quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je doet net of de vorige patches altijd vlekkeloos waren. 4.0.1 is volgens mij wel één van de grootste wijziging sinds de release van Wow. Volgens mij waren 2.0 en 3.0 ook niet zo intensief qua class change. Daarnaast is de patch maar een paar dagen uit en de meeste addons zijn nog niet geschikt voor 4.0.1.
als tank moet ik nu totaal wennen aan een nieuwe layout en dat is idd even naar. Straks als mijn vertrouwede UI weer terug is dan heb ik totaal geen problemen meer met tanken/healen of dpsen.
Goh ... wat zijn er dan toch nog veel onbekwamen en kortzichtigen, he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef GI het volgende:
De eerder genoemde tunnelvisie en beperkte mogelijkheden om dingen breder te zien.
Uh oh ... ik voel een oogklep moment aankomen ...quote:Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet trouwens.
Dus je eigen ervaringen rijmen niet met anderman's ervaringen, je snapt dat maar niet en je beticht anderen van tunnelvisie?quote:blaaaaat
Ik denk dat je repairs duurder zijn geworden omdat je ook meer armor hebt zeg maar. Alles is wat dichter naar plate toegegaan en waarschijnlijk dan ook de repair kosten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef Googolplexian het volgende:
Blijf ik nog zitten met een cloth class die niets meer kan overleven, bugged UI, bugged game mechanics, bugged tools, een shitload aan gold minder (zijn repairs trouwens duurder nu?) ... al met al een paar (ahem) stappen terug.
Yeps. U is bekend met de term "Nerdrage" ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
Goh ... wat zijn er dan toch nog veel onbekwamen en kortzichtigen, he.
Ik zeg dat ik het niet snap en deel mede dat wij helemaal geen problemen ondervonden. Ik ga niet forums af waar ik anders nooit post om termen als "Blizzschaapjes" te gebruiken naar mensen die het niet me eens zijn.quote:Uh oh ... ik voel een oogklep moment aankomen ...
Dus je eigen ervaringen rijmen niet met anderman's ervaringen, je snapt dat maar niet en je beticht anderen van tunnelvisie?
HP != armorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik denk dat je repairs duurder zijn geworden omdat je ook meer armor hebt zeg maar. Alles is wat dichter naar plate toegegaan en waarschijnlijk dan ook de repair kosten.
Als je nu van tevoren weet dat er veel gaat veranderen hè, kun je dan niet op je vingers uittellen dat het niet in één keer goed gaat en je dus ook niet meteen al je tijd en geld moet investeren zodra dat kan, toch zéker als je merkt dat niet iedereen even blij is met de veranderingen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Try Joystiq.com ... ze hebben een leuk overzicht van addons die wel werken met de patch.
Ik had al m'n addons ge-uninstalled (Curse) en nieuwe uitgezocht. Alle settings van Wow weer terug gezet naar mijn fav instellingen. 3 Uur op een dummy staan hameren om rotations goed te krijgen. Vanishing dust ingekocht om erachter te komen dat meeste glyphs niet beschikbaar zijn. Alle Argent q's doorlopen om verschil te pinpointen. Gereforged & ge-regemmed. 2 Uurtjes voor anderen staan enchanten (die waren ook ERG blij).
Blijf ik nog zitten met een cloth class die niets meer kan overleven, bugged UI, bugged game mechanics, bugged tools, een shitload aan gold minder (zijn repairs trouwens duurder nu?) ... al met al een paar (ahem) stappen terug.
De lol is eruit voor mij. Ik kan me goed voorstellen dat anderen het anders ervaren en da's hun goed recht ('k wou dat ik het ook nog leuk vond) maar ik ben niet van plan twee maanden te wachten op bug fixes en nog eens wat tijd voordat alles weer balanced is.
Vorige patches was ik positief en moedigde anderen aan om de veranderingen uit te zitten ... dit is echter iets teveel van 'het goede'.
Ja, repairs zijn duurder geworden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
HP != armor
Heb dezelfde T10 set als altijd met dezelfde armor stats.
quote:Durability: cloth, leather, and mail now have as many points of durability as plate, making the repair cost on death much closer to equal for all classes.
Daar heeft blizzard niets van doen als addon developers hun addons nog niet op orde hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:53 schreef ufopiloot het volgende:
ondersteuning van addons die compleet naar de klote is
Tuurlijk wel, bij vorige patches werkten de addons direct weer, of met een kleine simpele update. Nu hebben ze blijkbaar het hele systeem overhoop gegooid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar heeft blizzard niets van doen als addon developers hun addons nog niet op orde hebben.
Nog zo'n leuke: Je kan niet meer in 1 oogopslag zien hoe lang iemand in het guild offline is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:53 schreef ufopiloot het volgende:
Het enige waar ik om jank zijn al die teringbugs. Dit soort shit testen ze toch op de PTR? Met 12 miljoen klanten moet je wel een beetje een fatsoenlijke patch uitbrengen en dit ook van te voren goed testen..
Flying mounts op walking speed als je dood bent, 'you are not in a guild' bericht als je wilt chatten, ondersteuning van addons die compleet naar de klote is, ressen met 200 hp bij een graveyard als je released (waarna een horde op je staat te wachten om je af te knallen), en nog veel meer vervelende bugs. Ook sommige features vind ik maar onhandig geworden, zoals de guild tab, waarbij je nu veel minder overzicht hebt van alle guildmembers, omdat er veel minder in het scherm passen. En de 'have materials' checkbox welke ze hebben weggehaald en achter een stom menuutje hebben verstopt etc.. Niet echt gebruiksvriendelijk allemaal.
Nee, blizzard is niet verantwoordelijk voor 3rd party developers die niet op tijd hun eigen dingen afhebben. Het is ruim vantevoren aangegeven namelijk dat er een flink aantal dingen zouden gaan veranderen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, bij vorige patches werkten de addons direct weer, of met een kleine simpele update. Nu hebben ze blijkbaar het hele systeem overhoop gegooid.
Dat was inderdaad ook ff van "huh? die had ik toch helemaal niet op dat char?"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:06 schreef ufopiloot het volgende:
Oja, en dan nog de guild tabard die overal te pas en te onpas opduikt
Net zoals Microsoft niet verantwoordelijk is voor apps die ineens niet meer werken in Windows?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee, blizzard is niet verantwoordelijk voor 3rd party developers die niet op tijd hun eigen dingen afhebben. Het is ruim vantevoren aangegeven namelijk dat er een flink aantal dingen zouden gaan veranderen.
Fuck dat, add-ons zoals questhelper, deadly boss mods en zulk verzieken het spel alleen maar. Wanneer is de laatste keer dat iemand ook maar een quest gelezen heeft en of zelf opzoek is gegaan naar de objectives?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Net zoals Microsoft niet verantwoordelijk is voor apps die ineens niet meer werken in Windows?
Net zoals Apple niet verantwoordelijk is voor apps die ineens niet meer werken op iPhones?
Verantwoordelijk, nee ... marketing-technische zelfmoord, misschien. Volgens mij werkt het zo dat -wanneer je klanten wilt houden- je samenwerkt met 3rd party developers i.p.v. ze buiten te sluiten.
Wow is afhankelijk van de addon-creators. Het is niet voor niets dat ze zoveel van hun werk kopiëren in nieuwe patches.
Mjah, maar aan de andere kant ben je als healer redelijk waardeloos zonder je addons waar je aan gewend bent. Imo is het ook moeilijk healen ZONDER addons.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Fuck dat, add-ons zoals questhelper, deadly boss mods en zulk verzieken het spel alleen maar. Wanneer is de laatste keer dat iemand ook maar een quest gelezen heeft en of zelf opzoek is gegaan naar de objectives?
Van mij mogen ze die rotzooi flink restricten. Laat ons fijn onze actionbars aanpassen en zo, maar niet walkthroughs and trainers installen ^_~
Inderdaad, 3rd party developers zijn ZELF verantwoordelijk voor hun software, zeker als je major version (let op, we zijn van 3.x naar 4.x gegaan), veranderd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Net zoals Microsoft niet verantwoordelijk is voor apps die ineens niet meer werken in Windows?
Net zoals Apple niet verantwoordelijk is voor apps die ineens niet meer werken op iPhones?
Verantwoordelijk, nee ... marketing-technische zelfmoord, misschien. Volgens mij werkt het zo dat -wanneer je klanten wilt houden- je samenwerkt met 3rd party developers i.p.v. ze buiten te sluiten.
Wow is afhankelijk van de addon-creators. Het is niet voor niets dat ze zoveel van hun werk kopiëren in nieuwe patches.
Het enige waar ik als healer gebruik van maak qua addons zijn :quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah, maar aan de andere kant ben je als healer redelijk waardeloos zonder je addons waar je aan gewend bent. Imo is het ook moeilijk healen ZONDER addons.
edit : en de questhelper vond Blizz kennelijk een goed idee ... zit standaard in WoW nu.
Daar gaat het wel om. Je gaat toch ook niet microsoft bellen als je firefoxbrowser het niet meer doet ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:18 schreef Googolplexian het volgende:
Gaat niet om waar de fout ligt maar hoe betalende klanten je product ervaren.
50 fps.quote:En tsja ... niet iedereen is een targetting held zoals jij met 200 fps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |