abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87552049
of zo..
pi_87552067
Wat snel! :D
pi_87552070
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
Een meisje bij lief op school heeft met twee vingers in haar neus het VWO gehaald, maar ze wil nu per se vrachtwagenchauffeur worden. Heeft ze altijd al van gedroomd :D
dat is mooi :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87552150
Nieuw topic!!

Ik heb jullie hulp nodig :7
Klikkerdeklak: Een avontuur
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87552151
@ Sun; genoeg jonge mensen die er zo over denken. of ouders die hun kind zo hoog mogelijk willen hebben als ze dat kunnen
pi_87552206
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Sun; genoeg jonge mensen die er zo over denken. of ouders die hun kind zo hoog mogelijk willen hebben als ze dat kunnen
Ja, weet ik. Heb er dagelijks mee te maken. Maar ik vroeg me af hoe je daar toch ineens zo op kwam aangezien we het daar helemaal niet over hadden ;)
pi_87552223
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
Nieuw topic!!

Ik heb jullie hulp nodig :7
Klikkerdeklak: Een avontuur
ga nou eens op tennis!! ;)
pi_87552293
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Heb er dagelijks mee te maken. Maar ik vroeg me af hoe je daar toch ineens zo op kwam aangezien we het daar helemaal niet over hadden ;)
daar denk ik vaak aan als het gaat over wat je kunt en wat je studeert. word vaak 'boos' om mensen die zichzelf als uni'er beter vinden als een mbo'er :r zo'n discussie heb ik nu al zo vaak gevoerd dat ik er direct aan dacht gelijk toen het over niveau ging. :@
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 oktober 2010 @ 22:20:10 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87552294
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ojee wat een nieuws!!!! :o

Mark Rutte stopt met Hyves
Twitter account @regering wordt opgegeven :').

Ik ben wel wat meer theoretisch en voel me daarom ook thuis op de VU. :). Ik ken ook mensen die op hbo niveau economie doen en dan ben ik juist blij dat ik het WO doe ;). Onderzoek doen naar dingen vind ik interessanter dan het uitvoerders werk.

Maar goed uitvoerders hebben we ook nodig ik stuur de boel wel aan :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87552325
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

daar denk ik vaak aan als het gaat over wat je kunt en wat je studeert. word vaak 'boos' om mensen die zichzelf als uni'er beter vinden als een mbo'er :r zo'n discussie heb ik nu al zo vaak gevoerd dat ik er direct aan dacht gelijk toen het over niveau ging. :@
Nja.. ze hebben wel een betere opleiding :P

(maar dat maakt ze uiteraard niet een beter mens nee ;) ;) )
pi_87552353
Ja, wat een onzin dat ze dat soort sociale media niet gaan gebruiken! Geen goede communicatieadviseurs ;)
pi_87552451
quote:

[..]

Het zegt natuurlijk niets over je waarde als mens of als professional. Ik bedoel, mijn nichtje, zwaar dyslectisch en met weinig aanleg voor talen of wiskunde, draagt als bejaardenverzorgende meer bij aan de maatschappij dan ik, die over een WO-diploma beschik en maar wat aanklooi. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet hoger opgeleid ben :+
pi_87552462
quote:

[..]

Betere mensen zijn het inderdaad niet maar het zijn wel echt ander soort mensen
Ik kan iets beter met de mensen op de uni opschieten dan die ik op het mbo tegenkwam
pi_87552518
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ga nou eens op tennis!! ;)
Zat te kijken naar die contributie voor clubs in de buurt en als je ook lessen wilt, is dat nog flink duur :o
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87552612
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan iets beter met de mensen op de uni opschieten dan die ik op het mbo tegenkwam
:Y Absoluut. Bij mij op de middelbareschool gingen de mavo'ers ook echt meer hun eigen gang. De havo'ers en vwo'ers mengden wel. Behalve dan de mavo'ers die naar de havo doorstroomden, die waren ook echt anders.. Heel typisch maar er was echt een groot onderscheid op mijn school.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:27:24 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_87552645
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

nee een papiertje van een opleiding die hoger staat aangeschreven.
of de opleiding beter was is maar de vraag.
zelf niet verder gekomen de mbo nivo ivm mijn taal probleem.
wel in het verleden als elektronica monteur op hbo nivo gewerkt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_87552657
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y Absoluut. Bij mij op de middelbareschool gingen de mavo'ers ook echt meer hun eigen gang. De havo'ers en vwo'ers mengden wel. Behalve dan de mavo'ers die naar de havo doorstroomden, die waren ook echt anders.. Heel typisch maar er was echt een groot onderscheid op mijn school.
Overal wel denk ik. Mijn lief kan en wil geen les geven aan vmbo of vwo :N
pi_87552721
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit soort reacties maakt de discussie altijd een beetje frustrerend, vind ik ;)
pi_87552726
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

het maakt ze ook niet slimmer, dat bedoel ik
pi_87552766
quote:

[..]

Op de middelbare school had ik het nog niet zo in de gaten.......komt misschien ook omdat ik er niet zo vaak was :D
pi_87552838
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef z80 het volgende:

[..]

Nja, ik ga er gemakshalve even van uit dat een universitaire opleiding wel als een 'betere' opleiding betiteld mag worden in die zin dat het een hogere (moeilijkere/langere) en uitgebreidere opleiding is wat meer eisen stelt van het intellectuele vermogen van de student. Zelfs als het binnen de uni niet de beste is.. :P Of dat laatste trouwens echt een pre is hangt gewoon heel erg van de student af natuurlijk :P Sowieso.. een goede opleiding is een opleiding die bij de persoon past!!
Maar dat lijkt me verder wel helder, dat was het punt niet ;)
pi_87552851
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

ander soorrt soms wel ja. ik vind mbo'ers juist wat gezelliger in de omgang, niet zo bekritiserend. maar eigenlijk is er meestal weinig verschil. je merkt ook weinig verschil tussen mn zusjes en ik :D
pi_87552865
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ehh.. jawel.. In beginsel/principe wel, anders hadden ze de Uni gewoon niet gered!! (even over 1 kam scherend)
pi_87552871
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee, maar goed: gemiddeld genomen zijn universitair opgeleiden toch echt slimmer... Wat niet wil zeggen dat er op een universiteit geen mensen rondlopen die niet te snugger zijn :') of dat er op het MBO geen mensen tussenzitten die stiekem heel intelligent zijn.

Wat verder niets zegt over algemene wijsheid of waarde :N
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 oktober 2010 @ 22:32:20 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87552879
quote:

[..]

Hier mengden havo en vwo niet echt. Althans niet in mijn jaren. VMBO zat in een ander gebouw dus die zie je al niet :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')