quote:Hmja, maar ik begrijp niet waarom de functie van die knop ineens gewijzigd zou moeten worden. Juist op een iPad is dat ideaal.Op zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ach, game center zat ook nog id allerallerlaatste beta van iOS 4.0 en verdween uit de GM
quote:Ik ben jaloers op jullie allemaal.Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Locusta het volgende:
Ik kende het niet, maar wat is die TED-applicatie super zegHeb ondertussen al een aantal interessante presentaties bekeken van o.a. Oliver Sacks (neuroloog) en Jared Daimond (historicus/bioloog/etc).
Link: http://www.ipadplanet.nl/(...)ek-vol-presentaties/
quote:Mja, op zich is ie via de dubbeldruk ook wel snel te vinden.Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar ik begrijp niet waarom de functie van die knop ineens gewijzigd zou moeten worden. Juist op een iPad is dat ideaal.
quote:Er is toch gewoon een TED iPhone app?Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie allemaal.
Maar weet een van jullie misschien of er een soortgelijke app is voor de iPhone?
quote:Niet van TED zelfs volgens mij, alleen van anderen, die niet erg goede reviews krijgen.Op zondag 24 oktober 2010 22:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een TED iPhone app?
quote:Ik vraag altijd voor ik zelf kijk.Op zondag 24 oktober 2010 22:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een TED iPhone app?
quote:inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar ik begrijp niet waarom de functie van die knop ineens gewijzigd zou moeten worden. Juist op een iPad is dat ideaal.
quote:Ze laten je wel alvast wennen aan de scherpe letters van de tab denk ik?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ideasinmovement.nl/
Tsja...
quote:Freudiaanse verspreking?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Tering, dat cut the dope is wel vet.
quote:Het is subjectief, maar:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Welke games zijn zeker het checken waard?
quote:Angry BirdsOp dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Welke games zijn zeker het checken waard?
quote:Veel zijn er wel enthousiast over ja, dus wat dat betreft kan je hem goed proberen.. Ikzelf vind het 3x niksOp dinsdag 26 oktober 2010 18:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angry Birds
Angry Birds
Angry Birds
Angry Birds
Angry Birds
quote:Hetzelfde voor Bruno Mars.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef LeNick het volgende:
[..]
Veel zijn er wel enthousiast over ja, dus wat dat betreft kan je hem goed proberen.. Ikzelf vind het 3x niks
quote:Goede toevoeging aan het topic!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Bruno Mars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |