't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ja gezien, heel knap van de doktoren!
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.quote:
ja en ze krijgt nog veel meer operaties toch hierna? maar ze wordt vast weer net zo mooi als hiervoor (weet eigenlijk niet hoe ze hiervoor uitzag maar nu is ze al mooi)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.
wie zijn het dan? die belgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.
Ik kijk veel te weinig commerciële TV blijkbaar.
same here, same herequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.
Ik kijk veel te weinig commerciële TV blijkbaar.
En wie is dat dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.
Bij inspanning : uitademen fffft met losse lippen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zoiets
Ik krijg volgende week wat extra uitleg van de pilates-mevrouw over mijn ademhaling. Vind het nog wel lastig om alles goed aan te spannen en vervolgens niet te stikken
ga je nu alles nog quoten van bijna een uur geleden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij inspanning : uitademen fffft met losse lippen.
Zo hé... nog even 4 pagina's teruglezen. Wat een versnelling.
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
wie zijn het dan? die belgen?
Oh ja. Vreselijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Afghaans meisje dat de voorpagina van TIME heeft gestaan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
haha. En jij hebt net een nieuwe laptop ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja als er eens een N mist in mijn posts de komende tijd komt dat niet door mijn opleidingsniveau maar mijn N hapert
Die kende ik ook en Sebastiaan en John van Lottum, de ex-tennisser.quote:
nou, als jij het zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef latislos het volgende:
[..]
ga je nu alles nog quoten van bijna een uur geleden?
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Een hele goede avond allemaalIk ben weer thuis
Had ik opeens die Los aan de lijn vanavondDat was schrikken
Die Stephanie, die overigens als eerste uitviel had wel weer een paar aardige pluspunten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef latislos het volgende:
hahaha, die tatiana: miss brussel, miss belgie, spreekt vloeiend 5 talen.
"Momenteel presenteert ze het weerbericht op RTBF."
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Stephanie, die overigens als eerste uitviel had wel weer een paar aardige pluspunten.
[ afbeelding ]
Siliconenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Stephanie, die overigens als eerste uitviel had wel weer een paar aardige pluspunten.
[ afbeelding ]
Ja, die voelde zich buitengeslotenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Een hele goede avond allemaalIk ben weer thuis
Had ik opeens die Los aan de lijn vanavondDat was schrikken
die kerel op de achtergrond heeft ook een punt lijkt het welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verdomde T vrouwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Was gezellig Peetje! Ik hoop dat ik je niet heb afgeschrikt met mijn directheid
Ja. Met die Bluezz moet ik nog eens een hartig woordje sprekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:57 schreef latislos het volgende:
[..]
met dank aan Bluezz voor haar snelle respons!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die voelde zich buitengeslotenEn toen ben ik maar met hem bij mijn favoriete wijnbar gaan zitten: hij lasagne, ik hummus&wijn.
Het was supergezelligquote:'t Was gezellig Peetje! Ik hoop dat ik je niet heb afgeschrikt met mijn directheid
Wij zijn de leukstequote:
Hoe zoetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zoete nieuwe kleren, willen jullie een plaatje zien?
Show it babequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Echt schattig, Peetje. Hartjes- en bloemetjesknoopjes
leuk topic hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb ff snel dat hilarische vorige topic doorgekekenNiet veel gemist zie ik alweer
heel zoet maar jij een woest karakter? in bloemendaal vond ik je lief en gezelligquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ter compensatie van mijn woeste karakter:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat zoet, of wat?
Vet cool ende gaafquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ter compensatie van mijn woeste karakter:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat zoet, of wat?
Steer is toch altijd een beetje bang voor me? Ja toch, Steer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel zoet maar jij een woest karakter? in bloemendaal vond ik je lief en gezellig
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer is toch altijd een beetje bang voor me? Ja toch, Steer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |