Niet te vergelijken met de spopo. Allereerst omdat de spopo nog bestaat. Ten tweede omdat jij "slechts" boa word en ten derde omdat jij op je handboeien na geen geweldsmiddelen hebt;)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben in de running voor een job bij de NS.
En wel als medewerker Service en Veiligheid. Kortom zoiets als de oude Spoorweg-Politie.
Dus een corrigerende tik tegen het straattuig is voor ER verboten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met de spopo. Allereerst omdat de spopo nog bestaat. Ten tweede omdat jij "slechts" boa word en ten derde omdat jij op je handboeien na geen geweldsmiddelen hebt;)
Negatief. Zelfde ambtsinstructie als de agent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dus een corrigerende tik tegen het straattuig is voor ER verboten?
Als ex-LMB'er heb je geen wapens nodig om dodelijk te zijn!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met de spopo. Allereerst omdat de spopo nog bestaat. Ten tweede omdat jij "slechts" boa word en ten derde omdat jij op je handboeien na geen geweldsmiddelen hebt;)
Mocht je het nog niet gemerkt hebben... Je hebt een rose zonnebril op...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ex-LMB'er heb je geen wapens nodig om dodelijk te zijn!
[/ophemelmodus]
Ja weet ik hoor, maar zoooo klef dat ik bovenstaande echt meen, is ook weer niet zo!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Mocht je het nog niet gemerkt hebben... Je hebt een rose zonnebril op...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef EllaN het volgende:
Hoppaaa 40 minuten vertraging en overstap gemist. Dankjewel Thalys.
Dat is knapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Vortix het volgende:
Net bij kickboxen een ongelukkig schop op het hoofd, in de ballen en in mijn longen mogen ontvangen.
Auw
Word je hard van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Vortix het volgende:
Net bij kickboxen een ongelukkig schop op het hoofd, in de ballen en in mijn longen mogen ontvangen.
Auw
Okay, op de plek waar de longen achter zitten danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is knap
Hoe kun je in hemelsnaam een trap IN je longen krijgen, moet je mij eens uitleggen!
Moet je maar niet geraakt worden, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Vortix het volgende:
Auw
Truequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Moet je maar niet geraakt worden, volgende keer beter.
Hehehe, wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Moet je maar niet geraakt worden, volgende keer beter.
Dat moet je niet vragen aan een man, dat tast zijn eer aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hehehe, wilde het net zeggen.
Welke deed het pijnst?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen aan een man, dat tast zijn eer aan.![]()
Bij mij was dat ook niet, kwamen er allemaal mensen met sportkleren aanquote:En wooooh, zo te zien is er 3 november op de KMS info dag geen sport activiteit, jammer.
Ok, dus kan gewoon met m'n normale kleren daar rondlopen? Er stond ook niets in de uitnodiging erover.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:20 schreef Maitje het volgende:
[..]sorry
[..]
Bij mij was dat ook niet, kwamen er allemaal mensen met sportkleren aan.
Vraag mij überhaupt af of er wel met sportactiviteit is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |