't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ja gezien, heel knap van de doktoren!
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.quote:
ja en ze krijgt nog veel meer operaties toch hierna? maar ze wordt vast weer net zo mooi als hiervoor (weet eigenlijk niet hoe ze hiervoor uitzag maar nu is ze al mooi)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.
wie zijn het dan? die belgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.
Ik kijk veel te weinig commerciële TV blijkbaar.
same here, same herequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.
Ik kijk veel te weinig commerciële TV blijkbaar.
En wie is dat dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.
Bij inspanning : uitademen fffft met losse lippen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zoiets
Ik krijg volgende week wat extra uitleg van de pilates-mevrouw over mijn ademhaling. Vind het nog wel lastig om alles goed aan te spannen en vervolgens niet te stikken
ga je nu alles nog quoten van bijna een uur geleden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij inspanning : uitademen fffft met losse lippen.
Zo hé... nog even 4 pagina's teruglezen. Wat een versnelling.
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
wie zijn het dan? die belgen?
Oh ja. Vreselijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Afghaans meisje dat de voorpagina van TIME heeft gestaan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
haha. En jij hebt net een nieuwe laptop ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja als er eens een N mist in mijn posts de komende tijd komt dat niet door mijn opleidingsniveau maar mijn N hapert
Die kende ik ook en Sebastiaan en John van Lottum, de ex-tennisser.quote:
nou, als jij het zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef latislos het volgende:
[..]
ga je nu alles nog quoten van bijna een uur geleden?
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Een hele goede avond allemaalIk ben weer thuis
Had ik opeens die Los aan de lijn vanavondDat was schrikken
Die Stephanie, die overigens als eerste uitviel had wel weer een paar aardige pluspunten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef latislos het volgende:
hahaha, die tatiana: miss brussel, miss belgie, spreekt vloeiend 5 talen.
"Momenteel presenteert ze het weerbericht op RTBF."
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Stephanie, die overigens als eerste uitviel had wel weer een paar aardige pluspunten.
[ afbeelding ]
Siliconenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Stephanie, die overigens als eerste uitviel had wel weer een paar aardige pluspunten.
[ afbeelding ]
Ja, die voelde zich buitengeslotenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Een hele goede avond allemaalIk ben weer thuis
Had ik opeens die Los aan de lijn vanavondDat was schrikken
die kerel op de achtergrond heeft ook een punt lijkt het welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verdomde T vrouwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Was gezellig Peetje! Ik hoop dat ik je niet heb afgeschrikt met mijn directheid
Ja. Met die Bluezz moet ik nog eens een hartig woordje sprekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:57 schreef latislos het volgende:
[..]
met dank aan Bluezz voor haar snelle respons!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die voelde zich buitengeslotenEn toen ben ik maar met hem bij mijn favoriete wijnbar gaan zitten: hij lasagne, ik hummus&wijn.
Het was supergezelligquote:'t Was gezellig Peetje! Ik hoop dat ik je niet heb afgeschrikt met mijn directheid
Wij zijn de leukstequote:
Hoe zoetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zoete nieuwe kleren, willen jullie een plaatje zien?
Show it babequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Echt schattig, Peetje. Hartjes- en bloemetjesknoopjes
leuk topic hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb ff snel dat hilarische vorige topic doorgekekenNiet veel gemist zie ik alweer
heel zoet maar jij een woest karakter? in bloemendaal vond ik je lief en gezelligquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ter compensatie van mijn woeste karakter:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat zoet, of wat?
Vet cool ende gaafquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ter compensatie van mijn woeste karakter:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat zoet, of wat?
Steer is toch altijd een beetje bang voor me? Ja toch, Steer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel zoet maar jij een woest karakter? in bloemendaal vond ik je lief en gezellig
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer is toch altijd een beetje bang voor me? Ja toch, Steer?
Ziet er goed uit kan ik je vertellen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vet cool ende gaafMaar ik heb geloof ik je woeste karakter gemist
Plus....om goed te kunnen beoordelen of het je wel staat vind ik dat je een foto moet laten zien waar je het aan hebt
Ik wil je graag geloven, maar ik ben in sommige opzichten toch een beetje een wannabe-wetenschapper: ik wil bewijs zienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef latislos het volgende:
[..]
Ziet er goed uit kan ik je vertellen!
P zit er hard over te denken morgen toch naar kantoor te gaan om wat dingen uit te werken. Maar vermoedelijk ben ik daar te lui voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn Steertje, je moet naar bed. En ik ook! Alleen Pee mag nog blijven want die hoeft morgen niet te werken
Dat bedacht ik me ook, het was eigenlijk een soort IQ testje waar ik lossie maar niet op attendeerdequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Met die Bluezz moet ik nog eens een hartig woordje sprekenGewoon een beetje mijn nummer afgeven
![]()
BTW, volgens mij had je die ook in de telefoon van je vrouw kunnen vinden
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, het was eigenlijk een soort IQ testje waar ik lossie maar niet op attendeerde
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef FutureFairytale het volgende:
heel zoet maar jij een woest karakter? in bloemendaal vond ik je lief en gezelligdronken
hoeveel is bijna geen wijn?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz pakt het anders aan dan gisteren, bijna geen wijn en bijna op tijd naar bedje toe
2 glaasjes.quote:
Bij dequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:34 schreef TAV74 het volgende:Goedemorgen
![]()
* TAV74 kijkt om zich heen
where to begin?
Hé, hoe weet jij datquote:
quote:
Oe! Ik hou zo van Plintposters........ Mijn hele kantoor hangt er mee vol en ik wissel ze vaak! (vind stiekem de kinderposters altijd het leukste...)quote:
hier hangt het huis volquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Ik hou zo van Plintposters........ Mijn hele kantoor hangt er mee vol en ik wissel ze vaak! (vind stiekem de kinderposters altijd het leukste...)
die is leuk... maar in bed liggen de hele dag... wanneer mijn reserve tv er hangt maybequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier hangt het huis vol
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hangt boven het bed
gefixed!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Jezus MoIk zie alleen een grijs lui poppetje, rest flikkert van mijn scherm
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die is leuk... maar in bed liggen de hele dag... wanneer mijn reserve tv er hangt maybe
Tijd voor nog een espresso want
Kijk maar eens op www.plint.nl. Daar vind je ook leuke en originele cadeautjes enzo!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken ze niet
Wij hebben hier altijd van die moralistische tegeltjes hangen
Hangt G. die stiekem op als je in bed ligt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken ze niet
Wij hebben hier altijd van die moralistische tegeltjes hangen
klokje rond zogezegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen! Ik heb bijna 12 uur in bed gelegen
Voel je je inmiddels ook wat beter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen! Ik heb bijna 12 uur in bed gelegen
Op mijn werkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:26 schreef TAV74 het volgende:
Hangt G. die stiekem op als je in bed ligt?
Wat een opluchtingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn werk
Er zitten bij dat plint.nl ook vreselijke teksten tussen zeg
ja, ze zijn niet allemaal even briljantquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn werk
Er zitten bij dat plint.nl ook vreselijke teksten tussen zeg
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:04 schreef TAV74 het volgende:
En het is weer te koud hierje zou zeggen dat het inmiddels wel duidelijk is dat de zomer voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
raam staat hier open op het werk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:04 schreef TAV74 het volgende:
En het is weer te koud hierje zou zeggen dat het inmiddels wel duidelijk is dat de zomer voorbij is
Wij hebben niet eens een plant op het kantoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een opluchting![]()
Hier hangt helemaal weing tot niets aan de muren, dat is ook wel eens saai. Gelukkig heeft iedere etage wel zijn eigen funky kleurstelling
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
winter
kou
storm, sneeuw, ijzel en regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou ook van winter, maar dan moet de verwarming binnen wel aan
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:09 schreef TAV74 het volgende:
Oh cool, ik lees in de nieuwe Management Team dat een afdelingshond helpt tegen stress. Kan ik Sam binnenkort op de loonlijst zetten![]()
Wel jeukerige teksten erbij trouwens. "De Jack Russell vertoont veel overeenkomsten met ons bedrijf, Lean and mean, betrouwbaar, maar agressief waar nodig"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
die staat hier nu ook aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hou ook van winter, maar dan moet de verwarming binnen wel aan
Ik heb de buitendeur open staan! Heerlijk zacht herfstweertje hier in het Zuiden!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:04 schreef TAV74 het volgende:
da's fijn! Huis onder ons staat leegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
De kachel staat niet eens aan bij ons en het is overdag gemiddeld 19.5 tot 20.5 graden.
Ik heb het laten zitten... brrr. slimmer/dommer discussies (hekel aan). Wel eng om te lezen dat er kennelijk nog een andere TUD-er hierzo in de slowchat zit.... Hide!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef AnneX het volgende:
Zo hé... nog even 4 pagina's teruglezen. Wat een versnelling.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
Da's nou het voordeel van wat meer vet hebben, AnnieWe zijn niet van die heftige koukleumen als de rest van die mietjes hier
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:09 schreef TAV74 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:22 schreef kahlie het volgende:
Gisterenavond is de georganiseerde 'neem allemaal eten mee en leer elkaar weer kennen'-avond super verlopen!Er was natuurlijk teveel eten, maar goed, dat maakt niet uit. Lekker lamsvlees gegeten, complimenten gekregen voor de shep-look-alike
Hier zit ik aan alle kanten omsingeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's fijn! Huis onder ons staat leegal een jaar ofzo, dat scheelt ons een hoop warmte in ons nadeel...
ja, dat hadden wij dus ook, eerste afrekening was echtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier zit ik aan alle kanten omsingeldScheelt bakken met stookkosten. Afgelopen jaar heb ik echt minimaal de kachel aangehaald en ik zag gister de afrekening van de stookkosten
Ik krijg binnenkort echt een bak geld terug
Precies. Bij de eerste en beste ijstijd zijn wij ineens populair bij de vrouwen om ze warm te houden. Dankzij ons vet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
Da's nou het voordeel van wat meer vet hebben, AnnieWe zijn niet van die heftige koukleumen als de rest van die mietjes hier
Het huis is bij ons goed geisoleerd. Mag ook wel voor een 2.5 jaar oud huisquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier zit ik aan alle kanten omsingeldScheelt bakken met stookkosten. Afgelopen jaar heb ik echt minimaal de kachel aangehaald en ik zag gister de afrekening van de stookkosten
Ik krijg binnenkort echt een bak geld terug
ook zonder speklaagje hou ik van wat lagere temp.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
heb jij mijn leven?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef borisz het volgende:
Tav![]()
@moblo jup. Eerst een leerweek en dan twee tentamens.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Bij de eerste en beste ijstijd zijn wij ineens populair bij de vrouwen om ze warm te houden. Dankzij ons vet.
Ik neem er nog een brownie op.
Mijn stookkosten worden voornl. gefinancieerd door alle burenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het huis is bij ons goed geisoleerd. Mag ook wel voor een 2.5 jaar oud huis.
Iets andere vakken neem ik aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij mijn leven?
hier ook studieweek + maar 2 tentamens
Ja maar, ja maar.... 15 graden is niet koud!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Bluezz het volgende:
Vrreselijk om bij mensen te zitten waar het koud is![]()
Wij kunnen niet samenwonen Pee vreesch ik
onze onderburen vertrekken met de herfst en winter altijd naar spanje... ook niet handigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's fijn! Huis onder ons staat leegal een jaar ofzo, dat scheelt ons een hoop warmte in ons nadeel...
Ik woon dan ook alleen maar samen met niet-kou-kleumerige mensenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Bluezz het volgende:
Vrreselijk om bij mensen te zitten waar het koud is![]()
Wij kunnen niet samenwonen Pee vreesch ik
hulde!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
net 5.6 km gerend, tis er lekker weer voor
Even de sluimerende spierpijn van pilates eruit gelopen, en t waren niet eens mijn triceps die ik voelde vanochtend maar mijn schouders en bovenbenen.
Heb al 3 filo vakken gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Filosofie en 18th Century British Literature
Filosofie vind ik an sich wel interessant en vind 't ook wel een academische verplichting zeg maar, maar de diepte waar we in duiken is nét wat te veel vind ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb al 3 filo vakken gehad.Vervelende vakken
Ik neem wel aan dat we economische Britse boeken gaan behandelen.
Hier microeconomie en management accounting..
Filosofie is wel intressant. Maar het komt er toch vaak weer op neer bij de tentamens schijf op wat de docent gezegd heeftquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Filosofie vind ik an sich wel interessant en vind 't ook wel een academische verplichting zeg maar, maar de diepte waar we in duiken is nét wat te veel vind iken we hebben een onverstaanbare Franse seminar docent die niet te volgen is, ook als we hem wel verstaan
![]()
ja, essaysquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Filosofie is wel intressant. Maar het komt er toch vaak weer op neer bij de tentamens schijf op wat de docent gezegd heeft. Vakken waarbij we papers moeten schrijven als afsluiter waren daarbij intressanter want daar was meer discussie en eigen inbreng mogelijk.
Julie moesten toch alleen de filosofie, werking en het gebruik van Maizena leren? En dat 4 jaar lang, als ik de gerechten van mijn moeder moet gelovenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Filosofie lijkt me geweldig om te krijgen.
Dat hadden wij niet op de huishoudschool
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Julie moesten toch alleen de filosofie, werking en het gebruik van Maizena leren? En dat 4 jaar lang, als ik de gerechten van mijn moeder moet geloven.
als je een leuke hebt gevonden, let me knowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga vanavond maar eens voor een winterjas shoppen, ik heb t zo koud tegenwoordig
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
Julie moesten toch alleen de filosofie, werking en het gebruik van Maizena leren? En dat 4 jaar lang, als ik de gerechten van mijn moeder moet geloven.
online of offline?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga vanavond maar eens voor een winterjas shoppen, ik heb t zo koud tegenwoordig
Zo erg?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pfff, wil je culinaire trauma's vergelijken? Wij aten thuis Hollandse pot, maar dan vegetarisch. Je kunt wel raden hoe AGV er dan uitziet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
de meeste groente, doodgekookt en aangelengd met een maizenapapje...
trauma's
ik te heet en voel me suf nuquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef DarkElf het volgende:
net heerlijk lang en heet gedouchtdouchen is fijn.
Dat witte papjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:
wat ik echt heel vies vond vroeger (en ik heb weinig te klagen vind ik eigenlijk op de pakjes en zakjes na en de vieze nasi (die ik nog steeds niet lust) en chili con carne... ) was prei en dan aangemaakt met van die groentenbinder ofzo? Brrrr....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff, wil je culinaire trauma's vergelijken? Wij aten thuis Hollandse pot, maar dan vegetarisch. Je kunt wel raden hoe AGV er dan uitziet...
Hier ookquote:Vanavond weer fajitas
We moesten aardappels afwegen, schillen en weer wegen.quote:
dat klinkt al erg vervelendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We moesten aardappels afwegen, schillen en weer wegen.
Hadden we te dik geschild moest het over.
Wasgoed van thuis meebrengen, strijken, laten controleren, niet goed? Overnieuw strijken
ja echt heel viesquote:
arm kind!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
jullie hebben t over ons thuis
Hoezo 'over'? Daar is dan toch niets meer aan te doen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wasgoed van thuis meebrengen, strijken, laten controleren, niet goed? Overnieuw strijken
Ik vind prei wel lekker, in quiches en in mosterdsoep bijvquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo 'over'? Daar is dan toch niets meer aan te doen?
Ik vind gekookte prei trouwens sowieso zum kotzen, DE. Da's echt de enige groente die ik nog altijd een beetje goor vind. In mijn studentenjaren ook teveel gegeten: lekker goedkope opvulgroente voor in de rode meuk.
Hmm, die strijkles was wel handig geweest gelet op mijn razende doorloopsnelheid van 20 minuten per slecht gestreken overhemdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
prei in quiches of mosterdsoepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gekookte preigekookte witlof
gekookte andijvie
juistemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
prei in quiches of mosterdsoep, witlof roergebakken met bruine suiker en balsamico
rauwe andijviestamp
zie je wel wij zijn gewoon beter dan onze ouders
ik heb een fles granaatappelmelasse van de bovenste plank afgestoten, door de halve keuken glas in plakzooi op de vloer. En daarna schudde ik even met de voorraaddoos kokos om te kijken of t nog goed was. Deksel zat niet goed dicht dus over de plakshit een lading kokosquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:22 schreef Tezz het volgende:
Ik heb de douche uitgesopt, daar krijg je het ook warm van haha!
beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's hardlopen en wat essay-inspiratie opdoen
Evy 17, ga niet zo hard (loop niet netjes 3 keer in de week, vaak maar 2), maar och.. beter dan stil zitten
niemand weet t? Zie in recept creme fraiche maar wil meer smaak. Kan het met boursin cuisine of wordt t dan niet lekker? (er gaat ook n lepel mosterd doorheen)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
kan zalm met boursin met elkaar in n quiche?
zal wel kunnen, weet alleen niet of je dan nog wat van de zalm proeft als je bousin en mosterd erbij gooitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niemand weet t? Zie in recept creme fraiche maar wil meer smaak. Kan het met boursin cuisine of wordt t dan niet lekker? (er gaat ook n lepel mosterd doorheen)
quote:
Ik zou eerder dan meer mosterd en/of andere kruiden/specerijen bijvoegen, bijvoorbeeld bieslook of krulpeterselie (staat hier in de tuin, yum). Boursin is best lekker, maar ik vind dat er wel een behoorlijke knoflooksmaak aan zit, dat zou ik niet zo gauw combineren met mosterd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niemand weet t? Zie in recept creme fraiche maar wil meer smaak. Kan het met boursin cuisine of wordt t dan niet lekker? (er gaat ook n lepel mosterd doorheen)
Jawel, nieuwe aardappelsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Hoezo 'over'? Daar is dan toch niets meer aan te doen?
25 dl, lekker sausje zal dat wezequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:04 schreef latislos het volgende:
[..]
van de week nog een steak met daarover een pepersaus van ¤0,40 op.
was eigenlijk best te pruimen. maar dat komt denk ik omdat ik de 'smaak' van los-een-zakje-in-25-dl-water niet meer kende.
Ja. Laatst kregen wij wortels met maizena. Dat glibbert van je Vork afquote:
geen schorpioen op een stokje toch? Dat was misschien ook wel zalig!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
25 dl, lekker sausje zal dat weze
DE, ja natuurlijk, als je het allemaal lekker bereidt, lust ik alles
Ladies and gentlemen, we have a winnerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Laatst kregen wij wortels met maizena. Dat glibbert van je Vork af. Rode bieten? Met maizena. *ril*. Etc. Nu snap je waarom ik zelf ben gaan koken op mijn 18de
. Eigenlijk had dat veel eerder gemoeten.
Pas een beetje op je karma, popjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen schorpioen op een stokje toch? Dat was misschien ook wel zalig!
gekookte andijviequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gekookte preigekookte witlof
gekookte andijvie
ok ik twijfel nogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal wel kunnen, weet alleen niet of je dan nog wat van de zalm proeft als je bousin en mosterd erbij gooit
thanks! Zal bij Appie naar bieslook of peterselie kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:07 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik zou eerder dan meer mosterd en/of andere kruiden/specerijen bijvoegen, bijvoorbeeld bieslook of krulpeterselie (staat hier in de tuin, yum). Boursin is best lekker, maar ik vind dat er wel een behoorlijke knoflooksmaak aan zit, dat zou ik niet zo gauw combineren met mosterd.
Verder klinkt het wel lekker
18 jaar hebben wij dat moeten eten. Toen was het tijd om rebels te worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we have a winner
np. Tijd om te gaan werken, dus op naar kantoor! *wave*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks! Zal bij Appie naar bieslook of peterselie kijken
Ik zou gewoon een lekkere groene salade doen! Met babyleaf sla en peultjes en zo....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb nu dus zalmquiche en als toetje poire belle helene. zoek alleen nog een bijgerechtje bij de quiche (groente mis ik nml). heeft iemand een lekker receptje voor een bijgerechtje?
u vroeg?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen schorpioen op een stokje toch? Dat was misschien ook wel zalig!
Oef hobje, wat een huishoudelijk talentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef MissHobje het volgende:
moggeOhnee! tis a veul laters
Omg zowat einde vakantie en ik krijg het op mijn heupen, ben 2 spiegels de houten omlijsting aan het schuren en die ga ik zo wit en de ander zilver metallic spuitendan nog ff huis strak opruimen nouja goed toch een lekker rommel dagje, eten staat al klaar, en ik mik zo een home made brooddeeg in de oven
Ik ben een gelukkig vrouwtje
net hier nog even de badkamer en wc's schoongemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Ik speel vandaag de poetsvrouw.
Er zit al een kledingwas in de machine en ik ga straks al onze etages even stofzuigen.
hehe heerlijk zo soms hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef hobje, wat een huishoudelijk talentBij ons komt vandaag de poetsvrouw, telt dat ook?
lekker toch, je bent druk al zatquote:
respectquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
en terug.
Evy 17 (2, 3, 6, 6, 7 minuten), 4,8kminclusief wandelen dus best netjes
Nu honger
Niet leuk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
zo leuk vind ik 't niet![]()
maargoed, het is slecht voor de kilo's![]()
Je speelt het niet hoor schatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Ik speel vandaag de poetsvrouw.
Er zit al een kledingwas in de machine en ik ga straks al onze etages even stofzuigen.
Wat betaal jij in NL voor de poetsvrouw? Ik vrees dat wij ook niet meer zonder kunnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Ik zou niet meer zonder kunnen
Ik heb sowieso altijd het gevoel dat hardlopen niet zo heel effectief is als je wilt afvallen. Je moet toch best lang lopen om echt flink te verbranden. Dan kun je toch beter iets kiezen dat minder belastend en intensief is dat je direct langer kunt volhouden? Of zie ik het nu verkeerd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet leuk?Kun je dan niet beter gaan spinnen ofzo?
nou ja, vind 't ook niet afgrijselijk, maar 't is niet 't leukste wat ik kan bedenken, maar het is wel lekker makkelijk te doen vanuit huis enzo en opzich zo net in de miezerregen was 't wel lekker en lekker rustig in 't parkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet leuk?Kun je dan niet beter gaan spinnen ofzo?
half uur bewegen per dag helpt alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd het gevoel dat hardlopen niet zo heel effectief is als je wilt afvallen. Je moet toch best lang lopen om echt flink te verbranden. Dan kun je toch beter iets kiezen dat minder belastend en intensief is dat je direct langer kunt volhouden? Of zie ik het nu verkeerd?
Wij hebben mijn moeder " in dienst" voor het strijkgoed en wat andere schoonmaakdingen waar je niet altijd aan toe komt. Vind ik toch wel heel erg lekker hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Ik zou niet meer zonder kunnen
Yups, eens in de 2 weken voor de grote dingen lijkt me helemaal geweldigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:37 schreef golfer het volgende:
Als mijn lichaam nog wat gammeler wordt zullen we ook eens op zoek moeten gaan naar een poetsvrouw.
Is zo, wandelen en fietsen zetten net zo goed zoden aan de dijk als je wilt afvallen. Maar daar krijg je minderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd het gevoel dat hardlopen niet zo heel effectief is als je wilt afvallen. Je moet toch best lang lopen om echt flink te verbranden. Dan kun je toch beter iets kiezen dat minder belastend en intensief is dat je direct langer kunt volhouden? Of zie ik het nu verkeerd?
Dat is ook waar, het lekkerste van intensief sporten is eigenlijk het gevoel achteraf onder de douchequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is zo, wandelen en fietsen zetten net zo goed zoden aan de dijk als je wilt afvallen. Maar daar krijg je minderendorfinekick
van
Ik zou dan weer mijn moeder niet over de vloer willen, die is me te schoonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben mijn moeder " in dienst" voor het strijkgoed en wat andere schoonmaakdingen waar je niet altijd aan toe komt. Vind ik toch wel heel erg lekker hoor.
het heeft ook wel enig vooroverleg en tussentijds evalueren gekost, maar inmiddels gaat het goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou dan weer mijn moeder niet over de vloer willen, die is me te schoon![]()
+
wij willen helemaal niet weten hoe jij je voelt onder de douchequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, het lekkerste van intensief sporten is eigenlijk het gevoel achteraf onder de douche
En mijn schoonmoeder is het absolute tegengestelde: het is echt een stofzooi daar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het heeft ook wel enig vooroverleg en tussentijds evalueren gekost, maar inmiddels gaat het goed
ja, dat.. ze heeft toen ik thuis woonde al genoeg achter m'n reet aan opgeruimd, ga haar daar als volwassene écht niet mee belasten, of ze 't nou 'graag doet' of nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
Lijkt mij verschrikkelijk familie over de vloer op die manier ..
Het is wel betaald hé, zodat we ook normaal kunnen overleggen wat z wel en vooral niet hoeft te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat.. ze heeft toen ik thuis woonde al genoeg achter m'n reet aan opgeruimd, ga haar daar als volwassene écht niet mee belasten, of ze 't nou 'graag doet' of niet
Ow... dus ik hoef de foto's niet te posten vanavond?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij willen helemaal niet weten hoe jij je voelt onder de douche
Ik ben niet online dus ga je gang als je dat graag wiltquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ow... dus ik hoef de foto's niet te posten vanavond?
mweh, het geeft wel een kick om elke keer weer 'n les uit te lopen én het is gewoon voor mij de makkelijkste manier van sporten, en dat ik er dan niet weg van ben moet ik maar op de koop toe nemen. En we lopen nu alweer een tijdje vrij regelmatig, 2 a 3 keer in de week en dat vind ik wel fijn. Niet zozeer 't hardlopen zelf, maar wel 't vanuit huis in beweging kunnen zijn voor een half uurtje. Achteraf is 't ook allemaal wel primaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:
En met heel veel overgewicht gaan hardlopen is sowieso niet aan te raden natuurlijk,, das veel te zwaar voor je gewrichten.
Beter ga je zwemmen dan idd of wandelen of fietsen.
En hardlopen vind ik zaligt geeft idd een kick, elke keer je grenzen verleggen ook
Kan je idd niet beter iets anders gaan doen Moblo als je het eigenlijk niet heel leuk vindt? Je bent al best vaak begonnen met veel moed maar toch stop je dan weer na een tijdje... Misschien is t gewoon niets voor jou? Dat kan toch?
is leuk johquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef DarkElf het volgende:
Dat zijn wel goeie stimuli idd.
Misschien ga ik volgend jaar ook wel eens een loop doen.
35 euro voor 3 uur momenteelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat betaal jij in NL voor de poetsvrouw? Ik vrees dat wij ook niet meer zonder kunnen
Die van mij vindt dat denk ik een beetje te ver rijdenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben mijn moeder " in dienst" voor het strijkgoed en wat andere schoonmaakdingen waar je niet altijd aan toe komt. Vind ik toch wel heel erg lekker hoor.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben niet online dus ga je gang als je dat graag wilt
Zodra het je uitkomt spreek je ineens alleen nog namens jezelfquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij willen helemaal niet weten hoe jij je voelt onder de douche
Wierden is ook niet om de hoek natuurlijk, maar we zijn al voorzienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die van mij vindt dat denk ik een beetje te ver rijden
Ik mag in Koninklijk meervouwd spreken idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Zodra het je uitkomt spreek je ineens alleen nog namens jezelfOf was het koninklijk meervouw?
Dat is voor haar meer in de buurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wierden is ook niet om de hoek natuurlijk, maar we zijn al voorzien
Dat zal ook super zij idd. Nou ja wie weetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is leuk johvooral de eindstreep en de mensen die je aan staan te moedigen, vooral bij de Zeven Heuvenloop was dat laatste echt super tof
Mensen met bordjes "YES YOU CAN!!!!" enzo
en daar had je je naam onder je nummer staan, dus gingen ze je allemaal persoonlijk aanmoedigen.. al noemden ze me wel allemaal Gaabiemaar 't ging om 't idee
Damn, mijn ninja skills laten me in de steek, typo te laat gezienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik mag in Koninklijk meervouwd spreken idd.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Damn, mijn ninja skills laten me in de steek, typo te laat gezien
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nicht van Mr.Mo heeft ook een poetsmevrouw, en die komt helemaal uit Alkmaar naar Nijmegen daarvoor! Die woonde eerst hier, maar werd naar asielzoekerscentrum in Alkmaar verplaatstmaar ze vond 't zo leuk en vond de klanten die ze hier had zo fijn dat ze gewoon heen en weer blijft reizen en dus door de reiskosten minder van haar salaris overhoudt
even wat flesjes lillet blanc oppikken, moesten ze speciaal voor mij bestellenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goede besteding van de vrijdagmiddag
natuurlijk hebben we je gemist!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:12 schreef Aure het volgende:
ik ben bijna weer thuis... Hebben jullie me gemist?het was echt heel leuk, maar t uitgebreide verslag komt vanavond wel
hoe is het met jullie?
Aure!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:12 schreef Aure het volgende:
ik ben bijna weer thuis... Hebben jullie me gemist?het was echt heel leuk, maar t uitgebreide verslag komt vanavond wel
hoe is het met jullie?
Ah..onze cultuur-achtig-doende lid van de SCquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:12 schreef Aure het volgende:
hoe is het met jullie?
Welke idioot belt je dan ook op zo'n heidens tijdstipquote:
Een Vlaming van de Nespresso Clubquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:24 schreef TAV74 het volgende:
Welke idioot belt je dan ook op zo'n heidens tijdstip
Hoe was Dusseldorf? Nog bij Hooters gewerkt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:12 schreef Aure het volgende:
hoe is het met jullie?
staat idd op de wish listquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dit ooit op de motor nareizen
niks voor jou MoBlo?
haha nee man. Het was echt super, wel heel vermoeiend ook. Ongeveer 8 musea ofzo bezocht en nog wat andere cultuurdingen. Ik maak vanavond wel ff een korte blog met foto's.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe was Dusseldorf? Nog bij Hooters gewerkt?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die gaat in de verkooper komt een R1100GS voor in de plaats zodra ik geld heb
och, heb nu ook al een oude lullen motorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben je een oude kerel in zijn midlife-crisis geworden?
Reizen met een gids vind ik echt niet fijn. Ja, wel als het een ver familielid is met wie je 's avonds lekker kunt pimpelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, want China is een verhaal apart..we moeten nog zien of we daar tijdens de wereldreis wel doorheen kunnen/mogen met eigen motoren..
Je mag dat niet zomaar namelijk... en als je dat wel wilt doen, ben je verplicht een gids mee te nemenen voor deze gids ook alle (goedgekeurde) slaapplaatsen, benzine en zulks te betalenen dat neemt wel een stuk vrijheid weg dat we vooral tijdens de wereldreis wel willen hebben...
![]()
Moeten kijken of extra verschepen naar Japan en dan naar Indonesië goedkoper of duurder is dan een gids onderhouden en of we het dat waard vinden..
wel een beetjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, heb nu ook al een oude lullen motor
Gids is idd veel minder. Voelt zo opgedrongen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reizen met een gids vind ik echt niet fijn. Ja, wel als het een ver familielid is met wie je 's avonds lekker kunt pimpelenMaar dat hele gedoe in NK vond ik toch best heftig (hoewel het ook wel weer wat had).
Ja, hoe was dat eigenlijk? Het lijkt ons ook écht niets, maar als het de goedkopere oplossing is van de twee... 2 keer verschepen (Rusland - Japan en Japan - Indonesië) is ook niet echt fijn én los van het feit dat we echt wel genoeg geld sparen is 't ook zonde om met zo'n grap reistijd eraf te halen zeg maar..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reizen met een gids vind ik echt niet fijn. Ja, wel als het een ver familielid is met wie je 's avonds lekker kunt pimpelenMaar dat hele gedoe in NK vond ik toch best heftig (hoewel het ook wel weer wat had).
ik plaats comfort boven 'uiterlijk'quote:
Ja, echt arelaxed wel. Vooral het totale gebrek aan vrijheid. Maar ja, daar staat Noord-Korea toch al niet om bekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hoe was dat eigenlijk? Het lijkt ons ook écht niets, maar als het de goedkopere oplossing is van de twee... 2 keer verschepen (Rusland - Japan en Japan - Indonesië) is ook niet echt fijn én los van het feit dat we echt wel genoeg geld sparen is 't ook zonde om met zo'n grap reistijd eraf te halen zeg maar..
Bovendien weten we nog niet hoe lang we in China zullen zijn. In de twee Noordwestelijkste provincies is een Gids niet verplicht geloof ik, dus dan kunnen we wellicht dat stuk wel zelf doen, maar het grootste deel van China is dus echt een hel qua visa/reizen/rijden
Wutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik plaats comfort boven 'uiterlijk'![]()
Binnenkort eens proefrijden als ik begonnen ben bij m'n nieuwe baan.. wellicht dat we 'm pas kopen als we in de UK wonen, dingen zijn daar net wat goedkoper
Is die nu nog niet voorbij?quote:
Schande!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is die nu nog niet voorbij?Het nieuwe kabinet is nota ben al meer dan een dag bezig
ja, dat is ook onze overweging idd. China moeten we een keer gezien hebben, maar als 't niet in de vrijheid op onze eigen motoren kan, dan inderdaad liever een keer met trein of hoe dan ook zonder motoren..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, echt arelaxed wel. Vooral het totale gebrek aan vrijheid. Maar ja, daar staat Noord-Korea toch al niet om bekend
Afijn, wat let je om China over te slaan en later daar eens per trein rond te reizen of een paar binnenlandse vluchten te nemen?
Hopelijk volgend jaar oktoberquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wutdat heb ik gemist, wanneer gaan jullie verhuizen?
Ik heb massa's foto's zelfs. Maar niet zoveel van hoe het nou echt is want dat mocht nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat is ook onze overweging idd. China moeten we een keer gezien hebben, maar als 't niet in de vrijheid op onze eigen motoren kan, dan inderdaad liever een keer met trein of hoe dan ook zonder motoren..
Heb je stiekem foto's van Noord-Korea?Of mocht dat echt helemaal niet?
![]()
Ben je dan al aan je master toe? En gaat René dan werken of studeren? En waar ga je wonen? Tollquote:Hopelijk volgend jaar oktobervoor een periode van 2 jaar!
werden de foto's trouwens nog bekeken voordat je het land uitging?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb massa's foto's zelfs. Maar niet zoveel van hoe het nou echt is want dat mocht niet
[..]
Ben je dan al aan je master toe? En gaat René dan werken of studeren? En waar ga je wonen? Toll
Veel natuurfoto's zonder mensen dan zeker? Hoe moet ik me dat voorstellen? En/of hebben jullie ze ergens online gezet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb massa's foto's zelfs. Maar niet zoveel van hoe het nou echt is want dat mocht niet
[..]
Nee, maar kan in mijn derde jaar ook naar de UK. Als het meezit met een scholarship, maar anders zonder. Heb al wel een master op het oog daar, en het is handiger om er dan 2 jaar te zitten --> omdat Mr.Mo ook meegaat en daar werk moet gaan vinden is het makkelijker als we daar een tijdje zitten zodat hij ook gewoon een fatsoenlijke baan kan vinden/zoeken.quote:Ben je dan al aan je master toe? En gaat René dan werken of studeren? En waar ga je wonen? Toll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |