Bordesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Staan de ministers op servies van hout? (6)
Het was bedoeld als tvp'tje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:08 schreef trui het volgende:
ja graag! ik vind dolk wat weinig cryptisch als oplossing, maar misschien zie ik 't gewoon niet.
Ik ook. Borduur daar op voort.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:15 schreef trui het volgende:
hmm ik vond uitsmijter wel de leukste tot nu toe.
Zoiets?:quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:16 schreef trui het volgende:
(maar wel jammer dat er dan niet een stank-hint oid in de omschrijving zat).
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is allang tijd voor een hint hoor
quote:Het zal misschien iets met 'pagina' of 'velletje' o.i.d. zijn, maar ik kan het in z'n totaliteit niet rond krijgen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef ACJazzz het volgende:
Lees mijn antwoorden op tomtomaat en PhysicsRules nog eens.
quote:Met één van de twee ben je op de goede weg!Op donderdag 21 oktober 2010 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal misschien iets met 'pagina' of 'velletje' o.i.d. zijn, maar ik kan het in z'n totaliteit niet rond krijgen.
Ik vind ook dat er wel wat tempo in mag komen...
quote:Doe niet zo zuur.Op donderdag 21 oktober 2010 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Geen wonder dat we daar drie dagen over deden. ACJazz, volgende keer een beter cryptogram verzinnen of uitzoeken.
quote:Nog zo'n zure!Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef trui het volgende:
ik heb wel eens slechtere voorbij zien komen!
quote:Doe maar gelijk een hint.Op donderdag 21 oktober 2010 21:39 schreef ACJazzz het volgende:
Nieuwe:
"Dus dan zeg jij dat hij geweldig is." (12)
quote:Ach ja, het ging over boeken . . .Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Als ik er nu over nadenk zou 'betalen om recensies te krijgen' nog beter zijn geweest
quote:Er werd een hint in die richting gegeven . . .Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Klaudias het volgende:
boeken <-> recensies?
films en nog veel meer dingen hebben toch ook recensies ....
of denk ik nu te streng voor cryptogrammen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef trui het volgende:
dat neemt toch niet weg dat een recensie ook over boeken kan gaan. ik vind 't wel een leuke hoor PR!
afvalrace?
quote:mja misschien ben ik ook wel gewoon te domOp maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef trui het volgende:
dat neemt toch niet weg dat een recensie ook over boeken kan gaan. ik vind 't wel een leuke hoor PR!
quote:Denk het niet . . .Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Klaudias het volgende:
[..]
mja misschien ben ik ook wel gewoon te dom
quote:Dat zal wel meevallenOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Klaudias het volgende:
[..]
mja misschien ben ik ook wel gewoon te dom
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef trui het volgende:
haha zal ik ook nog iets opbeurends zeggen, Klaudias-klinktals'steeldatkledingstuk'?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef trui het volgende:
haha zal ik ook nog iets opbeurends zeggen, Klaudias-klinktals'steeldatkledingstuk'?
quote:eh, hij was eigenlijk zonder met (hmm, bijzondere uitdrukkingOp woensdag 27 oktober 2010 00:14 schreef ACJazzz het volgende:
Inderdaad combinatiepil!![]()
En die van jou is Met de mond vol tanden
quote:Jij ?Op woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
YaaayIk vond 'm leuk (want ik snapte 'm)
![]()
Wie doet er een nieuwe?
Mag dat ook? Dan weet ik nog wel een leuke uit een boekje:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:43 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Zoek eens een leuke op het web.
Gerecht + vaar + dichtquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:42 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Gerecht + vaar + dicht
Ander woord voor (ge)dicht is vers.
Maar het is "ferse" met een spelfout,
Dus:
Gerecht + vaar + digd
quote:Op maandag 1 november 2010 11:16 schreef Klaudias het volgende:
argh waarom heb ik hem niet eerder gezien
advocaat van de duivel
Nee. Jullie zijn teveel met muziek bezig.quote:Op maandag 1 november 2010 11:59 schreef trui het volgende:
vast iets dat eindigt op 'stuk' dan! maar verder kom ik niet.
ook niet ...quote:
quote:
haha inderdaad!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:32 schreef PhysicsRules het volgende:
het zouden er zelfs 3 moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |