Yvonnequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oke. Even een serieuze vraag.
Wie heeft er hier FOK.rar gezien?
Rustig, sahbi. We bosses die coño.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ee wola je denk wel dat je steor bent ma arje steld niks voor ik bdoel haal ali en mo arbij je kan niks maken ik kom je kk klapen gast lol denk je egt je me aan kan kom dan je stel nisk vor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:57 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga ook eens slapen
Trusten iedereenOeiiii.....laat een admin dit maar niet zienSPOILER: alleen voor HAPPYBOBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, nou, dan, ooit. Als we elkaar weder ontmoeten op de Foks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Oke, alleen ben ik morgen de hele dag weg... IK HEB ZOWAAR EEN LEVEN!
Nouja, maar tot 4 uur of zo eigenlijk
Maakt niet uit. Mensen gaan hier achter komen. Al je vrienden zullen het weten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn vader is niet thuisen ik surf met privé navigatie op deze tijdstippen
hahaaaa.....daar geniet hean82 wel vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oeiiii.....laat een admin dit maar niet zien
hahaha sabi denk je ik niet allen akn hem aanpaken bok op man heb g1 hulp nodeg tege dese zemmel wt dnk jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Rustig, sahbi. We bosses die coño.
Alleen voor HAPPYBOB!!!11!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oeiiii.....laat een admin dit maar niet zien
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
hahaaaa.....daar geniet hean82 wel van![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
hahaaaa.....daar geniet hean82 wel van![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oh, nou, dan, ooit. Als we elkaar weder ontmoeten op de Foks.
Ik zat eerst van; Is dit nou serieus ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik schrok me echt de tering.![]()
Wacht maar tot remlof komtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.
In nachtbagger komen geen mods.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.
In nachtbagger komen geen mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |