Gewoon player names ook onder V gooien en desnoods enemies uit. Zie je alleen je maten rondhoppen en hun healthbars. Het is even aanpoten, maar zo kudt is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:18 schreef Googolplexian het volgende:
Gaat niet om waar de fout ligt maar hoe betalende klanten je product ervaren.
En tsja ... niet iedereen is een targetting held zoals jij met 200 fps.
Jaaaa, je hebt echt de tijd genomen om je te informeren over de veranderingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef Googolplexian het volgende:
Ik had al m'n addons ge-uninstalled (Curse) en nieuwe uitgezocht. Alle settings van Wow weer terug gezet naar mijn fav instellingen. 3 Uur op een dummy staan hameren om rotations goed te krijgen. Vanishing dust ingekocht om erachter te komen dat meeste glyphs niet beschikbaar zijn. Alle Argent q's doorlopen om verschil te pinpointen. Gereforged & ge-regemmed. 2 Uurtjes voor anderen staan enchanten (die waren ook ERG blij).
Blijf ik nog zitten met een cloth class die niets meer kan overleven, bugged UI, bugged game mechanics, bugged tools, een shitload aan gold minder (zijn repairs trouwens duurder nu?) ...
Nogmaals, als je er zo klaar mee bent allemaal, wat doe je dan in dit topic?quote:Durability: cloth, leather, and mail now have as many points of durability as plate, making the repair cost on death much closer to equal for all classes.
Tuurlijk is het je goed recht om je eigen account te cancelen, maar ga er vervolgens geen haat mee zaaien op een forum. Ik heb echt het gevoel dat deze mensen het posten om meer mensen te overtuigen van de slechte patch. Ik merk deze sfeer ook gewoon ingame, waar iedereen nu zit te klagen en te janken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:29 schreef Omega het volgende:
Wat gaat dit topic hard zeg, en alleen maar omdat 1 persoon aangeeft zijn account te cancelen vanwege deze patch. Dat is toch zijn goed recht. Sommige vinden het juist leuk, anderen vinden het niet leuk. Maar daarom zijn het nog geen kortzichtigen of Blizz schaapjes. het spel speel je om plezier te hebben.
Tuurlijk is dat het, ik zie geen andere reden om hier te gaan lopen QQ'en over het feit dat je er mee stopt. En alle argumenten die mensen aandragen over dingen die ze wél bevallen zorgen ervoor dat het blizz-schaapjes zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef Ericjuh het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat deze mensen het posten om meer mensen te overtuigen van de slechte patch.
Ik vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat het, ik zie geen andere reden om hier te gaan lopen QQ'en over het feit dat je er mee stopt. En alle argumenten die mensen aandragen over dingen die ze wél bevallen zorgen ervoor dat het blizz-schaapjes zijn
Wat een nondiscussie_! Kap er gewoon mee als je het spel (want dat is het) niet meer leuk kan vinden maar ga dan niet anderen lastigvallen met je drama
Lees dan niet en lul er dan helemaal niet over als je er niet tegen m'n ANTWOORDEN kunt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat het, ik zie geen andere reden om hier te gaan lopen QQ'en over het feit dat je er mee stopt. En alle argumenten die mensen aandragen over dingen die ze wél bevallen zorgen ervoor dat het blizz-schaapjes zijn
Wat een nondiscussie_! Kap er gewoon mee als je het spel (want dat is het) niet meer leuk kan vinden maar ga dan niet anderen lastigvallen met je drama
Maar wat DENK je, kom je nog TERUG als Cata UITKOMT?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lees dan niet en lul er dan helemaal niet over als je er niet tegen m'n ANTWOORDEN kunt.
Ik DENK dat ik dat volgend jaar wel ZIE. Why pay for bugs?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar wat DENK je, kom je nog TERUG als Cata UITKOMT?
Maar ingame ga je toch ook niet de hele tijd daarop reageren. Hij wilde ZIJN frustratie even melden, nou mooi toch. Of ben jij die leidinggevende die ontslagen moet wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het je goed recht om je eigen account te cancelen, maar ga er vervolgens geen haat mee zaaien op een forum. Ik heb echt het gevoel dat deze mensen het posten om meer mensen te overtuigen van de slechte patch. Ik merk deze sfeer ook gewoon ingame, waar iedereen nu zit te klagen en te janken.
DIe bugs worden heus wel opgelostquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik DENK dat ik dat volgend jaar wel ZIE. Why pay for bugs?
OK OK I feed the troll, je windows is legaal?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik DENK dat ik dat volgend jaar wel ZIE. Why pay for bugs?
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
DIe bugs worden heus wel opgelost![]()
En het is toch leuk om je char opnieuw te leren kennen![]()
![]()
Ga anders bij een guild die niet zo moeilijk doet over gear en voor de lol speelt (die mensen zijn er ook, jawel!) dan hoef je je ook niet zo druk te maken om je gems en enchants.
Sterker nog, dan ben je de held omdat je er zoveel van weet enzo. Whooot!![]()
Hoho, in Windows zitten geen bugs, dat zijn featuresquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
OK OK I feed the troll, je windows is legaal?
Je hebt tot nu toe ongeveer een euro betaald sinds de nieuwe patch...
Jij was DEGENE die ineens niet MEER in ging op mijn REACTIE'S, maar HET maakt mij NIET zo veel uit HOORquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lees dan niet en lul er dan helemaal niet over als je er niet tegen m'n ANTWOORDEN kunt.
Ja, tuurlijk. Heb jij geen bedrijf dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
OK OK I feed the troll, je windows is legaal?
Je punt?quote:Je hebt tot nu toe ongeveer een euro betaald sinds de nieuwe patch...
Zoals gewoonlijk mis je weer eens het punt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was DEGENE die ineens niet MEER in ging op mijn REACTIE'S, maar HET maakt mij NIET zo veel uit HOOR
Dat komt omdat ik niet tegen je ANTWOORDEN kan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk mis je weer eens het punt.
En daar komt je welbesproken mening naar boven. Sukkel.quote:
Want je windows kan alleen maar legaal zijn als je een bedrijf hebt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Heb jij geen bedrijf dan?
Niet ge-edit hoor, gewoon volgende postquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En daar komt je welbesproken mening naar boven. Sukkel.
Ow ... ge-edit. Had je niet hoeven melden hoor ... is meer dan duidelijk.
Mjah ... ben je een beetje meer dan zat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet ge-edit hoor, gewoon volgende post
Hoef je niet te gaan schelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |