Ja maar zo zal die niet bij Apple bekend staan neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke dikke kans dat deze build die final is
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dan gaan we Omnifocus ook maar aanschaffen. No jailbreak, no Omnifocus.
Eerst MobileMe-sync voor Devonthink, anders begin ik er nog niet aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De iPhone-/iPad-app van Devonthink is ook uit trouwens. Moet er nog ff mee spelen.
Ja, zie: http://blog.iphone-dev.org/post/1452044444/redsn0w-limera1n-funquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:37 schreef rubje het volgende:
de nieuwe versie 4.2? ziet er gelikt uit echter de vraag blijft voor mij of de laatste jailbreak hiervoor ook uitstekend is.
Ik heb een 64Gb, maar ik zou niet zo goed weten wat ik er allemaal op moet zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Zwansen het volgende:
Is 16GB eigenlijk niet veel te weinig? 64GB is sowieso prima, maar om daar nu 200 euro meer voor te betalen.
En zou ik met mn HTC Desire tethering kunnen gebruiken en zo online kunnen met een iPad?
Ligt er maar net aan wat voor apps je erop zetquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb een 64Gb, maar ik zou niet zo goed weten wat ik er allemaal op moet zetten.
Het zuigt dat je niet vanaf de ipad muziek kan streamen naar een airport express, dus muziek erop zetten is ook niet heel nuttig.
Films erop zetten is ook een beetje lastig, streamen gaat makkelijker, want je moet ze toch converteren.
16 Gb is echt wel genoeg.
- The Elements (1,71 GB)quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welke apps zijn dat dan? Vind ik juist zo prettig, dat de meeste apps meestal niet meer dan een paar MB groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |