quote:Zat jij vanmiddag nog niet heel hard te roepen dat 3G toch maar lastig was ivm abbo's etc.Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn er al leuke aanbiedingen voor een iPad 3G + abbo met interessante iPad prijs?
quote:VLC downloaden op je iPad > iPad aansluiten op je computer > in iTunes naar het tabblad "programma's" gaan en helemaal naar beneden scrollen > op VLC plager klikken en films toevoegenOp donderdag 21 oktober 2010 17:36 schreef LeNick het volgende:
Heb ik over nagedacht, maar ik snap niet hoe je ze dan op je iPad kan zetten omdat iTunes ze niet eens wil inladen bij mij?
quote:http://www.studentmobiel.(...)0?combination_id=215Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn er al leuke aanbiedingen voor een iPad 3G + abbo met interessante iPad prijs?
quote:IPad verslaafde, zul je over 2 dagen wel zeggen
quote:2 dagen!? Ik heb het idee dat dat wel iets sneller gaat gebeuren.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:02 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
IPad verslaafde, zul je over 2 dagen wel zeggen
quote:Het makkelijkste is om een ander videoprogramma te installeren, zoals VLC, dat wat toleranter is ten aanzien van het bestandsformaat.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:13 schreef Copycat het volgende:
Bear with me, ik ben hier echt heel dom in.
Ze staan in mijn afbeeldingen bij de foto's die wel gewoon overgezet worden naar iTunes. Daar gaat het al de mist in, dus.
Gemaakt met een Kodak (easy share)
...
Oe, ik zie nu bij bestand dat ik ze kan overzetten van Quick Time naar iTunes ...
Even proberen of dat zoden aan de dijk zet!
Bedankt!
quote:Ach, game center zat ook nog id allerallerlaatste beta van iOS 4.0 en verdween uit de GMOp zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ipadplanet.nl/(...)hakelaar-in-ios-4-2/
Belachelijk. Geef me als user dan tenminste een keuze.
quote:Hmja, maar ik begrijp niet waarom de functie van die knop ineens gewijzigd zou moeten worden. Juist op een iPad is dat ideaal.Op zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ach, game center zat ook nog id allerallerlaatste beta van iOS 4.0 en verdween uit de GM
quote:Ik ben jaloers op jullie allemaal.Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Locusta het volgende:
Ik kende het niet, maar wat is die TED-applicatie super zegHeb ondertussen al een aantal interessante presentaties bekeken van o.a. Oliver Sacks (neuroloog) en Jared Daimond (historicus/bioloog/etc).
Link: http://www.ipadplanet.nl/(...)ek-vol-presentaties/
quote:Mja, op zich is ie via de dubbeldruk ook wel snel te vinden.Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar ik begrijp niet waarom de functie van die knop ineens gewijzigd zou moeten worden. Juist op een iPad is dat ideaal.
quote:Er is toch gewoon een TED iPhone app?Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie allemaal.
Maar weet een van jullie misschien of er een soortgelijke app is voor de iPhone?
quote:Niet van TED zelfs volgens mij, alleen van anderen, die niet erg goede reviews krijgen.Op zondag 24 oktober 2010 22:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een TED iPhone app?
quote:Ik vraag altijd voor ik zelf kijk.Op zondag 24 oktober 2010 22:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een TED iPhone app?
quote:inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar ik begrijp niet waarom de functie van die knop ineens gewijzigd zou moeten worden. Juist op een iPad is dat ideaal.
quote:Ze laten je wel alvast wennen aan de scherpe letters van de tab denk ik?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ideasinmovement.nl/
Tsja...
quote:Freudiaanse verspreking?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Tering, dat cut the dope is wel vet.
quote:Het is subjectief, maar:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Welke games zijn zeker het checken waard?
quote:Angry BirdsOp dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Welke games zijn zeker het checken waard?
quote:Veel zijn er wel enthousiast over ja, dus wat dat betreft kan je hem goed proberen.. Ikzelf vind het 3x niksOp dinsdag 26 oktober 2010 18:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angry Birds
Angry Birds
Angry Birds
Angry Birds
Angry Birds
quote:Hetzelfde voor Bruno Mars.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef LeNick het volgende:
[..]
Veel zijn er wel enthousiast over ja, dus wat dat betreft kan je hem goed proberen.. Ikzelf vind het 3x niks
quote:Goede toevoeging aan het topic!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Bruno Mars.
quote:Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |