen" zijn soms gewoon een vrijbrief voor zulke mensen om te doen waar ze zin in hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en vooral omdat je hoopt zoiets nooit meer mee te maken en gebeurd het opnieuw. Nee helemaal niets, dat vind ik nog het ergste van allemaal, ze hadden ten eerste mij nooit meer naar binnen mogen laten lopen, ze hebben aan de telefoon gezegd ga maar naar huis en hou je rustig en dat was het. Ze gaan die man niet opbellen niet, aangezien hij psychische problemen heeft kan hij er niks aan doen, me reet. Hij weet donders goed waar hij mee bezig is, dus nu word er gewoon weer iemand anders heen gestuurd.
Ik vind het schandalig dat je werk er niets mee doet, zijn ze dat niet verplicht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en vooral omdat je hoopt zoiets nooit meer mee te maken en gebeurd het opnieuw. Nee helemaal niets, dat vind ik nog het ergste van allemaal, ze hadden ten eerste mij nooit meer naar binnen mogen laten lopen, ze hebben aan de telefoon gezegd ga maar naar huis en hou je rustig en dat was het. Ze gaan die man niet opbellen niet, aangezien hij psychische problemen heeft kan hij er niks aan doen, me reet. Hij weet donders goed waar hij mee bezig is, dus nu word er gewoon weer iemand anders heen gestuurd.
schandalig! ze hadden je ten minste naar de pedagogisch medewerker kunnen sturen voor een gesprekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga vanmiddag alles terug lezen als ik thuis bemn ... wou allen ff zeggen dat mijn lakjes blijkbaar aangekomen zijn en dat er aan de deur nog lekker 20 euro bijbetaald mocht worde
Ik las het op Twitter. Sucksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga vanmiddag alles terug lezen als ik thuis bemn ... wou allen ff zeggen dat mijn lakjes blijkbaar aangekomen zijn en dat er aan de deur nog lekker 20 euro bijbetaald mocht worde
ja met een luchtzakje eropquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet eens goed ingepakt? Zo in een doos gekletterd..![]()
quote:
Noujaaaaquote:
De rode heeft nu wel een bijpassend strikje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Heel m'n Illamasqua doosje verneuktIk bewaar Illa in de doosjes.
[ afbeelding ]
Yup. Ik heb een refund en een sturen ze nog naquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De rode heeft nu wel een bijpassend strikje.
Kun je eigenlijk mailen als er een van de lakjes kapot gegaan is?
Ja, ik heb gemaild naar wrong@asos.com, zo heeft Killditzie een refund + nieuw lakje gekregenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De rode heeft nu wel een bijpassend strikje.
Kun je eigenlijk mailen als er een van de lakjes kapot gegaan is?
Jij spoort nietquote:
Oh dat is nice!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, ik heb gemaild naar wrong@asos.com, zo heeft Killditzie een refund + nieuw lakje gekregen
[..]
Jij spoort nietHeb je Beer om toestemming gevraagd he! Ik zal het hem eens vragen
Nee inderdaad, al proppen ze er een rol wc papier in, maakt me niet uit. Je snapt toch wel dat zoiets breekbaar is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik snap het niet fatsoenlijk inpakken kost echt niet zoveel tijd
Als je dichterbij had gewoondquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om naar de bios te gaan vanavond maar niemand wil mee
Snel na je werk langsgaan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
kuhuuuuuut kut kut!!!! Ze hebben mijn halloweenspullen naar mijn oude adres verstuurd. En guess what, het pakje is aangenomen!
ja uiteraard, maar dan nog, dan moeten ze maar net thuis zijn ook... Ik voel me een opper-oen!quote:
Oei, inderdaad gauw langsgaan? Of is het ver uit de buurt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
kuhuuuuuut kut kut!!!! Ze hebben mijn halloweenspullen naar mijn oude adres verstuurd. En guess what, het pakje is aangenomen!
webwinkel waar ik vroeger wel eens bestelde, account nooit aangepast, nu voor het eerst in 3 jaar weer besteld zonder adres te controleren. Beetje domquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Diconnected het volgende:
Hoe krijg je et ook voor elkaar dan?
1100 meter, give or take. Gelukkig wel, want ik heb geen telefoonnummersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Oei, inderdaad gauw langsgaan? Of is het ver uit de buurt?
je hebt toch straat en huisnummer, gewoon op internet tel nr erbij zoeken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1100 meter, give or take. Gelukkig wel, want ik heb geen telefoonnummers
ah zal voor je duimen of je de baan krijgtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Joysa het volgende:
Nein mann, ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischien tanzen.
als ze een vaste lijn hadden wel jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hebt toch straat en huisnummer, gewoon op internet tel nr erbij zoeken?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze een vaste lijn hadden wel ja
Dat was ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
@tiliciouz: Wat een suckers die TNTlaat ze het lekker zelf met die postbode regelen idd!
@DC; zonde van lakje
De burlesque glitters zijn MOOI!!!
Net even naar mijn huis gekeken want ik werd met de auto gebracht, mijn verdieping staat erop en die erboven ook, en het dak
Oh sorry ik ben warrig van die k*t meds. Ik bedoelde voor tiliciouz dat het rot is wat er op haar werk gebeurde en nog belachelijker dat de thuiszorg er geen moer aan doet!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh sorry ik ben warrig van die k*t meds. Ik bedoelde voor tiliciouz dat het rot is wat er op haar werk gebeurde en nog belachelijker dat de thuiszorg er geen moer aan doet!
en voor jou natuurlijk verrot van de tnt
Oh ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik: ik baal van dat pakketje!
Collega: mijn buurvrouw heeft een tumor in d'r hoofd, dat is pas echt een probleem!
....
waarschijnlijk januari!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]geeft niks! Maar wat is de verwachte opleverdatum, van je house?
Dan sta je ook met je bek vol tandenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Collega: mijn buurvrouw heeft een tumor in d'r hoofd, dat is pas echt een probleem!
....
Eh ja.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
....
Wat een klote streek... je zou zelfs aangifte kunnen doen en zij willen het gewoon negeren, bahquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Haha, ja die is leuk! Ken je ook die van Barbra Streisand? Die is ook vrij geniaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Joysa het volgende:
Nein mann, ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen.
ja da's ook een lekker nummer!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:00 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Haha, ja die is leuk! Ken je ook die van Barbra Streisand? Die is ook vrij geniaal.
ah, klote!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Joysa het volgende:
Ik ben niet de juiste persoon, ze zien me niet de hele week achter een bureautje zitten.
De tyfus dan lekker
Balen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Joysa het volgende:
Ik ben niet de juiste persoon, ze zien me niet de hele week achter een bureautje zitten.
De tyfus dan lekker
Dat is zuur zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Joysa het volgende:
De tyfus dan lekker
ah meis balenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Joysa het volgende:
De tyfus dan lekker
balen joh!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Joysa het volgende:
De tyfus dan lekker
Jij? Wij!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Cyntiaa het volgende:
shippingmail gehad van TD
Benieuwd is wat ik bijbetalen moet
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Cyntiaa het volgende:
shippingmail gehad van TD
Benieuwd is wat ik bijbetalen moet
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef princess-a het volgende:
Mama en ik hebben net boodschappen gedaan. We hadden nodig: een dagboekje, kattenvlees, handzeep en boter. Komen thuis met kattenmelk, kattensnoepjes, dagboekje, frisdrank, allemaal fruit, koek, listerine, optimel en nog wat dingen. Maar we zijn het kattenvlees, boter en de handzeep vergetenFAIL
Ah, shit....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Joysa het volgende:
De tyfus dan lekker
Ja, legitimatie is verplicht, maar als je het briefje bij je hebt wordt er 9 van de 10 keer niet naar gevraagd als jij lief glimlachend zegt dat je het pakketje op naam van je vriend op komt halen....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een probleem. Stel ik mis de postbode voor de tweede keer kan ik het pakket afhalen bij het postkantoor hier aan de andere kant van de stad.Maar moet je je dan ook legitimeren? Dat zie ik namelijk wel eens vaker en het asos pakketje staat op naam van mijn vriend.
Ja en anders kan ik ze nog eens piekfijn vertellen wat er allemaal in zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, legitimatie is verplicht, maar als je het briefje bij je hebt wordt er 9 van de 10 keer niet naar gevraagd als jij lief glimlachend zegt dat je het pakketje op naam van je vriend op komt halen....
Volgens mij kan je ook dat briefje op de achterkant invullen dat jij gemachtigd bent om het op te halen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en anders kan ik ze nog eens piekfijn vertellen wat er allemaal in zit.
Maar dan nog moet je jezelf officieel legitimerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook dat briefje op de achterkant invullen dat jij gemachtigd bent om het op te halen.
Is dat erg dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar dan nog moet je jezelf officieel legitimeren
Oh, da's klote!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Joysa het volgende:
De tyfus dan lekker
Dat geldt alleen bij aangetekende post, anders is legitimatie niet nodig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een probleem. Stel ik mis de postbode voor de tweede keer kan ik het pakket afhalen bij het postkantoor hier aan de andere kant van de stad.Maar moet je je dan ook legitimeren? Dat zie ik namelijk wel eens vaker en het asos pakketje staat op naam van mijn vriend.
Dat denk ik wel hoor, ze werken op zaterdag dus werkdagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik bel maandag ochtend wel even. Er staat op het briefje eerstvolgende werkdag zaterdag kan ik niet als werkdag beschouwen toch?
oeh, dat zijn wel de betere berichtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:39 schreef bibi het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen pakjes binnen gekregen van transdesign, en bij beide geen douane hoeven te betalen. Dus het is dus niet standaard, gelukkig.
klinkt mooi!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:
I has pretty nails![]()
Aragon suede met seche tips en ringvingers
foto!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb allemaal leuke lakjes uit De Koffer
Verslag, verslagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb allemaal leuke lakjes uit De Koffer
nouja, het is anders dan het klinkt heurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
uit in je eentje? Dat lijkt me suf!
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef princess-a het volgende:
Oeh ik smeer net Asos by Ciate Lauren op en guess what??
It's a one coater
Ja dat wil je indd wantquote:
Die waar Roel op het laatste moment voor koos?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Whatthe heeft Delta een dubbelgangsterbij The Voice is er een vrouw die echt op haar lijkt
VERSLAGquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Whatthe heeft Delta een dubbelgangsterbij The Voice is er een vrouw die echt op haar lijkt
Die van Sober?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, het is anders dan het klinkt heur
en leuk
maar ene endje rijden, da's spannend
Ja! dat is Koh Medeter Green *foto zoeken gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef Juud- het volgende:
omg.. zit ik gisteren tijdens een vergadering naast een collega die PRECIES dezelfde kleur nagellak op heeft. En het mooiste: ik had P2-Artful en zij een lakje van KOH (kan ff niet vinden hoe -ie heet) die 10x zo duur is en een precieze dupe van Artful.
Je hebt gelijk ja!! Hoe kan je dat nou zo snel weten.. ik heb me gek gezochtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! dat is Koh Medeter Green *foto zoeken gaat
Dan ben ik blij dat ik de P2 hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! dat is Koh Medeter Green *foto zoeken gaat
en tadaaaa;
[ afbeelding ]
Hahah nou er zullen genoeg zijn die er over heen gelezen hebben hoor, toen ik het hier postte. Maar Medeter Green zat bij het Elle abonnement een half jaar geleden dus toen ik dat pakketje binnenkreeg heb ik zonder pardoes Artful weggedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Juud- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja!! Hoe kan je dat nou zo snel weten.. ik heb me gek gezocht
edit: you're good! Ik dacht dat ik een onwijze ontdekking had gedaan gisteren die ik hier ff met jullie moest delen, maar het is dus al niet echt een nieuwtje meer![]()
Ja he! Jeetje.. Ik vind Esmee echt een plaaaatjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Wat is het niveau bij TVOH matig vanavond
beide*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben een kattenmandje aan het uitzoeken waar bijde haarballen samen in kunnen pitten
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja joh let niet op mij hoortypos ftw als je 2x meds krijgt op een dag
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Ja he! Jeetje.. Ik vind Esmee echt een plaaaatjemaar kwa zang valt ze wat tegen!
Baal inmiddels wel dat ik toen de uitnodiging van RTL kwam niet een demo heb opgestuurd, dit is toch wel heel leuk
Maar je kan die demo hier neerzettenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Ja he! Jeetje.. Ik vind Esmee echt een plaaaatjemaar kwa zang valt ze wat tegen!
Baal inmiddels wel dat ik toen de uitnodiging van RTL kwam niet een demo heb opgestuurd, dit is toch wel heel leuk
Niet om naar de studio te komen hoor, maar om dus een demo op te sturen die naar de scouts gaat. Die selecteren de personen die voor de echte jury komen te staan. Op het moment dat dat kwam was ik snipverkouden en bepaald niet bij stem dus ik ga nu gewoon wanneer ik wel goed bij stem ben demo's opnemen en die volgend jaar versturenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Had jij een uitnodiging hiervoor?? Wajoo!! Snap dat je spijt hebt nu
![]()
Het enige 'fatsoenlijke' wat online staat is een opname samen met mn huisgenootje. Moeten jullie dan wel bij bedenken dat we zo'n 6 uren bezig zijn geweest met zijn stukje opnieuw, verbeteren, opnieuw, ik het rappen voor doen (mijn uitspraak is beterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar je kan die demo hier neerzetten![]()
Ooit aangemeld voor Idols, toen overleed mn broer en heb ik het weer afgeblazen, ook vanwege wurgcontract enzo. Later meegedaan aan talentenjacht bij TMF, nu sta ik in van die meisjes die zingen bestandenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
Hoe komt het dan dat jullie een uitnodiging krijgen? Ik bedoel: hoe weten die mensen van je bestaan af?
Ah, zo! Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooit aangemeld voor Idols, toen overleed mn broer en heb ik het weer afgeblazen, ook vanwege wurgcontract enzo. Later meegedaan aan talentenjacht bij TMF, nu sta ik in van die meisjes die zingen bestanden
ah joh tvoh loopt goed dus dat gaan ze echt wel weer zo lang mogelijk uitmelken totdat de kijkcijfers omlaag gaan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooit aangemeld voor Idols, toen overleed mn broer en heb ik het weer afgeblazen, ook vanwege wurgcontract enzo. Later meegedaan aan talentenjacht bij TMF, nu sta ik in van die meisjes die zingen bestanden
Wow tofquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het enige 'fatsoenlijke' wat online staat is een opname samen met mn huisgenootje. Moeten jullie dan wel bij bedenken dat we zo'n 6 uren bezig zijn geweest met zijn stukje opnieuw, verbeteren, opnieuw, ik het rappen voor doen (mijn uitspraak is beter) hij weeeer opnieuw en dat ik het toen dus zó ontzettend zat was dat ik het in 1 ruk heb opgenomen en in 3 minuutjes klaar was
Ik begin ongeveer bij 2.57
Zal deze week wel wat meer online gooien en het laten horen![]()
Liefquote:
Slaap lekkerquote:
Wat ga je daar doen? Ik mag zo lekker werken, heb er serieus wel even zin inquote:
Het alleen uitgaan bedoel je? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
poepen op den wc! Mir, hoe ging het!??
jup!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het alleen uitgaan bedoel je? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
ik vnod de film niet zo heel veel aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben net besloten om vandaag lekker zelfgemaakte tapas te gaan eten heel de avond en dan Paranormal Activity te kijken. Die moet heel goed zijn heb ik gehoord. Ben benieuwd
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben net besloten om vandaag lekker zelfgemaakte tapas te gaan eten heel de avond en dan Paranormal Activity te kijken. Die moet heel goed zijn heb ik gehoord. Ben benieuwd
ja, goed, was best gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
poepen op den wc! Mir, hoe ging het!??
Ik zag het van de week op tv(een commercial)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vnod de film niet zo heel veel aaner komt een deel 2 aan!
Je halloween dingie? Heb je em al terug?quote:
nee maar ik kan m vanavond ophalenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je halloween dingie? Heb je em al terug?
Gelukkig!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar ik kan m vanavond ophalen
Yay!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar ik kan m vanavond ophalen
Ook fijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik mag komende 2 weken nog 5 dagen extra werkenKA-TSJING! Falen
Rot postkantoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:05 schreef Diconnected het volgende:
Kom ik aan bij het postkantoor... ISSIE DICHTEn op het internet stond er dat ie tot 5 uur open was
![]()
Dus ik ga zo maar eens een verslagje tiepen over de avonturen van de Koffer.
Ik faalde en stuurde een mailtjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:44 schreef Debsterr het volgende:
Mensen nog op zoek naar lakjes uit de OMG serie? Alles behalve OMG staat voor ¤ 5,- op MP (zie deze link http://kopen.marktplaats.(...)euw/c1832.html?xl=1&......
wat is het probleem met je nagels? dubbelklappen .. splijten etc ...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef Muks het volgende:
*kuch*
Mag ik hier een nagelverhardervraag plaatsen ?
ik wil graag weten welke nagellakverharder nu werkelijk werkt.
heulp!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:44 schreef Debsterr het volgende:
Mensen nog op zoek naar lakjes uit de OMG serie? Alles behalve OMG staat voor ¤ 5,- op MP (zie deze link http://kopen.marktplaats.(...)32.html?xl=1&ds=to:1;pu:0;l1:1826;l2:1832;ui:9329152;lt:zip;sfds:1;pt:0;mp:numeric;lx:159796;ly:381733;pc:378%252C379%252C380%252C381%252C382%252C383%252C384%252C385%252C386%252C387%252C388%252C389%252C390%252C391%252C392%252C393%252C394%252C1353%252C1354%252C1396%252C1469%252C1470%252C1471%252C1472%252C1473%252C1474%252C1661%252C1662%252C1663%252C2078;osi:2&ppu=0&postcode=5654RJ&aw[1682][0]=10162&ui=9329152&p=1&pmax=10
ze groeien netjes en dan ineens knappen ze af, soms splijten ze maar lang niet altijd. Ze zijn gewoon slapjes, vouwen makkelijk om (en scheuren dan mega kort af *au*quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is het probleem met je nagels? dubbelklappen .. splijten etc ...
herome en sally hanssen werken goed, maar het hangt van je nagels af welke je nodig hebt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:52 schreef Debsterr het volgende:
Oh my China Glaze Grape Crush staat op eBay. $30,-
.
Balen! Die wil ik ook nog graag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:52 schreef Debsterr het volgende:
Oh my China Glaze Grape Crush staat op eBay. $30,-
.
Crystal Ball ja! Geen idee of het een collectie was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Balen! Die wil ik ook nog graag.
Iemand trouwens enig idee van welke collectie die is? Weet wel dat er een soortgelijke rode in zat, maar wil weten wat nog meer.
Paars met holo glitter erin, ik vind hem gewoon echt heel mooi, weet ook niet zo goed waaromquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
wat is er zo speciaal aan grape crush?
holoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Paars met holo glitter erin, ik vind hem gewoon echt heel mooi, weet ook niet zo goed waarom.
Ja die 'rode' das Chrystall Ballquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Balen! Die wil ik ook nog graag.
Iemand trouwens enig idee van welke collectie die is? Weet wel dat er een soortgelijke rode in zat, maar wil weten wat nog meer.
Ik heb 'm ook ff op de watchlist gezet, kijken wat de prijzen gaan doenquote:
hij wordt toch alleen naar US geshipt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook ff op de watchlist gezet, kijken wat de prijzen gaan doen.
Zie nergens expliciet dat er alleen US shipping is, maar sowieso vind ik het leuk om te kijken wat 'ie nou uiteindelijk oplevertquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
hij wordt toch alleen naar US geshipt?
Snap ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zie nergens expliciet dat er alleen US shipping is, maar sowieso vind ik het leuk om te kijken wat 'ie nou uiteindelijk oplevert.
Ja, alleen is dat op eBay meestal niet zo strikt, meestal als je mailt dan verzenden ze het gewoonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap ikMaar denk voordat iemand van jullie misschien denkt van jeeeeeeejj
![]()
![]()
en er dan achterkomt dat ze niet shippen
is zo'n teleurstelling dan
er staat;
Item location: Illinois, United States
Shipping to: United States
en dan change country aanklikken, en dan staat er weer alleen United States.
Na deze swatch begin ik je goed te begrijpenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Paars met holo glitter erin, ik vind hem gewoon echt heel mooi, weet ook niet zo goed waarom.
Echt? Hoeveel dingen ik daarom al heb weggekliktquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, alleen is dat op eBay meestal niet zo strikt, meestal als je mailt dan verzenden ze het gewoon.
Ja hèquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Na deze swatch begin ik je goed te begrijpen![]()
[ afbeelding ]
rot opquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Na deze swatch begin ik je goed te begrijpen![]()
[ afbeelding ]
Ja die cats eye is tof!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Crystal Ball ja! Geen idee of het een collectie was.
Een SQ lakje gevonden
Ik loldequote:
Ik ben het er niet helemaal mee eens, ik vind dat veel andere bloggers veel mooiere swatches maken dan scrangie. Ik heb zelfs bij haar swatches zelden nog het MUST. HAVE. NEED. gevoelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik lolde![]()
rot op, doet me denken aan wat die Amerikanen altijd doen; SHUT UP!
Oja Scrangie is toch een trutBij haar is alles prachtig maar dan int echie valt dat wel eens tegen, deze valt vast ook tegen, dan hoef je hem niet
En de verwarming?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:41 schreef Diconnected het volgende:
Oh mennn ik heb het koud niet normaaldikke trui aan, dikke wollen sjaal en m'n uggs en nogsteeds koud
Ja ga toch maar tellenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie dat je wel bezig bent ze aan te kruisen![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:54 schreef Loqi het volgende:
Whoo, vandaag met zn 2e 2.10 bij 1.60 meter aan Pax, 2 hemnes nachtkastjes en een Grevback in elkaar gezet
morgen verder
10!!!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:56 schreef Diconnected het volgende:
84 untrieds?! my god ik heb 121 lakjes waarvan 10 untried
quote:
Dat heb ik dus ook. Plus dat ze de kleuren ook vaak niet heel best weer geeft (en nee, ik kan het zeeeeeker NIET beter). Als ik ze dan zelf gebruik, lijken ze totaal niet op haar swatches.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het er niet helemaal mee eens, ik vind dat veel andere bloggers veel mooiere swatches maken dan scrangie. Ik heb zelfs bij haar swatches zelden nog het MUST. HAVE. NEED. gevoel
Nicequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die 'rode' das Chrystall BallDie hettik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |