't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ja gezien, heel knap van de doktoren!
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.quote:
ja en ze krijgt nog veel meer operaties toch hierna? maar ze wordt vast weer net zo mooi als hiervoor (weet eigenlijk niet hoe ze hiervoor uitzag maar nu is ze al mooi)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.
wie zijn het dan? die belgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.
Ik kijk veel te weinig commerciële TV blijkbaar.
same here, same herequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Vlamingen ook. Die ik trouwens allemaal niet kende, net zomin als het gros van de BN-ers.
Ik kijk veel te weinig commerciële TV blijkbaar.
En wie is dat dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
't Is nu nog maar een prothese, maar ik werd helemaal mooshy van het bericht + foto.
Bij inspanning : uitademen fffft met losse lippen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zoiets
Ik krijg volgende week wat extra uitleg van de pilates-mevrouw over mijn ademhaling. Vind het nog wel lastig om alles goed aan te spannen en vervolgens niet te stikken
ga je nu alles nog quoten van bijna een uur geleden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij inspanning : uitademen fffft met losse lippen.
Zo hé... nog even 4 pagina's teruglezen. Wat een versnelling.
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
wie zijn het dan? die belgen?
Oh ja. Vreselijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Afghaans meisje dat de voorpagina van TIME heeft gestaan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
haha. En jij hebt net een nieuwe laptop ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja als er eens een N mist in mijn posts de komende tijd komt dat niet door mijn opleidingsniveau maar mijn N hapert
Die kende ik ook en Sebastiaan en John van Lottum, de ex-tennisser.quote:
nou, als jij het zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef latislos het volgende:
[..]
ga je nu alles nog quoten van bijna een uur geleden?
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |