abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:00:37 #51
104963 ETA
European Travel Author
pi_87556408
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef Xeanor het volgende:
Backpacken is in ieder geval niet avontuurlijk, dat is alleen maar interessantdoenerij. De reisziekte van sommige mensen :') Tanja Nijmeijer is wel een mooi voorbeeld van hoe het reisvirus wel eens kan doordraaien. Volgens mij wou ze ook gewoon een avontuur. :')
waarom zou backpacken niet avontuurlijk zijn? Of iets avontuurlijk is hangt grotendeels af van de persoon die gaat backpacken. Voor een 18-jarige die nog nooit zijn provincie is uitgeweest kan backpacken door Europa al een avontuur zijn.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:01:41 #52
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87556448
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, serieus. Van een puber kan ik dit begrijpen. Maar als 21-jarige zou je moeten beseffen dat dit behoorlijk idioot gedrag is. Je kunt niet zomaar insluipen met zo'n pak in het leven van een ander. Ik snap de kick zelf heel goed maar wat jij doet beïnvloedt de levens van wildvreemden op een hele nare manier en dat is niet eerlijk.
Contact vermijden is juist de nummer 1 prioriteit. Je weet donders goed dat wat je doet niet mag en dat je toch mensen bang kan maken. Dit maakt het des te meer leuk. En hoezo kan ik niet in een pak rondsluipen? Ik doe het toch al jaren :')

Contact hebben met personen is iets wat je niet graag mee maakt en daardoor ga ik ook niet op contact af. In al de jaren dat ik het doe ben ik in contact met maar een paar mensen gekomen en allemaal ging dat (voor zover) goed.
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:04:00 #53
104963 ETA
European Travel Author
pi_87556536
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alleen die oude dame oversteken, verder niet.

Sorry

Je droom in duigen?
Zelfs dat kan je avontuurlijk maken. Vorige maand nog een oud Eskimo dametje de straat over geholpen in de meest afgelegen Inuit dorp in Groenland.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_87556560
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Shispeed het volgende:

wees er wel snel bij want binnen nu en een maand is het daar stervenskoud :')
Niets avontuurlijkers toch, dan bij -30 je auto uitgraven en dan merken dat je benzine bevroren is toch?
Hup, roadtrip to Moermansk!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:07:19 #55
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87556672
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Contact vermijden is juist de nummer 1 prioriteit. Je weet donders goed dat wat je doet niet mag en dat je toch mensen bang kan maken. Dit maakt het des te meer leuk. En hoezo kan ik niet in een pak rondsluipen? Ik doe het toch al jaren :')

Contact hebben met personen is iets wat je niet graag mee maakt en daardoor ga ik ook niet op contact af. In al de jaren dat ik het doe ben ik in contact met maar een paar mensen gekomen en allemaal ging dat (voor zover) goed.
Dude, als Jambers nog bezig was had je zo in de uitzending kunnen komen.

"overdag een doodnormale Hollandse jongen, maar 's nachts....!"

Neemt niet weg dat opzoek gaan naar thrills niet iets raar is. Het feit dat je dit in je eentje doet komt alleen wel redelijk autistisch over, hoewel de meeste jongemannen natuurlijk ook in hun eentje rukken, hebben de meeste mensen toch de behoefte om dergelijke dingen samen met anderen te beleven.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87556736
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef ETA het volgende:

[..]

waarom zou backpacken niet avontuurlijk zijn? Of iets avontuurlijk is hangt grotendeels af van de persoon die gaat backpacken. Voor een 18-jarige die nog nooit zijn provincie is uitgeweest kan backpacken door Europa al een avontuur zijn.
Er is niet zo heel veel avontuurlijks aan de trein en bus zoeken die je verder brengen en een hostel te vinden waar je kan slapen. Ligt er natuurlijk aan hoe je het zelf allemaal aanpakt maar echt avontuur is denk ik toch meer dingen waar de adrenaline door je lijf heen giert.

Maar over het algemeen zijn mensen die denken zo'n dingen nodig te hebben nooit gelukkig. Als ze het eenmaal hebben gedaan zitten ze weer in dezelfde leegte en moeten ze het weer doen, infinite loop.
pi_87556882
-edit- hihi

[ Bericht 86% gewijzigd door Re op 15-10-2010 08:59:12 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:13:48 #58
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87556892
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dude, als Jambers nog bezig was had je zo in de uitzending kunnen komen.

"overdag een doodnormale Hollandse jongen, maar 's nachts....!"

Neemt niet weg dat opzoek gaan naar thrills niet iets raar is. Het feit dat je dit in je eentje doet komt alleen wel redelijk autistisch over, hoewel de meeste jongemannen natuurlijk ook in hun eentje rukken, hebben de meeste mensen toch de behoefte om dergelijke dingen samen met anderen te beleven.
Heb al een paar keer andere personen mee genomen. Helaas werkt dat niet altijd in je voordeel. Ze zijn vaak niet goed getraind en hebben geen idee wat ze doen, daarbij kan je maar zo snel bewegen als de traagste.

Je zal je nog verbazen hoe veel mensen dit eigenlijk doen, maar ze blijven vaak stil omdat ze bang zijn voor politie, familie etc.

Maar goed, ik kan niet goed antwoord geven aangezien het vaak niet begrepen wordt tenzij je het zelf een keer meemaakt. Alleen bezig zijn is vaak nog leuker omdat je totaal op jezelf aangewezen wordt.
Verneuk je je plan dan is het ook echt jou schuld.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:14:48 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87556934
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Waarom je dan begeven in iemands achtertuin? Waarom dan niet gewoon bunkers of verlaten panden, of voor de kick bewaakte terreinen?
Resistance is futile.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:18:24 #60
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87557048
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom je dan begeven in iemands achtertuin? Waarom dan niet gewoon bunkers of verlaten panden, of voor de kick bewaakte terreinen?
Ik kom juist op bewaakt terrein. Zoals kantoor gebouwen en scholen. Helaas moet ik soms wel door tuinen heen scharrelen omdat de normale weg bijvoorbeeld te verlicht is, of teveel mensen.
Je wilt juist de niet voor de hand liggende weg nemen, zo vind je veel meer en maakt het een stuk leuker.
pi_87558096
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Er is niet zo heel veel avontuurlijks aan de trein en bus zoeken die je verder brengen en een hostel te vinden waar je kan slapen. Ligt er natuurlijk aan hoe je het zelf allemaal aanpakt maar echt avontuur is denk ik toch meer dingen waar de adrenaline door je lijf heen giert.

Maar over het algemeen zijn mensen die denken zo'n dingen nodig te hebben nooit gelukkig. Als ze het eenmaal hebben gedaan zitten ze weer in dezelfde leegte en moeten ze het weer doen, infinite loop.
Beetje vergezocht. Ik ben erg gelukkig :Y. Alleen is het een beetje saai :P

Dat backpacken zoals jij het beschrijft is ook niet echt avontuurlijk, maar kan wel leuk zijn.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87559221
geniaal, door schaduwen etc sluipen :D :')
pi_87559266
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:18 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Ik kom juist op bewaakt terrein. Zoals kantoor gebouwen en scholen. Helaas moet ik soms wel door tuinen heen scharrelen omdat de normale weg bijvoorbeeld te verlicht is, of teveel mensen.
Je wilt juist de niet voor de hand liggende weg nemen, zo vind je veel meer en maakt het een stuk leuker.
_O_

Je kan zo gezien worden als inbreker?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:47:06 #64
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87560506
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 02:36 schreef gamezz het volgende:

[..]

_O_

Je kan zo gezien worden als inbreker?
joh }:| maar dat is juist niet de bedoeling he.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:15:31 #65
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87560950
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:47 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

joh }:| maar dat is juist niet de bedoeling he.
Maar als je in zo'n pak in mijn tuin rond zou sluipen, zou ik je wel zo zien. Heeft er ooit iemand de politie gebeld en dat je te laat weg kwam? Als ik vragen mag. :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:39:59 #66
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87563072
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:15 schreef Alouette het volgende:

[..]

Maar als je in zo'n pak in mijn tuin rond zou sluipen, zou ik je wel zo zien. Heeft er ooit iemand de politie gebeld en dat je te laat weg kwam? Als ik vragen mag. :)
Helaas is mij zien vrij onmogelijk, tenzij je echt voor mij gaat zoeken. Donkerblauw mixt erg goed in het donker en is daardoor niet te zien.

Ik ben nog nooit gepakt, vaak omdat mensen schrikken en niet weten wat ze moeten doen. En als ze wel de politie bellen dan ben ik waarschijnlijk al zo ver weg dat zoeken niet meer waard is. Vaak sturen ze de politie ook de verkeerde kant op.
Ik ben ook niet van plan om gepakt te worden :9
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:10:21 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87564088
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Helaas is mij zien vrij onmogelijk, tenzij je echt voor mij gaat zoeken. Donkerblauw mixt erg goed in het donker en is daardoor niet te zien.

Ik ben nog nooit gepakt, vaak omdat mensen schrikken en niet weten wat ze moeten doen. En als ze wel de politie bellen dan ben ik waarschijnlijk al zo ver weg dat zoeken niet meer waard is. Vaak sturen ze de politie ook de verkeerde kant op.
Eerlijk gezegd hoop ik dat dat wel een keer gebeurt en dat je daarmee gelijk de nare gewoonte om in andermans tuin rond te sluipen afleert.

No offence. :*
Resistance is futile.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:17:47 #68
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87564325
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hoop ik dat dat wel een keer gebeurt en dat je daarmee gelijk de nare gewoonte om in andermans tuin rond te sluipen afleert.

ridder-res :')
pi_87564368
quote:

[..]

Heb je inmiddels dan ook al behoorlijke "parcours" (wat een kutnaam :') ) skills ofzo?

Als ik me zo verkleed en ga rondbazuinen door de schaduwen, zou de eerste de beste die achter mij aan rent me zo inhalen :')
pi_87564387
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zal wel een keer gebeuren, zoiets kan niet altijd goed gaan ;)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:28:16 #71
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87564693
quote:

[..]

Ik bedoelde dat ik je zou zien als inbreker ipv dat je er opvallend bij loopt. :@

En ik zou inderdaad ook schrikken. :') Maar zolang je geen dingen jat oid kan ik me er niet al te druk om maken.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:42:06 #72
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87565174
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef Alouette het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik je zou zien als inbreker ipv dat je er opvallend bij loopt. :@

En ik zou inderdaad ook schrikken. :') Maar zolang je geen dingen jat oid kan ik me er niet al te druk om maken.
Ik jat nooit wat, heb vroeger wel vaak de neiging gehad om door een open raam in de zomer naar binnen te glippen en te gaan kijken maar ik doe het puur voor de kick, niet om spulletjes te stelen *O*

Maar ja je moet af en toe wel kunnen rennen, dus als het sowieso niet lang vol houd is het niet verstandig om je in gevaarlijke plekjes te begeven.

Ik denk dat ik trouwens dit weekend mijn lokale zwembad eens ga bezoeken. Iemand behoefte aan foto's? 8)7
pi_87565295
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Ik jat nooit wat, heb vroeger wel vaak de neiging gehad om door een open raam in de zomer naar binnen te glippen en te gaan kijken maar ik doe het puur voor de kick, niet om spulletjes te stelen *O*

Maar ja je moet af en toe wel kunnen rennen, dus als het sowieso niet lang vol houd is het niet verstandig om je in gevaarlijke plekjes te begeven.

Ik denk dat ik trouwens dit weekend mijn lokale zwembad eens ga bezoeken. Iemand behoefte aan foto's? 8)7
Had je ook freerunning of parcours skills of niet?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:53:51 #74
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87565614
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef gamezz het volgende:

[..]

Had je ook freerunning of parcours skills of niet?
Ik heb geen behoefte om een backflip te doen als ik van een hek afspring, dus nee .
Het is sowieso wel een must om snel en stil van plek naar plek te bewegen dus een beetje conditie is wel nodig.

[ Bericht 12% gewijzigd door Morton_Koopa op 15-10-2010 12:05:03 (foto weggehaald wegens prive redenen) ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:06:28 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87566105
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:17 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ridder-res :')
Je weet zelf ook dondersgoed dat ik gelijk heb, knul. Zoek een hobby waarmee je anderen niet lastigvalt.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')