Ohjeeeeeeej..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg van zowel Van als sales geen reactie over de shipping van m'n TD pakketje. Ben bang dat er iets niet is ofzo..
Wanneer had je een bestelling geplaatst? Ik zondag en kreeg uiteindelijk gisterenavond pas de invoice binnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg van zowel Van als sales geen reactie over de shipping van m'n TD pakketje. Ben bang dat er iets niet is ofzo..
Fijn is dat wel hč? Ik heb bij 1 nagel dat ik die huid ga zien, das wel een beetje gek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:24 schreef Joysa het volgende:
Wat me trouwens opeens opvalt, ik heb veel minder snel vuil onder mn nagels.. zal die huid eronder dan toch echt gegroeid zijn?
Say whut?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
de maandverband-emmer op het toilet is bezeten
Huh?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
de maandverband-emmer op het toilet is bezeten
ja dat ding heeft een bewegingssensor, de deksel gaat open als je er met je hand boven hangt. Maar nu gaat ie regelmatig uit het niets open!!!quote:
Ik heb een hele week nog niet gelaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga vanavond weer lakken en even de stad in voor de Essence actie en GOSH actie
Spannendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Joysa het volgende:
Poeh, dat was een heel formeel gesprek
Hoor vanmiddag of ik nou zeker ben aangenomen
Oeh stress! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Joysa het volgende:
Spannend!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Joysa het volgende:
Zou ik ook niet kunnen hoor, TNTquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik kreeg vanmorgen telefoon van de TNT. Schijnbaar is de chauffeur een paar keer aan de deur geweest (verklaart de niet aflevering bij buren) en laat hij nu een briefje achter met zijn privé (!) nummer zodat ik hem hierover kan bellen. Die arme man moet het dus uit eigen zak gaan betalen? Dan bel ik 'm wel gewoon om goeie afspraken te maken, ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen hoor. TNT medewerkers hebben nou niet echt de beste werkgever.
Is dat nog steeds over de gemolesteerde Damone?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik kreeg vanmorgen telefoon van de TNT. Schijnbaar is de chauffeur een paar keer aan de deur geweest (verklaart de niet aflevering bij buren) en laat hij nu een briefje achter met zijn privé (!) nummer zodat ik hem hierover kan bellen. Die arme man moet het dus uit eigen zak gaan betalen? Dan bel ik 'm wel gewoon om goeie afspraken te maken, ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen hoor. TNT medewerkers hebben nou niet echt de beste werkgever.
Jup!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat nog steeds over de gemolesteerde Damone?
Ze gaan ook pas 16u onze tijd open dacht ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn TD is nog steeds in behandeling...
wat is dat voor raar gedoequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |