Omdat je de hele tijd aan het bewijzen bent dat je op vrouwen valt enzo..:* Let maar op..over 2 jaartjes zit jij met je lol in de anus van een grote neger te roerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel
HAPPYBOB MOET UITLEGGEN WAAROM IK IN EEN ONTKENNINGSFASE ZIT JONGUH!
Een mooi meisje is iets anders dan zoenende gasten, serieus.quote:
ik denk dat de neger bij hem zit hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd aan het bewijzen bent dat je op vrouwen valt enzo..:* Let maar op..over 2 jaartjes zit jij met je lol in de anus van een grote neger te roeren
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef Lysdexie het volgende:
Dit loopt uit de hand jongens. Even mijn vader erbij roepen.
ik gebruik.. : builenpest, syflus, tyfus, teringquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die kanker als versterkwoord gebruiken.___!
-1.
Doe ik nu alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd aan het bewijzen bent dat je op vrouwen valt enzo..:* Let maar op..over 2 jaartjes zit jij met je lol in de anus van een grote neger te roeren
Dat wordt stap 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef Dyr. het volgende:
[..]
ik denk dat de neger bij hem zit hoor
Een schattige kinderfoto die slechts een paar users hebben gezien en mogen zien. Volgens mij kreeg ik van jou ook een kinderfoto, dus jij krijgt 'm morgen sowieso wel.quote:
NEGER WAAR IK EERSTquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef Dyr. het volgende:
[..]
ik denk dat de neger bij hem zit hoor
SCORE!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een schattige kinderfoto die slechts een paar users hebben gezien en mogen zien. Volgens mij kreeg ik van jou ook een kinderfoto, dus jij krijgt 'm morgen sowieso wel.
Mag ik 'm ook ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een schattige kinderfoto die slechts een paar users hebben gezien en mogen zien. Volgens mij kreeg ik van jou ook een kinderfoto, dus jij krijgt 'm morgen sowieso wel.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
doe nog 1x hard dan
doe nog 1x hard
Wat p0epiigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slaap keihard lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef JanPiraat het volgende:
uik ga slapen jongens en meisjes keihardd![]()
Welterusten Janquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef JanPiraat het volgende:
is je toeter al opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef JanPiraat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |