yeah man je hebt me gedisst heb je nu een goed gevoel over jezelf?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoe ga jij om met het feit dat je een dodelijke ziekte hebt? Moet vast moeilijk leven zijn
Dat slaat dan weer nergens op.. Onze conclusie dat jij autistisch bent rust op het feit dat je jezelf zo gedraagd. Dodelijke ziekte heeft dan weer nergens iets mee te maken, beetje jammer TSquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoe ga jij om met het feit dat je een dodelijke ziekte hebt? Moet vast moeilijk leven zijn
Ík word niet gepestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef 045represent het volgende:
[..]
yeah man je hebt me gedisst heb je nu een goed gevoel over jezelf?![]()
nu ga je morgen vast vol vertrouwen naar je vwo2 om vervolgens toch weer gepest te worden
ik vind het onacceptabel dat hij zo met mij omgaatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op.. Onze conclusie dat jij autistisch bent rust op het feit dat je jezelf zo gedraagd. Dodelijke ziekte heeft dan weer nergens iets mee te maken, beetje jammer TS
Dat is inderdaad zielig, niks van aantrekken TS!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ík word niet gepest![]()
![]()
![]()
Bovendien is het laagste niveau op trevi havo, en een havo die een atheneum leerling stuudje ofzo noemt is zielig
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef kristyle het volgende:
User zijn op FOK! en denken dat je geen autist bent
daarom moet er ook een kickje komen naar R&P!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zielig, niks van aantrekken TS!
Ik vind het komisch hoe jij in jouw ondertitel beweert veel aandacht te besteden aan correcte spelling maar dat vervolgens in zowel eerdergenoemde ondertitel als in jouw handtekening niet doet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |